Podczas konferencji poruszane będą zagadnienia zielonych strategii biznesowych oraz stanu europejskiego i krajowego prawa w kontekście komunikacyjnych aspektów reklamy środowiskowej i zielonej transformacji. Będzie to również okazja by poznać pionierską na polskim rynku inicjatywę samoregulacyjną w obszarze przeciwdziałania greenwashingowi.
W agendzie między innymi:
- Stan prawny: dostępne akty prawne europejskie i krajowe
- Rozszerzenie Kodeksu Etyki Reklamy o zapisy dot. reklamy środowiskowej
- Pułapki greenwashingu i dlaczego tak łatwo w nie wpaść?
- Greenwashing w kontekście deklaracji klimatycznych
- Zielona transformacja z punktu widzenia biznesu
Więcej informacji: https://radareklamy.pl/konferencja-green-project/
Spotkanie odbędzie się w trybie hybrydowym.
Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie swojego udziału online poprzez formularz rejestracyjny: https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_7o9CUE2WQsuXdBEeopoD4Q
Biorąc udział w niniejszym wydarzeniu, wyrażasz zgodę na publikację wizerunku i przetwarzanie Twoich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu: Zgoda na publikacje wizerunku
UWAGA: Moderator wydarzenia - Centrum Prasowe PAP - prosi uczestników o możliwie jak najwcześniejszą rejestrację. Po rejestracji każdy uczestnik otrzyma zindywidualizowany link, poprzez który będzie możliwość dołączenia do wydarzenia. Do zarejestrowanych uczestników przesłane zostaną maile przypominające o wydarzeniu na 24 godziny, a następnie na 1 godzinę przed rozpoczęciem spotkania.
ZADAWANIE PYTAŃ PODCZAS KONFERENCJI TYLKO ZA POMOCĄ PLATFORMY ZOOM (SESJA Q&A)
KONTAKT:
Lucyna Pruska
e-mail: biuro@radaraklamy.pl
tel. +48 506 283 622
tel. +48 22 621 31 94