mediaroom_id
581768
Body
Organizatorzy zapraszają na świąteczne śniadanie prasowe producentów owoców i warzyw i Kantar Polska. Ostatnie w tym roku spotkanie zadedykowane zostanie marce. Osobistej i produktowej, marce plantatora i sadownika, papryki, borówki czy jabłka. Organizatorzy zwrócą uwagę na proces jej budowania. Część produktowa rozpocznie się od warzyw, Koło Gospodyń Wiejskich TURBO-BABKI zaprosi Państwa do przygotowania tradycyjnej sałatki jarzynowej. Zakończymy owocami, poznamy i zjemy jabłka popularnej odmiany Jonagold oraz coraz rzadziej spotykanej - Boiken. Na koniec życzenia i premierowa degustacja soku aronia-burak. Na zdrowie! Oto program:
- Kantar Polska o budowaniu marki: konsekwentne budowanie znaczącej różnicy
- Rekomendacje żywieniowe na Święta, 7 trików dietetyk Moniki Stromkie-Złomaniec
- Sałatka jarzynowa w świątecznych aranżacjach - polskie warzywa idealne na święta - live cooking Koła Gospodyń Wiejskich TURBO-BABKI i projektu „Moc Polskich Warzyw”
- Prezentacja jabłek odmiany stycznia - Jonagold - dr Tomasz Lipa, UP w Lublinie, TRSK
- „Sadownicza Gwiazdka 2024” - idea spotkania sadowników z różnych regionów
- Dyskusja o tym, czego możemy uczyć się od budujących marki gatunków i producentów?
Pełna agenda i lista: https://coreteam.pl/369562
#FunduszePromocji