Dodane przez rest - pon., 28/10/2024 - 15:42
mediaroom_id
580090
Body

Green, blue, pink, rainbow i wiele innych – w XXI wieku „washing” może mieć różne kolory. 

Jak przejrzyście, odpowiedzialnie, zgodnie z wizją i misją firm włączać ważne dla konsumentów wartości do swoich strategii, kampanii i projektów?

8 listopada br. o godz. 10.00, z inicjatywy twórców Kosmopedii, odbędzie się debata ekspertów, poświęcona właśnie tej tematyce. Podczas spotkania organizatorzy poszukają recepty na przygotowywanie transparentnych, zgodnych z nowymi przepisami i oczekiwaniami klientów komunikatów kosmetycznych. 

Organizatorzy spróbują wspólnie określić, jakie kroki pomogą budować zaufanie konsumentów do informacji o kosmetykach i zadadzą pytania ekspertom, przedstawicielom firm kosmetycznych, reprezentantom Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego – autorom Kosmopedii – i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego po raz kolejny zaprasza dziennikarzy, twórców internetowych, przedstawicieli działów marketingu / PR / digital firm kosmetycznych i ich agencji, a także użytkowników kosmetyków na wydarzenie dotyczące ważnego i aktualnego tematu.

ZADAWANIE PYTAŃ PODCZAS WEBINARU TYLKO ZA POMOCĄ PLATFORMY ZOOM (SESJA Q&A)

REJESTRACJA:

https://greenwashing-2024.konfeo.com/pl/groups

TRANSMISJA:

https://www.facebook.com/kosmopedia

https://www.instagram.com/kosmopediaorg

https://www.youtube.com/@KOSMOPEDIA_official

https://pap-mediaroom.pl/