mediaroom_id
563190
Body
Wzrastający procentowy udział osób starszych w społeczeństwie wymusza nowe podejście do prowadzenia działalności gospodarczej. Prężnie rozwijają się firmy, które oferują produkty i usługi dla seniorów. Osoby starsze stanowią coraz ważniejszą grupę klientów, o którą należy zabiegać. Działalność odbywa się w ramach wielu sektorów np.: technologie, finanse, bankowość, transport, turystyka, czy kultura. Czy zmieni to postrzeganie roli seniorów w ekonomii?
Moderator:
Łukasz Salwarowski, prezes Zarządu, Stowarzyszenie MANKO - Głos Seniora, Polska
Paneliści:
- Stanisław Szwed, sekretarz Stanu, Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej, Polska
- Tiberiu Andrioaiei, wiceprezes, Generalny Związek Przemysłu Rumuńskiego (UGIR), Rumunia
- Agnieszka Chłoń-Domińczak, prorektor ds. Nauki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Polska
- Paulina Braun, założycielka, Dancing Międzypokoleniowy, Polska
- Przemysław Mroczek, prezes Zarządu, Fundacja SeniorApp, Polska
- Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji, Fundacja Biedronki, Polska