Na konferencji przedstawione zostaną wyniki największego w Polsce badania społecznego poświęconego oczekiwaniom i postawom przedstawicieli pokolenia Z (osoby ur. po 1997 roku) wobec pracodawców i rynku pracy. Badanie zrealizowane zostało w okresie luty-marzec 2023 roku na grupie ponad 1,5 tys. osób. Wnioski z badań zadają kłam wielu stereotypowym opiniom na temat generacji Z i jej preferencji, wartości i oczekiwań wobec pracodawców. Czy „zetki” to osoby ukierunkowane na karierę czy bardziej na realizację własnych marzeń i pasji? Jakimi wartościami kierują się w pracy zawodowej? Czym jest dla nich kariera? Czy potrafią budować relacje w firmie? Czy praca zdalna jest dla nich rozwiązaniem idealnym czy złem koniecznym? Odpowiedzi na te i wiele innych ważnych pytań wynikają z przeprowadzonych badań empirycznych.
KONTAKT:
prof. Michał Kaczmarczyk
kierownik projektu badawczego
e-mail: rektor@humanitas.edu.pl
tel. 605-301-168