Newsletter

Business Wire i Agility PR Solutions w nowym przedsięwzięciu na rzecz branży informacyjnej

07.12.2016, 11:13aktualizacja: 07.12.2016, 11:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Business Wire i Agility PR Solutions ogłosiły zawarcie nowego strategicznego przedsięwzięcia w celu udoskonalenia rozwiązań dla branży informacyjnej w zakresie rozprowadzania i monitorowania informacji oraz analityki mediów. Tym samym Business Wire poszerza swoją już i tak bogatą ofertę narzędzi informacyjnych, oferując klientom kompleksowe i wydajne rozwiązanie, dzięki któremu będą mogli monitorować swoją obecność w różnych mediach w ramach kampanii informacyjnych.

Pełna wersja komunikatu z materiałami multimedialnymi znajduje się na stronie: http://www.businesswire.com/news/home/20161206005339/en/

"Business Wire w dalszym ciągu na pierwszym miejscu stawia potrzeby klientów. Dzięki nowemu partnerstwu z Agility PR Solutions będą oni mogli udoskonalić swoje kampanie informacyjne, docierając do właściwych dziennikarzy i opiniotwórców, będąc na bieżąco z najważniejszymi zjawiskami w branży oraz mierząc faktyczną skuteczność ich komunikatów medialnych" - mówiła dyrektor generalna Business Wire Cathy Baron Tamraz.

Firma Agility PR Solutions, obecnie kontrolowana przez spółkę Innodata (NASDAQ:INOD), zgromadziła od 2003 r. silną bazę klientów, którzy zaufali jej rozwiązaniom w zakresie baz danych, monitorowania i analityki mediów.

"Przedsięwzięcie z Business Wire zapowiada się bardzo obiecująco. Zaowocuje ono dla klientów kompleksowym rozwiązaniem komunikacyjnym w zakresie rozprowadzania informacji, docierania do właściwych przedstawicieli mediów oraz monitorowania mediów. Nasze wspólne rozwiązania będą się wzajemnie uzupełniać, przyczyniając się do powodzenia strategii informacyjnych i wizerunkowych opracowywanych przez specjalistów PR" - oznajmił dyrektor generalny Agility PR Solutions Martin Lyster.

Strategiczne partnerstwo Agility PR Solutions i Business Wire zapewni klientom następujące możliwości:

  • Wyszukiwanie opiniotwórców: możliwość przeszukiwania bazy danych medialnych Agility™ zawierającej prawie 800 tys. zweryfikowanych kontaktów w ponad 200 państwach oraz tworzenia zindywidualizowanych katalogów kontaktów. Dodatkowe informacje - np. tematyka, którą zajmuje się dziennikarz oraz sposób, w jaki można go zachęcić do napisania artykułu - pozwolą klientom Business Wire strategicznie dobierać pozycje prasowe, w których chcą się pojawić, oraz śledzić pojawiające się w nich komunikaty i wiadomości na ich temat.
  • Usprawnienie komunikacji: uzupełnienie usług Business Wire o zindywidualizowany dostęp do kluczowych opiniotwórców, zintegrowaną funkcję Agility w zakresie wysyłania e-maili i narzędzi planowania spotkań. Sygnalizacja otwarcia wiadomości e-mail przez adresata pozwalająca na sprawniejsze nawiązanie kontaktu.
  • Monitorowanie relacji w mediach. Dzięki współpracy Business Wire i Agility PR Solutions klienci zyskają bogatą ofertę nowych możliwości w zakresie kompleksowej samoobsługi monitoringu mediów. Śledzenie najpopularniejszych tematów, nastrojów klienta, wskaźnika intensywności kampanii (ang. Share of Voice), a także działalności konkurencji i aktywności w mediach społecznościowych.
  • Mierzenie efektów: zintegrowane rozwiązania w zakresie raportowania pozwolą klientom na dokonywanie oceny powodzenia ich działań informacyjnych oraz pozyskiwanie praktycznych informacji na temat ich skuteczności w oparciu o szablonowe albo zindywidualizowane sprawozdania.

Kluczowe znaczenie w nowym projekcie Business Wire and Agilit PR Solutions ma ich nieprzeciętne zaangażowanie w obsługę klienta. Klienci korzystający z nowych usług informacyjnych mogą liczyć na wsparcie Agility PR Solutions, która zrobi wszystko, by ich inwestycja przyniosła maksymalne korzyści.

Firmy dopełniły już formalności i są gotowe, by od 2017 r. pomagać klientom w budowaniu i kształtowaniu ich strategii informacyjnych zarówno na bieżący rok, jak i na przyszłość.

Business Wire:

Business Wire, spółka należąca do Berkshire Hathaway, to jedna z największych firm na świecie oferujących usługi publikacji informacji prasowych i komunikatów prasowych wydawanych przez spółki giełdowe w ramach obowiązku informacyjnego (regulatory disclosure). Z usług Business Wire korzystają specjaliści z branży investor relations i public relations, a także marketingowcy i osoby odpowiedzialne za politykę publiczną, aby rozpowszechniać ważne wiadomości rynkowe i materiały multimedialne, prowadzić internetowe serwisy prasoweserwisy internetowe Investor Relations, a także budować platformy marketingu treści, zapewniać aktywny udział i analizę odbiorców w celu usprawnienia interakcji z docelowymi rynkami. Założona w 1961 firma Business Wire to zaufany partner agencji prasowych, dziennikarzy, inwestorów i organów regulacyjnych. Przekazuje ona informacje bezpośrednio do redakcji i największych agencji informacyjnych za pośrednictwem opatentowanej sieci NX Network. Business Wire posiada 29 placówek na całym świecie, aby sprostać potrzebom zarówno specjalistów z branży informacyjnej, jak i ogółu społeczeństwa. W 2015 r. Business Wire rozpoczęła współpracę z Al Roker Entertainment, w ramach której powstał projekt BizWireTV - emitowany w internecie co dwa tygodnie program informacyjny poświęcony najpopularniejszym w danym okresie komunikatom prasowym.

Więcej informacji na temat trendów branżowych znaleźć można w serwisach BusinessWire.comTempo, a także śledząc profil na Twitterze: @businesswire albo na Facebooku.

Pod tym linkiem możliwa jest subskrypcja mobilnych powiadomień z Business Wire.

Agility PR Solutions

Agility PR Solutions dostarcza rozwiązania z zakresu baz danych, monitorowania i analityki mediów, usprawniając realizację strategii komunikacyjnych. Od założenia w 2003 r. firmie udało się zbudować bazę klientów, którzy korzystają z jej narzędzi i usług na potrzeby wyszukiwania opiniotwórców, usprawniania komunikacji, monitorowania materiałów medialnych i mierzenia rezultatów. Agility PR Solutions, spółka zależna Innodata (NASDAQ:INOD), kładzie nacisk na zadowolenie każdego klienta. Najlepiej świadczą o tym statystyki - spółka ma jeden z najwyższych w branży wskaźników utrzymania klienta. Więcej informacji można znaleźć na www.agilitypr.com albo śledząc nasz profil na Twitterze (@agilityprs).

Wersja źródłowa komunikatu na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161206005339/en/

Źródło: Business Wire

KONTAKT:

Business Wire

Scott Fedonchik

wiceprezes ds. marketingu

tel. +1 212-752-9600

e-mail: Scott.fedonchik@businesswire.com

lub

Agility PR Solutions

Dawn Smeaton

dyrektor ds. marketingu

tel. +1 613-762-8483

e-mail: dawn.smeaton@agilitypr.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.12.2016, 11:13
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ