Newsletter

Na platformie TIDAL zaprezentowano na żywo kolekcję na wiosnę i lato 2017 FENTY PUMA by Rihanna

26.09.2016, 17:00aktualizacja: 26.09.2016, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Rihanna zawiera partnerstwo z TIDAL, by zagwarantować fanom na całym świecie możliwie najlepszy dostęp do jej kolekcji w środę 28 września.

NOWY JORK, 26 września 2016 r. /PRNewswire/ - W środę 28 września, podczas Paryskiego Tygodnia Mody, globalna platforma muzyki i rozrywki TIDAL poprowadzi ekskluzywną transmisję na żywo pokazów mody kolekcji Rihanny na wiosnę i lato 2017 FENTY PUMA. Umożliwi to fanom na całym świecie obejrzenie tej kolekcji, która będzie dostępna w sklepach przyszłą wiosną.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160925/411522

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150904/263788LOGO

TIDAL będzie nadawał bezpośrednią transmisję na żywo obu prezentacji zaplanowanych na godz. 19:30 i 20:30 czasu środkowoeuropejskiego letniego. Członkowie i nie-członkowie będą mieli możliwość oglądania imprezy na FENTY.TIDAL.COM oraz w aplikacji TIDAL. Widzowie będą mieli dostęp do ekskluzywnych wywiadów i treści spoza kurtyny zaprezentowanych podczas tego wieczoru.

"Dla mnie to marzenie, by móc pokazać swoją drugą kolekcję FENTY PUMA by Rihanna w Paryżu - powiedziała Rihanna jako dyrektor kreatywna. - Wybrałam całkowicie inne podejście do tego sezonu i przeczuwałam, że temat i koncepcja będą najlepiej odpowiadały jednemu z moich ulubionych miast, jakim jest Paryż".

Bezpośrednio po oczekiwanym wprowadzeniu kolekcji jesień i zima 2016 do sklepów, ta sezonowa kolekcja na wiosnę i lato 2017 zostanie zaprezentowana kupującym, prasie, wpływowym osobowościom oraz całemu światowi w unikalny, intymny i bardzo nadzwyczajny sposób, który odzwierciedla styl samej kolekcji oraz jej imienniczki, dyrektor generalnej.

Dla uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do odwiedzenia witryn: www.puma.com/rihanna, www.rihannanow.com lub FENTY.TIDAL.COM.

#FENTYXPUMA

#TIDALXRIHANNA

FENTY PUMA by Rihanna

Z marką FENTY Rihanna łączy swoje gwałtowne i niezależne podejście do muzyki oraz mody z niepodważalnym sportowym wzorem marki PUMA. Nieustraszona i stylowa, bez wysiłku PUMA by Rihanna to coś w rodzaju występu.

PUMA

PUMA to jedna z najpotężniejszych marek sportowych świata. Projektuje, rozwija, sprzedaje i prowadzi marketing obuwia, odzieży i akcesoriów. Od ponad 65 lat PUMA cieszy się dorobkiem szybkich wzorów dla najszybszych sportowców planety. Oferta firmy PUMA zawiera produkty zainspirowane występami i sportem w kategoriach takich, jak: piłka nożna, bieg, ćwiczenia, fitness i motosporty. Bierze udział we wspaniałych wspólnych projektach z renomowanymi markami, np. Alexander McQueen, aby przynieść światowi sportu innowacyjne i szybkie modele. Koncern PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf, Dobotex i Brandon. Firma dystrybuuje swoje produkty do ponad 120 krajów i zatrudnia ponad 10.000 osób na całym świecie. Jej siedziba znajduje się w niemieckiej miejscowości Herzogenaurach. Więcej informacji można znaleźć na: http://www.puma.com

O usłudze TIDAL

TIDAL to globalna platforma doświadczeń i rozrywki stworzona dla fanów bezpośrednio przez artystów na całym świecie. Członkowie TIDAL mają przyjemność korzystania z ekskluzywnego zbioru treści, który bezpośrednio łączy artystów z ich fanami na kilka sposobów. Usługa oferuje dźwięk o jakości hi-fi CD, wideo o wysokiej rozdzielczości, okazję do odkrycia nowych artystów za pośrednictwem TIDAL Discovery i unikalne przeżycia na TIDAL X. TIDAL jest dostępny w 52 krajach, posiada katalog zawierający 42 miliony utworów oraz ponad 140 000 filmów wideo o wysokiej jakości. Więcej można znaleźć pod adresem: www.tidal.com. Obserwuj TIDAL na: http://facebook.com/tidal, http://twitter.com/tidalhifi i https://instagram.com/tidal/

Źródło: TIDAL

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.09.2016, 17:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ