Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W sobotę 16 lipca w Warszawie podczas pierwszego meczu w sezonie rozegranego z Jagiellonią Białystok Karta Kibica Legii Warszawa z funkcją Cashback miała oficjalną premierę. Polski Klub, który w tym roku obchodzi swoje stulecie nawiązał współpracę, na mocy której w nadchodzących 3 latach Lyoness będzie oficjalnym sponsorem, a jej logo będzie widoczne na rękawku koszulek piłkarzy.
Jedna karta, wiele korzyści
Karta Kibica Legii Warszawa łączy funkcjonalność Karty Miejskiej (bilety na komunikacje miejską oraz zniżki w różnych obiektach miejskich) oraz Karty Cashback. Posiadacze Karty Kibica Legii Warszawa otrzymują do 5% zwrotu pieniędzy i Shopping Points za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie, w tym 8500 w Polsce. Karta Kibica Legii Warszawa jest honorowana między innymi w marketach Carrefour - jednej z największych na świecie sieci sklepów spożywczych. Z każdym zakupem kibice robią coś dobrego dla swojego klubu - nawet 1% wartości zakupów wspiera Akademię Piłkarską Legii Warszawa.
Więcej informacji i formularz zamówienia karty można znaleźć na stronie cashback.Legia.com.
Klub z historią
Od 1916 Legia Warszawa dominuje w polskiej piłce nożnej. Klub zdobył dziesięciokrotnie tytuł Mistrza Polski, a mecze na stadionie przy Wojska Polskiego każdorazowo ogląda ponad 31000 osób. Współpraca z Lyoness otwiera zupełnie nowe możliwości dla Legii Warszawa i jej fanów.
Lyoness
Grupa Lyoness funkcjonuje na rynku pod dwoma markami: marka Lyoness obejmuje wspólnotę zakupową i program lojalnościowy skierowane do klientów, którzy chcą oszczędzać pieniądze robiąc zakupy z Lyoness oraz partnerów handlowych, którzy chcą korzystać z międzynarodowego programu lojalnościowego. Marka Lyconet skierowana jest do niezależnych przedsiębiorców, którzy chcą budować swoją własną sieć zakupową. Grupa Lyoness funkcjonuje w 47 krajach na wszystkich kontynentach. 5,3 miliona uczestników otrzymuje korzyści za zakupy u 60000 partnerów handlowych na całym świecie. Więcej informacji na www.lyoness.com.
KONTAKT:
Silvia Kelemen Weihs
Head of Public Relations
Lyoness Group AG
tel. +43 (0) 664/85 55 241
e-mail: silvia.kelemen@lyoness.ag
-
Rafał Pięta
General Director East Europe
Lyoness Europe AG
tel. +48 32 353 05 70
e-mail: rafal.pieta@lyoness.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.07.2016, 14:56 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
PARP świętuje 20 lat Polski w Unii Europejskiej
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przyłącza się do inicjatywy Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej i świętuje 20 lat Polski w strukturach UE. Celebracja nie może ominąć także polskich przedsiębiorców, którzy dzięki Funduszom Europejskim mogą liczyć na wsparcie w realizacji swoich pomysłów biznesowych. Zaprasza do wspólnego świętowania, bo będzie się działo.- 29.04.2024, 12:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PARP
-
Image
H2POLAND: rozwój wodoru wymaga wsparcia finansowego i systemowego PAP
Transformacja energetyczna jest bardzo kosztowna, ale nie możemy z niej zrezygnować, jeśli chcemy odejść od paliw kopalnych - powiedział podczas kongresu H2POLAND & NetZero Forum Marek Zieliński, dyrektor biura innowacji 3W w BGK. „Wodór jest naturalnym kierunkiem, w którym powinniśmy podążać. Może on znaleźć zastosowanie w transporcie lądowym, kolejowym, morskim i powietrznym. Dzięki temu obniżymy emisję i spowodujemy, że będzie nam się żyło zdrowiej” - tłumaczył Marek Zieliński. Według niego rozwój technologii wodorowych wymaga nie tylko wsparcia finansowego, ale także systemowego, m.in. wprowadzenia odpowiednich regulacji prawnych.- 29.04.2024, 10:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nano-Care Deutschland AG launches next generation of sustainable PFAS-free oleophobic coatings
Rehlingen-Siersburg, - Nano-Care Deutschland AG, leader in the development of innovative surface finishes, is excited to announce the launch of its latest product range. Taking “next generation products” as its theme, the company is introducing a range of revolutionary solutions that not only offer maximum performance, but also place a strong emphasis on sustainability and environmental compatibility.- 29.04.2024, 09:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS