Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak wynika z ankiety przeprowadzonej w maju, ponad 58% Polaków uważa, że mierzenie temperatury w miejscach publicznych jest potrzebne. Jak tego dokonać? Technologia FeverGuard, za pośrednictwem czujników termicznych, przetwarza obraz, a sztuczna inteligencja pozwala wykryć odstępstwa od normy. System został opracowany tak, aby mierzyć i ilustrować podwyższoną temperaturę ciała w czasie rzeczywistym. FeverGuard sprawdził stosunek społeczeństwa do takiego rozwiązania. Ponad 59% ankietowanych odpowiedziało, że termowizyjna forma kontrolowania temperatury ciała daje im poczucie bezpieczeństwa. Wykrywanie podwyższonej temperatury osób znajdujących się na analizowanym obszarze za pośrednictwem termowizji, nie jest ograniczone liczbą osób. Jest to niezwykle istotne, ponieważ odpowiedzi ankietowanych wskazują, że największe obawy związane z mierzeniem temperatury klasycznymi termometrami w miejscach publicznych, wiążą się z oczekiwaniem w kolejkach (43%) oraz kontaktem z osobą dokonującą pomiaru (25%).
Monitorowanie temperatury jest waz˙nym kryterium w procesie wczesnej diagnostyki, która pomaga w wykryciu osoby chorej. Ankietowani wskazali jako miejsca, budzące lęk, przede wszystkim placówki medyczne, a także miejsca pracy i salony piękności. Większość badanych gotowa jest zgodzić się na bezdotykowy monitoring temperatury, o którym wcześniej zostaną poinformowani.
Dotychczasowe metody pomiaru stosowane w czasach epidemii wirusa ebola i świńskiej grypy, koncentrowały się na pojedynczym, manualnym pomiarze termometrami To za mało, by działac´ na szeroka? skale?, wobec czego zastosowanie kamer termowizyjnych staje się powszechne. Na pytanie - "czy chciałbyś wiedzieć, że bezdotykowo, mierzona jest Ci temperatura?", 53% ankietowanych odpowiedziało, że tak, dla 30% jest to bez różnicy, 17% nie potrzebuje takiej informacji.
Po ustaniu pandemii obawy przed kolejną falą chorób bez wątpienia pozostaną w społeczeństwie. Skuteczne zautomatyzowanie pomiaru temperatury, staje się standardem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.06.2020, 16:34 |
Źródło informacji | FeverGuard by Pragmasoft Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
BCC łączy doświadczenie i świeże spojrzenie na biznes - rusza BCC STARTUPS
Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw potrzebom nowego, polskiego biznesu.- 07.05.2024, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BCC
-
Image
Mastercard udostępnia GdzieJakiBiznes.com
Mastercard udostępnił nowe, oparte na danych narzędzie GdzieJakiBiznes, stworzone z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach - zarówno tych doświadczonych, szukających lokalizacji do ekspansji, jak i takich, którzy chcą znaleźć odpowiednie miejsce na otwarcie swojego pierwszego biznesu.- 07.05.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Mastercard
-
Image
JOY GROUP zajmuje 70. miejsce w rankingu WWD Beauty Inc Top 100, poprawiając swój poprzedni wynik o 16 pozycji
- 06.05.2024, 16:06
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire