Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (28/2020) Stopniowa poprawa trendu sprzedaży po pandemii COVID-19.

01.06.2020, 19:28aktualizacja: 01.06.2020, 19:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 28/2020

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 27 z dnia 11 maja br. w sprawie ujawniania wszelkich istotnych informacji o wpływie koronawirusa COVID-19 na działalność Emitenta, Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że:

• W I połowie ubiegłego miesiąca br. tj. w okresie od 4 do 17 maja br. Spółka odnotowała rok do roku

w sklepach porównywalnych 39% spadek obrotów oraz o 41% mniejszy traffic. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 145%.

• W II połowie ubiegłego miesiąca tj. w okresie od 18 do 31 maja br. trend sprzedaży uległ stopniowej poprawie. Spółka odnotowała rok do roku w sklepach porównywalnych 34% spadek obrotów oraz o 36% mniejszy traffic - co oznacza wzrost parametrów sprzedaży o 5 pp. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 99%.

Analizując cztery pełne tygodnie maja br. tj od 19 do 22 tygodnia bieżącego roku, Spółka odnotowała w sklepach stacjonarnych spadek obrotów o 36% i mniejszy o 39% traffic w porównaniu do analogicznych tygodni ubiegłego roku. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 120%.

Łącznie w pierwszych czterech tygodniach maja br. dynamika obrotów w sklepach stacjonarnych

i e-commerce była o 23% mniejsza rok do roku.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.06.2020, 19:28
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ