Newsletter

Makedonski Telekom automatyzuje działalność ze Stonebranch

25.02.2020, 09:46aktualizacja: 25.02.2020, 09:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w północnej Macedonii wybiera Stonebranch jako partnera automatyzacji dużych, ważnych w generacji przychodu aplikacji naliczania opłat i rozliczania w czasie rzeczywistym.

ATLANTA, 25 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma Stonebranch Inc., wiodący dostawca dynamicznych rozwiązań automatyzacji informatyki ogłosiła, że Makedonski Telekom, wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w północnej Macedonii wybrał Stonebranch do zarządzania i automatyzacji aplikacji wspierających naliczanie opłat i rozliczanie w czasie rzeczywistym, łączenie, zarządzanie nadużyciami i pośrednictwo w rozliczaniu.

„Bardzo cieszymy się z możliwości nawiązania współpracy z zespołem Makedonski Telecom” - skomentował Sebastiano Mion, wiceprezes w Stonebranch. „Wiodący zestaw rozwiązań automatyzacji Stonebranch, miejscowy zespół deweloperów i doświadczenie w branży telekomunikacji sprawiają, że jest to współpraca idealna” - dodał Mion.

Firma Makedonski Telekom, należąca do Deutsche Telekom Group, to wiodący operator telekomunikacyjny w północnej Macedonii liczący ponad 1,2 miliona aktywnych klientów. Deutsche Telekom jest przy tym największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Europie.

„Inicjatywa ta jest elementem podejścia Makedonski Telekom skupiającego się na cyfryzacji i innowacji w celu ciągłego zapewniania jak najlepszego doświadczenia naszym abonentom. Wybraliśmy Stonebranch, ponieważ firma ma dużą wiedzę w dziedzinie i konkretne doświadczenie w automatyzacji w branży telekomunikacji” - wyjaśnił Miroslav Jovanovic, główny dyrektor technologii i informacji w Makedonski Telekom.

W celu zapewnienia lepszej obsługi w Skopie powstało nowe biuro Stonebranch, które zagwarantuje bliższą współpracę z miejscowym zespołem. Ponadto firma Stonebranch otworzyła laboratorium DevOps skupiające się na bieżących i przyszłych potrzebach operacyjnych Makedonski Telekom.

O Stonebranch

Firma Stonebranch opracowuje dynamiczne rozwiązania automatyzacji informatyki, które przemieniają biznesowe środowiska informatyczne z prostej automatyzacji zadań do złożonych usług automatyzacji biznesowej w czasie rzeczywistym, tym samym wspierając organizacje w osiąganiu największego możliwego zwrotu z automatyzacji. Niezależnie od stopnia automatyzacji oprogramowanie Stonebranch jest proste, nowoczesne i bezpieczne. Wykorzystując uniwersalną platformę automatyzacji, przedsiębiorstwa mogą płynnie organizować nakład pracy i danych w ekosystemach i silosach technologicznych. Firma ma swoją siedzibę w Atlancie w stanie Georgia, a jej punkty kontaktu i wsparcia znajdują się w obu Amerykach, Europie i Azji. Firma Stonebranch świadczy usługi na rzecz jednych z największych instytucji finansowych, produkcyjnych, opieki zdrowotnej, turystyki, transport, energetyki i technologii. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.stonebranch.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1089016/Stonebranch_Logo.jpg

Źródło: Stonebranch

KONTAKT:

Marissa Walker

tel. (513) 260-0984

e-mail: marissa.walker@stonebranch.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.02.2020, 09:46
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ