Newsletter

Hearing Australia przenosi usługi wsparcia i utrzymania swojej platformy E-Business do Rimini Street

22.01.2020, 11:36aktualizacja: 22.01.2020, 11:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wysokiej jakości wsparcie pozwoli australijskiej agencji rządowej Hearing Australia na oszczędzanie kosztów oraz przeprowadzenie transformacji cyfrowej.

LAS VEGAS--(BUSINESS WIRE)--Spółka Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosiła dzisiaj, że Hearing Australia, największy w kraju dostawca finansowanych ze środków publicznych usług dla osób z wadami słuchu, przenosi utrzymanie kluczowych dla swej działalności systemów planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) do Rimini Street. Misją Hearing Australia jest zapewnienie najlepszych na świecie badań i usług dla osób z wadami słuchu dla dobra wszystkich Australijczyków. Agencja ma ponad 600 oddziałów w całej Australii, zapewniając finansowane ze środków publicznych usługi dla osób z wadami słuchu, w tym dla dzieci, młodzieży do 26. roku życia, a także dla rdzennych mieszkańców Australii oraz mieszkańców Cieśniny Torresa, emerytów, rencistów i weteranów. Dzięki przejściu na wsparcie zewnętrzne z segmentu premium dla swoich aplikacji Hearing Australia zgromadziła oszczędności, które umożliwiły zapoczątkowanie inicjatyw w zakresie transformacji cyfrowej.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200121005034/en/

Najwyższej jakości wsparcie i wiedza oparta na specyfice regionu jako kluczowe dla szybszych rozwiązań

Zamierzeniem Hearing Australia było udostępnienie zasobów działu IT agencji w celu dotarcia do większej liczby strategicznych inicjatyw, ale również lepszego rozwiązania w zakresie wsparcia i krótszego czasu reakcji.

„Od kiedy przenieśliśmy się do Rimini Street, uzyskujemy rozwiązania w ciągu zaledwie kilku godzin. Oznacza to bardzo szybkie i terminowe reakcje, co sprawiło, że szybciej udaje nam się rozwiązywać kwestie związane z naszą aplikacją E-Business Suite” - powiedział Andrew Bakhsh, dyrektor ds. technologii w Hearing Australia. „Rimini Street posiada w Australii specjalny zespół inżynierów ds. wsparcia, którzy rozumieją problemy specyficzne dla Australii. Dla nas był to jeden z najważniejszych powodów, dla których przenieśliśmy się do Rimini Street”.

Wszyscy klienci Rimini Street korzystają z elastycznego modelu wsparcia dla oprogramowania dla przedsiębiorstw z segmentu premium, w tym najlepszej w branży umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (ang. Service Level Agreement - SLA), w ramach której czas reakcji wynosi 15 minut dla przypadków oznaczonych jako Priorytet 1. Klientowi przypisywany jest również specjalista wsparcia technicznego, wspierany przez zespół ekspertów ds. technicznych z ok. piętnastoletnim doświadczeniem w zakresie konkretnego oprogramowania używanego przez danego klienta.

Bakhsh stwierdził, że przeniesienie do Rimini Street nie wpłynęło na bieżące funkcjonowanie organizacji w zakresie operacji IT. „Zostało przeprowadzone w bezbolesny i profesjonalny sposób” - powiedział Bakhsh. „W ostatecznym rozrachunku posunięcie to pozwoliło nam zminimalizować ryzyko organizacyjne. Platforma e-Business to dla naszej organizacji kluczowa aplikacja, a stosowane przez Rimini Street wsparcie w modelu follow-the-sun (z wykorzystaniem ośrodków znajdujących się w różnych strefach czasowych) sprawia, że możemy sprawnie uzyskiwać rozwiązania problemów”.

„Organizacje takie jak Hearing Australia znajdują sposoby na obniżenie kosztów i zachowanie elastyczności w opracowywaniu i wykorzystywaniu aplikacji o znaczeniu krytycznym dla biznesu” - powiedziała Emmanuelle Hose, dyrektor generalny na region Australii i Nowej Zelandii w Rimini Street, dodając, że „przy większych zasobach udostępnionych Hearing Australia organizacja ta może spojrzeć na innowacje w zakresie nowych technologii, które pozwolą jej w dalszym ciągu zapewniać nowatorskie świadczenia swojej społeczności”.

Rimini Street, Inc.

Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI) jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Ponad 2000 organizacji globalnych, firm sklasyfikowanych w rankingu Fortune 500, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.riministreet.com/, na profilach Rimini Street na Twitterze @riministreet oraz na Facebooku i LinkedIn. (C-RMNI)

Wypowiedzi prognozujące

Pewne wypowiedzi w niniejszej informacji prasowej nie odnoszą się do danych historycznych, lecz stanowią wypowiedzi prognozujące na potrzeby zasad „Safe Harbor” zgodnie z Ustawą o reformie przepisów procesowych dotyczących papierów wartościowych z 1995 r. (Securities Litigation Reform Act of 1995). Słowa takie jak: „może”, powinien”, „byłby”, „planuje”, „zamierza”, „przewiduje” „wierzy”, „szacuje”, „prognozuje”, „potencjalny”, „wydaje się”, „ma zamiar”, „kontynuuje”, „przyszłość”, „będzie”, „oczekuje”, „prognozy” oraz podobne wyrażenia wskazują na wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. wypowiedzi dotyczące oczekiwań spółki względem przyszłych wydarzeń, możliwości, globalnej ekspansji i innych inicjatyw rozwojowych oraz inwestycji spółki w te inicjatywy. Wypowiedzi te oparte są na różnych założeniach i bieżących oczekiwaniach kierownictwa spółki, nie są prognozami faktycznych wyników ani nie odnoszą się do danych historycznych. Takie wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności dotyczących działalności spółki Rimini Street, przy czym rzeczywiste rezultaty mogą znacznie odbiegać od treści wypowiedzi prognozujących. Ryzyka i niepewności obejmują m.in. zmiany otoczenia biznesowego, w którym prowadzi działalność Rimini Street, w tym inflacja i wahania stóp procentowych, i zmiany ogólnych warunków finansowych, gospodarczych, regulacyjnych i politycznych wpływających na branżę, w której prowadzi działalność Rimini Street; niekorzystne rozstrzygnięcia toczących się postępowań sądowych (w tym toczące się postępowania apelacyjne w sprawie stałego zakazu); dochodzeń organów rządowych lub nowych postępowań sądowych; konieczność i możliwość zgromadzenia dodatkowego kapitału lub obsługi zadłużenia na korzystnych warunkach i zdolność spółki do generowania przepływów pieniężnych z działalności operacyjnej pozwalających na sfinansowanie inicjatyw rozwojowych; wystarczająca ilość środków pieniężnych i ich ekwiwalentów pozwalająca na spełnienie wymogu zachowania płynności; warunki i wpływ 13.00% akcji uprzywilejowanych serii A pozostających w obrocie; zmiany w opodatkowaniu, przepisach prawa i przepisach wykonawczych; konkurencyjna działalność w zakresie oferty produktowej i jej wyceny; trudności w zarządzaniu kwestią rentowności wzrostu; przystosowanie się klientów do nowo wprowadzonych produktów i usług, w tym usługi zarządzania aplikacjami (Application Management Services), Rimini Street Advanced Database Security i usługi dla Sales Cloud i Service Cloud oferowane przez Salesforce, oraz innych produktów i usług, które spółka planuje wprowadzić w przyszłości; utrata jednego lub więcej członków kierownictwa Rimini Street; niepewność związana z wartością długoterminowych kapitałowych papierów wartościowych Rimini Street; ryzyka omawiane w rozdziale pt. „Czynniki Ryzyka” w Sprawozdaniu Kwartalnym Rimini Street złożonym na formularzu 10-Q dnia 7 listopada 2019 r. i okresowo aktualizowanym przez kolejne Sprawozdania Roczne na Formularzy 10-K, Sprawozdania Kwartalne na Formularzu 10-Q i Sprawozdania Bieżące na Formularzu 8-K, oraz inne dokumenty składane przez Rimini Street w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (Securities and Exchange Commission). Ponadto wypowiedzi prognozujące zawierają oczekiwania, plany i prognozy przyszłych wydarzeń i opinie aktualne na dzień publikacji niniejszej informacji prasowej przez Rimini Street. Rimini Street przewiduje, że kolejne wydarzenia i kierunki rozwoju sytuacji wpłyną na zmianę oceny spółki Rimini Street. O ile Rimini Street może podjąć decyzję o aktualizacji wypowiedzi prognozujących w przyszłości, nie przyjmuje żadnego zobowiązania w tym względzie, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to wymagane przez prawo. Niniejsze wypowiedzi prognozujące nie powinny być traktowane jako rzetelna ocena spółki Rimini Street w terminie po dacie publikacji niniejszej informacji prasowej.

© 2020 Rimini Street, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. „Rimini Street” jest znakiem towarowym zarejestrowanym przez spółkę Rimini Street, Inc. w Stanach Zjednoczonych i innych krajach, przy czym nazwa i logotyp Rimini Street, jak również logo z nich utworzone, oraz inne znaki z oznaczeniem TM, są znakami towarowymi należącymi do Rimini Street, Inc. Pozostałe znaki towarowe pozostają własnością spółek, które je zarejestrowały, przy czym, o ile nie wskazano inaczej, Rimini Street nie jest powiązana z żadnym z tych posiadaczy znaków towarowych czy spółek, ani ich nie promuje.

Wersja źródłowa komunikatu jest dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200121005034/en/

Źródło: Rimini Street, Inc.

KONTAKT:

Michelle McGlocklin

Rimini Street, Inc.

tel. +1 925 523-8414

e-mail: mmcglocklin@riministreet.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.01.2020, 11:36
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii