Newsletter

Alibaba.com uruchamia platformę umożliwiającą małym amerykańskim przedsiębiorstwom prowadzenie sprzedaży na całym świecie

24.07.2019, 11:23aktualizacja: 24.07.2019, 11:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wiodąca na świecie platforma handlu elektronicznego B2B wprowadza nowe funkcje dla sprzedawców (Enablement Functions), w tym transakcje wewnątrz USA, nowych uczestników ekosystemu oraz organizuje ogólnokrajową serię wydarzeń "Build Up", aby pomóc małym przedsiębiorstwom w rozpoczęciu działalności online.

NOWY JORK - (BUSINESS WIRE) - Serwis Alibaba.com, jeden z największych na świecie rynków handlu elektronicznego B2B i zarazem oddział Alibaba Group (NYSE: BABA), uruchomił nową platformę, której zadaniem jest umożliwienie amerykańskim przedsiębiorstwom sprzedaż towarów za pośrednictwem platformy Alibaba.com klientom z USA oraz całego świata. Dzięki temu blisko 30 mln małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w USA – w szczególności wytwórców, hurtowników i dystrybutorów – uzyskało dostęp do wartego 23,9 $ bln światowego rynku elektronicznego B2B. Dla porównania rynek ten jest sześciokrotnie większy od światowego rynku handlu elektronicznego B2C.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja komunikatu dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20190723005345/en/

Firma prezentuje również poszerzone grono uczestników ekosystemu. Zaliczają się do nich znane marki przyciągające klientów oraz dostawcy usług B2B, którzy podzielają wizję Alibaba.com i starają się pomagać małym i średnim przedsiębiorstwom w rozwijaniu działalności.

Aby pomóc amerykańskim przedsiębiorstwom sektora MŚP pomyślnie wejść na wart 23,9 $ bln rynek handlu elektronicznego, Alibaba.com współorganizuje serię warsztatów „Build Up” oraz webinariów z lokalnymi izbami handlowymi oraz firmami z sektora B2B w całym kraju, w tym SCORE, jedną z największych w kraju organizacji non-profit, która zapewnia profesjonalne usługi w zakresie mentoringu biznesowego.

„Alibaba ma na celu wzmocnienie pozycji przedsiębiorców i wspieranie ich w odnoszeniu sukcesów na własnych warunkach. Przy pomocy 10 mln aktywnych klientów w ponad 190 krajach i regionach, przekształcamy handel B2B poprzez dostarczanie narzędzi i usług potrzebnych amerykańskim firmom z sektora MŚP do konkurowania i odnoszenia sukcesów na dzisiejszym globalnym rynku” – powiedział John Caplan, szef działu B2B na Amerykę Północną w Alibaba Group.

Najważniejsze nowe ulepszenia platformy

Alibaba.com dodał kluczowe funkcje, które umożliwią małym i średnim przedsiębiorstwom amerykańskim prowadzenie działalności na rynku lokalnym (w USA) oraz globalnym:

Sprzedawcy w USA

• Wprowadzenie usprawnień funkcji budowania i zarządzania sklepem online na globalnej platformie Alibaba.com

• Możliwość wykonywania transakcji, w tym płatności online*

• CRM i narzędzia komunikacyjne ułatwiające bezpośrednią kontrolę relacji z klientami

• Ulepszone narzędzia marketingu cyfrowego w celu zaspokojenia popytu na rynku B2B, dostosowane do indywidualnych potrzeb

• Możliwość współpracy z zespołem Seller Success Alibaba.com z siedzibą w USA

Nabywcy w USA

• Dostęp do coraz większej liczby dostawców z USA na stronie us.alibaba.com, a także tysięcy globalnych dostawców

• Bardziej rozbudowana funkcjonalność zapytań, która umożliwia kupującym rozpoczęcie dyskusji i negocjacji

• Rozszerzona oferta produktów, począwszy od gotowych do wysyłki do w pełni dostosowanych do potrzeb klienta

• Ulepszona funkcjonalność wyszukiwania produktów i dostawców, aby umożliwić nabywcom szybką identyfikację najlepszego dla nich produktu, tj. produktów dostosowanych do potrzeb klienta w stosunku do produktów gotowych oraz według typów i lokalizacji dostawców

* Płatność za pośrednictwem platformy będzie dostępna dla transakcji w Stanach Zjednoczonych – z wyłączeniem Nowego Jorku i Nevady – począwszy od 25 lipca 2019 roku.

„Wcześnie dostrzegliśmy możliwość przyspieszenia globalnego rozwoju przedsiębiorstw przy udziale Alibaba.com. Dzięki nowemu połączeniu narzędzi dostępnych na platformie i dodaniu sprzedawców wiodących marek, oczekujemy szybszego osiągnięcia naszych celów w zakresie rozwoju” – powiedział Evan Gettinger, współzałożyciel Gett Clean, amerykańskiego producenta profesjonalnych środków czystości, który zaobserwował znaczący wzrost liczby zapytań dotyczących jego produktów na platformie.

Alibaba.com buduje ekosystem na potrzeby amerykańskiego rynku b2b przy udziale nowych uczestników

Alibaba.com wprowadza szereg marek i organizacji, które podzielają pasję wspierania małych i średnich przedsiębiorstw, w tym największych amerykańskich firm i dostawców usług.

W marcu bieżącego roku serwis Alibaba.com ogłosił rozpoczęcie strategicznego partnerstwa ze spółką Office Depot, a w dniu dzisiejszym spółka Robinson Fresh będąca oddziałem C.H. Robinson dołącza do platformy. Oba przedsiębiorstwa są zaangażowane jako najważniejsi sprzedawcy w tworzenie obszernych katalogów produktów, które sprostają rosnącemu zainteresowaniu ze strony ogromnej rzeszy nabywców korzystających z platformy. Udział najważniejszych sprzedawców ma przynieść znaczące korzyści, do których zalicza się wzbudzenie zainteresowania wśród nowych nabywców związanego z poszerzeniem wachlarza oferowanych produktów.

„Jesteśmy dumni, że możemy rozszerzyć naszą strategiczną współpracę z serwisem Alibaba.com – powiedział Gerry Smith, dyrektor generalny spółki Office Depot, Inc. – Stając się głównym sprzedawcą możemy dotrzeć do większej liczby małych przedsiębiorstw i dostarczać im produktów i usług, jakich potrzebują, by stali się konkurencyjni również na rynku międzynarodowym”. Klienci serwisu Alibaba.com zyskają teraz dodatkowo dostęp do ofert, zniżek i treści premium dostępnych wyłącznie dla członków serwisu w ramach powiększającego się ekosystemu wiodących dostawców usług dla biznesu, takich jak m.in.:

  •  Skuvault

Ogólnokrajowe tournee lokalnych wydarzeń “Build up” ukierunkowanych na wspieranie rozwoju

Pierwsze spotkanie z serii Alibaba.com Build Up odbędzie się dzisiaj w Brooklynie w siedzibie Industry City, społeczności nowatorskich przedsiębiorców z branży przemysłu i produkcji, a jego współgospodarzami będą Izba Handlowa w Brooklynie i Industry City. Każde spotkanie oferuje uczestnikom pogłębione warsztaty, możliwość odbycia indywidualnych szkoleń oraz skorzystania z porad ekspertów serwisu Alibaba.com, a także zniżki na prawach wyłączności, instrumenty motywacyjne i wsparcie z ekosystemu marek i organizacji.

26 lipca – niedługo po warsztatach organizowanych w Brooklynie – w Los Angeles w centrum California Market Center wystartują spotkania z udziałem Izby Handlowej w Los Angeles, a 30 lipca – spotkania w centrum M Hub w Chicago, z udziałem Izby Handlowej stanu Illinois. Dodatkowe warsztaty będą organizowane w tym roku w innych miejscach w USA i w innych terminach, przy wsparciu lokalnych i ogólnokrajowych organizacji biznesowych, w tym lokalnych oddziałów organizacji SCORE, organizacji Food Export USA – Northeast (organizacja eksporterów żywności USA – region północno-wschodni) i Food Export Association of the Midwest USA (organizacji eksporterów żywności ze stanów na zachodzie USA). Ponadto serwis Alibaba.com wraz z organizacją SCORE jest współtwórcą treści cyfrowych na potrzeby spotkań.

“Małe przedsiębiorstwa stanowią siłę napędową amerykańskiej gospodarki, mierzą się jednak z pewnymi wyzwaniami” – powiedział Ken Yancey, dyrektor generalny SCORE. “Podczas warsztatów, organizowanych również przez Internet, organizacja SCORE wraz ze swoją siecią doradców z wielkim entuzjazmem pomaga amerykańskim firmom zdobyć wiedzę na temat niezwykłych możliwości, jakie oferuje e-handel. Warsztaty są dostępne w całym kraju”.

Więcej informacji na temat ulepszonej platformy Alibaba.com i jej nowych partnerów i możliwość zapisania na warsztaty Build Up w twojej okolicy znajdziesz na stronie Alibaba.com/BuildUp.

Alibaba.com

Jako pierwszy oddział Alibaba Group, serwis Alibaba.com jest jedną z największych cyfrowych platform zakupowych B2B mających na celu ułatwienie klientom prowadzenia interesów na całym świecie. Platformę uruchomiono w 1999 roku w celu świadczenia usług we wszystkich obszarach handlu, w tym również dostarczania przedsiębiorstwom narzędzi umożliwiających oferowanie produktów klientom na całym świecie i wpierania nabywców w wyszukiwaniu produktów i dostawców, jak też w składaniu zamówień w sieci w sposób szybki i wydajny. Z serwisu korzystają miliony nabywców i dostawców z ponad 190 krajów i regionów na całym świecie.

Alibaba Group

Misją Alibaba Group (NYSE: BABA) jest umożliwienie klientom łatwego prowadzenia interesów na całym świecie, a jej ambicją jest realizacja zrównoważonego wzrostu przez okres 102 lat.

Wersja źródłowa w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190723005345/en/

Źródło: Alibaba.com

KONTAKT:

Kontakt dla mediów

Alibaba Group

Brion Tingler

e-mail: brion.tingler@alibaba-inc.com

-

Alibaba Group

Roger Zhang

e-mail: roger.zhang@alibaba-inc.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.07.2019, 11:23
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ