Newsletter

WeChat nawiązuje współpracę z Google, Game Closure i zagranicznymi deweloperami w celu powiększenia ekosystemu Mini Games

19.11.2018, 16:56aktualizacja: 19.11.2018, 16:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WeChat nawiązuje współpracę z Google, Game Closure i zagranicznymi deweloperami w celu powiększenia ekosystemu Mini Games -1
WeChat nawiązuje współpracę z Google, Game Closure i zagranicznymi deweloperami w celu powiększenia ekosystemu Mini Games -1

SAN FRANCISCO, 19 listopada 2018 r. /PRNewswire/ - Jako aplikacja mobilna licząca ponad miliard aktywnych użytkowników WeChat stał się jedną z największych na świecie sieci społecznościowych łączących szeroki zakres funkcji od komunikacji społecznościowej i wiadomości po usługi lokalne i płatności. Mając do dyspozycji tak dużą bazę użytkowników, WeChat ma ogromny potencjał na komercjalizację sieci społecznościowej.

• Platforma WeChat Mini Games intryguje zagranicznych deweloperów

Na wczorajszym wydarzeniu WeChat Mini Games Developers Conference w San Francisco WeChat zaprezentował całej branży dokonania Mini Games. Platforma WeChat Mini Games, która rozrosła się do ponad 300 milionów użytkowników, liczy wiele popularnych Mini Games, w tym dwie, które zostały zaprezentowane na konferencji: Wegoing i Tencent Billiards. Gra Wegoing liczy ponad 100 milionów zarejestrowanych użytkowników, a Tencent Billiards osiągnęła dzienny poziom transakcji przekraczający 10 milionów RMB oraz 30-dniowy wskaźnik zatrzymania użytkowników na poziomie 40%. Ponadto WeChat przedstawił na konferencji sposoby, w jaki wspiera monetyzację ruchu przez zakupy w grach i reklamę. Deweloperzy gier z radością przyjęli do wiadomości fakt, że otrzymują 100% miesięcznej sprzedaży w grach do 500 000 RMB i 60% sprzedaży powyżej kwoty 500 000 RMB. Poza tym do twórców gier trafia do 50% przychodu z reklam w grach. Ogromny potencjał komercyjny WeChat oznacza, że taka dystrybucja sprzedaży jest bardzo atrakcyjna. Jeżeli chodzi o deweloperów, w przyszłości nacisk będzie kładziony na integrację wyjątkowych możliwości WeChat w celu tworzenia jak najlepszych gier dla użytkowników.

• Najlepsi producenci przewodzą na popularnej platformie WeChat Mini Games

Niektórzy zagraniczni giganci już dołączyli do ekosystemu Mini Games poprzez własne produkcje: Google stworzył Guess My Sketch, a Game Closure - Linsane Hoops. Obie gry wywarły duże wrażenie na społeczności Mini Games. Gra Guess My Sketch firmy Google charakteryzuje się prostym, kreatywnym założeniem i interakcją ze znajomymi, która doprowadziła do dużej popularności wśród użytkowników. Natomiast gra Linsane Hoops firmy Game Closure przyciągnęła graczy funkcją grania przeciwko znajomym, tym samym optymalizując konkurencję ze znajomymi w WeChat w szybki i interesujący sposób. Jasno widać, że niepowtarzalne funkcje WeChat zostały wzięte pod uwagę przy produkcji gier, co przyczyniło się do ich dużej popularności. Sukces dwóch zagranicznych deweloperów jest tak dowodem, jak i zachętą dla innych twórców, którzy chcą spróbować swoich sił w ekosystemie WeChat Mini Games.

Wraz z końcem konferencji WeChat Mini Games kieruje się w stronę przyszłości z coraz większym gronem zagranicznych deweloperów. To właśnie z nimi WeChat będzie dążyć do dalszego wzrostu i realizacji nowych możliwości w ekosystemie Mini Games.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/786733/WeChat_Mini_Games.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/786734/Wechat.jpg

Źródło: WeChat Mini Games

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.11.2018, 16:56
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ