Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Purchase, Nowy Jork, 8 maja 2018 r. /PRNewswire/ - #LOVEITLIVEIT - Organizacja UEFA i Pepsi® ogłosiły, że Dua Lipa wystąpi w trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA 2018 prowadzonego przez Pepsi. Wielokrotnie nagradzana piosenkarka znana z hitu „New Rules" zaśpiewa na boisku i wesprze fanów z całego świata w wyrażaniu miłości do piłki nożnej. Artystka podgrzeje atmosferę oczekiwania w ostatnich minutach przed rozpoczęciem cieszącego się największym zainteresowaniem wśród obserwatorów corocznego wydarzenia sportowego, które będzie miało miejsce w Kijowie na Ukrainie w sobotę 26 maja.
W trzecim roku wyczekiwanej, prowadzonej przez Pepsi ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA Dua Lipa wystąpi na globalnej scenie, łącząc świat muzyki, rozrywki i sportu i zapewni fanom niezapomniane wrażenia tak na stadionie, jak i w domach przed telewizorami. Artystka Dua Lipa, która ma na swoim koncie tytuł najmłodszej solistki z miliardem wyświetleń teledysku w serwisie YouTube i jest obecnie najczęściej odtwarzaną strumieniowo artystką w serwisie Spotify wykona w trakcie ceremonii hity z najnowszego albumu, w tym „IDGAF" i „New Rules". Album międzynarodowej gwiazdy zdobył pozycję platynowego krążka w 18 krajach i sprzedał się w 2,2 milionach egzemplarzy i 17 milionach singli na całym świecie.
"To wielki zaszczyt, że UEFA i Pepsi zaprosiły mnie do wystąpienia na trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA. Taka szansa trafia się tylko raz w życiu. Nie mogę doczekać się stanięcia przed fanami i przyłączenia się do tak wyjątkowego wydarzenia. Planuję niezapomniany koncert" - skomentowała Dua Lipa.
Tegoroczny finał odbędzie się na Stadionie Olimpijskim NSC w Kijowie w sobotę, 26 maja, a transmitowany będzie w 220 krajach i terytoriach na świecie.
„Jako marka z tradycjami związanymi tak z muzyką, jak i ze sportem Pepsi uświetnia pasję i zamiłowanie fanów i pozwala im przeżywać grę w zupełnie nowe sposoby. Wystąpienie jednej z najpopularniejszych gwiazd sceny muzycznej na jednym z największych wydarzeń sportowych jest jednym z nich - skomentowała Natalia Filippociants, starsza dyrektor ds. marketingu w oddziale Global Pepsi Trademark, Global Beverage Group, PepsiCo. - Dua Lipa jest fenomenalną artystką i bardzo cieszymy się z tego, że to właśnie ona rozgrzeje fanów przed tak ekscytującym wydarzeniem w historii gry, którą wszyscy kochamy i dla której żyjemy” - dodała dyrektor.
Poza ciągłym sponsorowaniem Ligii Mistrzów UEFA przez PepsiCo, marka Pepsi rozpoczęła globalną kampanię „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.", w ramach której pojawiają się światowej klasy piłkarze: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli. Globalna kampania łączy sztukę i sport, aby tchnąć życie w tę piękną grę na boisku i poza murawą. Kampania obejmuje między innymi dynamiczną, nową, międzynarodową reklamę telewizyjną i spersonalizowane opakowania ozdobione przez artystów z ojczyzn graczy.
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z partnerem Pepsi w ramach ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA 2018 już trzeci rok z rzędu. Pepsi jest synonimem łączenia muzyki, rozrywki i sportu, a tegoroczne wydarzenie będzie naprawdę niezapomniane. Z przyjemnością powitamy Duę Lipę w Kijowie. Jej energia zapewni fanom wspaniały poziom rozrywki tuż przed rozpoczęciem ostatecznej rozgrywki piłkarskiej w Europie” - skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu w UEFA Events SA.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.facebook.com/ChampionsLeague i na oficjalnych stronach Pepsi w serwisie Facebook na całym świecie. Dołącz do rozmowy pod #LOVEITLIVEIT.
PepsiCo
Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.pepsico.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/686556/PepsiCo_UEFA_Opening_Ceremony.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/686555/PepsiCo_Dua_Lipa.jpg
Źródło: PepsiCo
KONTAKT:
e-mail: Nicole.Tronolone@pepsico.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.05.2018, 14:28 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Dlaczego Polacy czekają na dostęp do nowych szczepień w Programie Szczepień Ochronnych niemal najdłużej w Unii Europejskiej? Wyniki badania
Polska, wzorem Europy, ma Program Szczepień Ochronnych, ale na populacyjny dostęp do nowych szczepień finansowanych z budżetu publicznego czekamy prawie najdłużej ze wszystkich krajów Unii. Po wprowadzeniu na rynek szczepionki przeciwko rotawirusom czekaliśmy 12 lat, w przypadku HPV było to nawet 15 lat oczekiwania. Dlaczego? Co decyduje o tym, że polskie procesy oceny preparatów i podejmowania decyzji o ich upowszechnieniu są tak powolne? Czy można przesunąć ten horyzont czasowy, zwiększając szansę na profilaktykę, niezbędną w ochronie zdrowia i życia? Oto najważniejsze pytania, na które szukali odpowiedzi wybitni eksperci w trakcie debaty „Dlaczego tak długo czekamy na dostęp do nowych szczepień w PSO*”.- 29.04.2024, 08:30
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Biuro Prasowe kampanii „Zaszczep się wiedzą”
-
Image
Dreame X40 ultra - rewolucja w sprzątaniu domu
Odkurzanie to jedna z najmniej przyjemnych czynności. Warto zatem szukać rozwiązań, które pomogą nam ją ułatwić i przyśpieszyć. Dobrą opcją może tutaj być robot sprzątający Dreame X40 Ultra, który wyróżnia się nowoczesnymi technologiami i innowacyjną, wysuwaną szczotką boczną. Co jednak może Ci zaoferować?- 25.04.2024, 10:07
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Dreame