Newsletter

Sztuczna inteligencja i marketing za pomocą metafor: uznany na całym świecie językoznawca kognitywny dołącza do machineVantage

26.09.2017, 16:25aktualizacja: 26.09.2017, 16:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Berkeley, Kalifornia, 26 września 2017 r. /PRNewswire/ - Firma machineVantage ogłosiła dziś, że uznany na całym świecie językoznawca kognitywny dr George Lakoff objął stanowisko głównego dyrektora do spraw językoznawczych.

Dr Lakoff jest znany głównie z przełomowych badań i pozycji eksperta na polu ram myśli i języka oraz z badań w zakresie metafor myślowych i metafor językowych będących wyrazem głównie nieświadomych metafor myślowych. Badacz wniesie tę wiedzę w pionierską działalność firmy machineVantage w zakresie stosowania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w celu ulepszania produktów i lepszej ich promocji zgodnie z potrzebami klientów.

"Metafory wywołują głębokie i potężne reakcje w nieświadomym niczego umyśle, na którym skupia się technologia machineVantage. To właśnie tam podejmowanych jest 95% decyzji, w tym decyzje o zakupie - wyjaśnia dr A. K. Pradeep, założyciel i główny dyrektor wykonawczy firmy. - Najlepsi marketingowcy zdają sobie sprawę z tej niesamowitej mocy, ale do tej pory okiełznanie jej w skuteczny i konsekwentny sposób w celu ulepszenia produktów i marek było prawdziwym wyzwaniem. Połączenie wiedzy dr. Lakoffa w zakresie metafor z naszymi własnymi algorytmami sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego jest źródłem nowej, niedoścignionej przewagi konkurencyjnej dla firm na rynku zdrowszych produktów z lepszym marketingiem. Klienci zwracają uwagę na względy zdrowotne i poprawę poziomu życia, ale także liczy się dla nich szczery i skuteczny marketing produktów" - dodaje dyrektor.

Firma machineVantage współpracuje z wieloma dużymi korporacjami, włączywszy największych liderów w zakresie pakowanych dóbr konsumpcyjnych, opieki zdrowotnej, usług finansowych, żywności, napojów i nie tylko. Firma specjalizuje się w rozwoju innowacyjnych rozwiązań na rzecz ulepszania produktów i lepszego ich marketingu.

Dr Lakoff jest emerytowanym profesorem nauk kognitywnych i lingwistyki na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest autorem 11 dużych publikacji książkowych, w tym bestsellera na liście New York Times "Nie myśl o słoniu!". W przeszłości zajmował stanowisko wybitnego profesora nauk kognitywnych i lingwistyki im. Richarda i Rhody Goldman na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley, gdzie wykładał przez 44 lata. Wcześniej nauczał na Uniwersytecie Harvarda i Uniwersytecie Michigan. Ukończył uczelnię MIT z dyplomem z matematyki i literatury, a doktorat z lingwistyki zdobył na Uniwersytecie Indiany.

"Większość myśli dzieje się nieświadomie. Świadome myśli są tylko wierzchołkiem mentalnej góry lodowej. Dzieje się tak dlatego, że wszystkie myśli są zjawiskiem fizycznym przeprowadzanym przez obwody neuronowe, a nie mamy jednak świadomego dostępu do tych obwodów - wyjaśnia dr Lakoff. - Język i myśli wykorzystują mentalne struktury zwane ramami. Ponadto myśli metaforyczne, głównie nieświadome, pojawiają się w świecie zupełnie naturalnie. Myśli metaforyczne są odbiciem najważniejszych aspektów ludzkiej egzystencji, a metafory językowe są kluczem do tego, co się dla nas najbardziej liczy. Żyjemy zgodnie z naszymi metaforami" - dodaje uczony.

Firma machineVantage przez swoją platformę sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego zapewnia niezrównane możliwości zastosowania paradygmatów opartych o neurologię kognitywną i komputerowe modele lingwistyczne w celu zalecania nowych produktów, które prowadzą do polepszenia stanu zdrowia i ogólnej jakości życia, a także w celu innowacji na polu wymiany wiadomości. Bezproblemowa integracja metafor w innowacje produktowe i marketing jest następnym dużym krokiem w rozwoju firmy.

Firma machineVantage zadebiutowała w tym roku dzięki serii A inwestycji pozyskanej od firm Unilever Ventures i IRI.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/561570/George_Lakoff.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/561569/MV_Logo_ID_60963d588a03.jpg

Źródło: machineVantage

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.09.2017, 16:25
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ