Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Badanie zostało zrealizowane na reprezentatywnej próbie internautów z Brazylii, Chin, Niemiec, Francji, USA i Polski. Badanie na zlecenie firmy Kärcher przeprowadziła agencja badawcza Research Now.
„Jestem kobieta pracująca, żadnej pracy się nie boję” te słowa pochodzą z serialu „Czterdziestolatek” i doskonale podsumowują odpowiedzi Polek. Okazało się, że aż 80% ankietowanych internautek z Polski na pytanie: „Kto odpowiada za porządki w Twoim domu?” powiedziały, że właśnie one. Takiej samej odpowiedzi udzieliło tylko 43% mężczyzn.
Czysty dom to wartość niezależnie od szerokości geograficznej. Średnio aż 91% ankietowanych ze wszystkich krajów stwierdziło, że czysty dom jest dla nich ważny lub bardzo ważny.
Młodzież z naszego kraju jest wyjątkowa. Badania wykazały że najmłodsza grupa: 18-24 spędza na sprzątaniu średnio 25 minut dłużej niż starsze osoby w naszym kraju. We wszystkich badanych państwach tendencja była odwrotna.
Dodatkowo badania ujawniły, iż uchodzący za wzór Niemcy sprzątanie traktują pobieżnie. Aż 69% Niemców nie ściera brudu z góry szafek a 55% nie wyciera kurzu za sofą, co więcej aż jedna piąta badanych stwierdziła, że nie sprząta dokładnie kuchenki i płytek.
Na pytanie, czego najbardziej nie lubisz w myciu i czyszczeniu podłóg, 28 % Polaków wskazała niedomytych podłóg, 19% - pracochłonnego procesu czyszczenia, 14% - wyżymania mopa, 12 % - czyszczenia sprzętu po myciu. Na szczęście na rynek weszło w tym roku urządzanie, które kładzie kres tym problemom. Mop elektryczny FC 5 za jednym zamachem wstępnie usuwa suche zabrudzenia, myje i osusza podłogę.
KONTAKT:
Natalia Bała
Kärcher
e-mail: Natalia.bala@pl.kaercher.com
tel. (12) 63 97 346
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.09.2017, 11:13 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom