Newsletter

Globalny debiut Art of Conquest na HiGame zapewnia dostęp do gry międzynarodowym graczom

26.06.2017, 11:18aktualizacja: 26.06.2017, 11:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 24 czerwca 2017 r. /PRNewswire/ - Dnia 23 czerwca 2017 roku producent Lilith Games opublikował grę Art of Conquest wraz z globalną premierą Huawei HiGame. Dzięki temu gracze z Bliskiego Wschodu i państw Azji Południowowschodniej będą mogli zapoznać się z grą i otrzymać wyjątkowe prezenty w trakcie rozgrywki.

Najważniejsze informacje, dobre recenzje i poparcie od Apple, Google i Huawei

Po 3 latach wytężonych wysiłków Art of Conquest stała się drugą - po Soul Hunters - grą strategiczną wyprodukowaną przez Lilith Games. Publikacja gry Art of Conquest 6 czerwca zdobyła pozytywne recenzje wielu mediów świata gier. W ponad 140 krajach gra Art of Conquest była wyróżniona na stronie głównej tak iOS, jak Google Play w kategorii polecanych gier.

Art of Conquest to strategiczna gra na urządzenia mobilne w czasie rzeczywistym, która wykorzystuje własne grafiki stylizowane na europejskie i amerykańskie, a także wyjątkowe sposoby toczenia bitew. W grze można stoczyć 600 niezależnych bitew z niespotykanym wcześniej doświadczeniem „formacji przed bitewnej i zarządzania bitwą w czasie rzeczywistym". Ponadto gracze mogą zbierać i szkolić ponad 20 różnych bohaterów, z których każdy cechuje się własnymi umiejętnościami i mocnymi stronami, co przyczynia się do stworzenia zupełnie nowych przeżyć w zakresie strategii.

Integracja, globalna dystrybucja, Huawei Games Services w sieci

Po Apple i Google, Huawei jest trzecią firmą, która utworzyła platformę gier i aplikacji dostępną na całym świecie. Firma Huawei dopracowywała usługi na platformie HiGame za granicą już od dawna. Platforma zapewnia deweloperom profesjonalne, wygodne i kompleksowe usługi integracji gier, a także daje dostęp do wsparcia technicznego, przez co deweloperzy mogą szybko i łatwo zintegrować grę na potrzeby globalnej dystrybucji. W 2017 usługi mają objąć ponad 30 krajów i regionów na świecie.

W połączeniu z międzynarodową skalą platforma Huawei HiGame daje deweloperom dostęp do wielu bezpłatnych zasobów w sieci i nie tylko. W 2016 roku firma Huawei przekroczyła branżową średnią stopę wzrostu notując wzrost o 29% i sprzedając 139 milionów smartfonów. Usługi B2C Huawei zanotowały olbrzymi wzrost przychodu na poziomie 100% wzrostu w 40 krajach, obejmując klientów HiGame, własnych mediów Huawei, marketing na telefonach komórkowych, oraz wydarzenia organizowane wspólnie z centrami handlowymi na całym świecie. Biorąc Art of Conquest za przykład, platforma HiGame zapewniła szereg usług marketingowych, na przykład baner po stronie klientów, oficjalne powiadomienia push w serwisie Facebook, motywy na telefony Huawei i nie tylko.

"Łącząc globalną platformę Huawei z wysokiej jakości treściami Lilith, jesteśmy przekonani, że globalny debiut Art of Conquest na HiGame przyniesie świetne wyniki - skomentował przedstawiciel HiGame. - Jest to także dla nas początek, będziemy nieprzerwanie świadczyć globalnym deweloperom usługi wsparcia technicznego, ruchu w sieci, a także wsparcia operacyjnego w nadziei na umożliwienie obopólnego sukcesu" - dodał przedstawiciel.

HiGame Huawei

HiGame jest globalną marką centrum gier firmy Huawei. Pełniąc rolę dystrybutora gier na rynku Huawei, platforma HiGame obejmuje wszystkie regiony urządzeń mobilnych Huawei na świecie, włączywszy Chiny, Azję Południowowschodnią, Bliski Wschód, Europę Zachodnią, Amerykę Łacińską i Afrykę.

Lilith Games

Założona w marcu 2015 r. firma Lilith Games cieszy się niesłabnącym rozwojem. Od wprowadzenia na rynek debiutanckiego hitu Soul Hunters, która to gra dała początek nowemu gatunkowi, firma Lilith wnosi na rynek gier mobilnych swój styl, jakość i innowacyjne podejście, co widać po raz kolejny w grze Art of Conquest, która dalej rozwija gatunek MMORTS.

Źródło: Huawei HiGame

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.06.2017, 11:18
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ