Centrum Prasowe

* Atrakcyjność konferencji prasowych podnoszą: możliwość zadawania pytań, dopytywania w sytuacji braku odpowiedzi, udział osób kompetentnych w temacie spotkania oraz dostęp do Internetu.

* Najważniejsze informacje, które powinny być zawarte w zaproszeniu na konferencje prasową to: kontakt do organizatorów, przewidywany czas trwania spotkania, szczegółowy opis celu konferencji oraz harmonogram.


To tylko niektóre z wniosków, jakie uzyskaliśmy analizując 103 ankiety wypełnione przez dziennikarzy pracujących w redakcjach: portali internetowych, prasy drukowanej, radia i telewizji.

Zachęcamy do pobrania raportu i zapoznania się ze wszystkimi wnioskami.

Badanie „Postrzeganie konferencji prasowych przez dziennikarzy” zostało zrealizowane przez Polską Agencją Prasową we współpracy z Instytutem Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Jest to już trzecie badanie dotyczące rynku medialnego i pracy dziennikarzy. Ze wcześniejszymi raportami można zapoznać się na https://pap-mediaroom.pl/

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:
Renata Paczkowska – Kostrzewska
Tel. 515 729 365
e-mail r.paczkowska@pap.pl.

Zgody

Przetwarzanie danych w celach marketingowych

Cel marketingowy  obejmuje analizowanie moich preferencji, aktywności i zainteresowań w celu dopasowania i umożliwienia otrzymywania przeze mnie potencjalnie interesujących mnie treści i ofert oraz zarządzanie przez PAP S.A. potencjalnymi możliwościami sprzedażowymi i realizację związanych z tym procedur wewnętrznych.

Przetwarzanie danych w celach marketingowych

Marketing bezpośredni  obejmuje przekazywanie mi treści marketingowych (w tym newsletterów i ofert) zgodnych z moimi preferencjami (w tym zaznaczonych subskrypcji) oraz zarządzanie nimi w tym zakresie.

Przetwarzanie danych w związku z uczestnictwem w wydarzeniach