Newsletter

HUBSTYLE SA (12/2020) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w maju 2020 roku.

04.06.2020, 18:58aktualizacja: 04.06.2020, 18:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 12/2020

Zarząd HubStyle S.A. ("Spółka") informuje, że wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży, osiągnięte w maju 2020 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle ("GK HubStyle"), wyniosły około 926 tys. PLN i były wyższe o około 23%, w stosunku do przychodów osiągniętych w maju 2019 roku.

W ujęciu narastającym wartość przychodów zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2020 roku wyniosła 6.757 tys. PLN i była wyższa o około 117% od osiągniętych w analogicznym okresie.

Spółka informuje jednocześnie, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:

I. Segment detalicznej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) - wartość przychodów ze sprzedaży w miesiącu maju 2020 wyniosła 672 tys. PLN, a ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 3.449 tys. PLN

II. Segment sprzedaży środków ochronnych - wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 254 tys. PLN, a ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 1.525 tys. PLN

III. Segment hurtowej i kontraktowej sprzedaży odzieży (marki Sugarfree i Cardiobunny) - w miesiącu kwietniu Emitent nie odnotował przychodów ze sprzedaży klasyfikowanych do wskazanego segmentu. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 1.782 tys. PLN.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.06.2020, 18:58
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ