Newsletter

Mary Kay Inc. kontynuuje wsparcie na rzecz równouprawnienia kobiet podczas wirtualnej konferencji TIME’S UP Międzynarodowego Forum Kobiet

20.05.2020, 10:52aktualizacja: 20.05.2020, 10:52

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS -- (BUSINESS WIRE) -- Mary Kay Inc. kontynuuje swoje wsparcie dla upodmiotowienia i przedsiębiorczości kobiet poprzez przyjęcie roli mentora i głównego sponsora podczas wirtualnej konferencji 2020 organizowanej przez Międzynarodowe Forum Kobiet. Pierwotnie konferencja miała odbyć się w dniach 13-15 maja w Londynie, jednak z powodu pandemii koronawirusa podjęto decyzję o zmianie jej formatu na wirtualny przy zachowaniu treści i znakomitych prelegentów, których występy będą transmitowane na całym świecie podczas serii wirtualnych sesji, które będą udostępniane co tydzień za pośrednictwem https://www.iwforum.org/.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200519005709/en/

21 maja Mary Kay weźmie udział w wirtualnej sesji zatytułowanej “Rozmowa z TIME’S UP UK,” gdzie omówione zostaną kwestie związane z ruchem #MeToo oraz to, w jaki sposób założenie TIME’S UP doprowadziło do ponownej analizy bezpieczeństwa kobiet na planach produkcji filmowych i telewizyjnych, jak również w innych branżach na całym świecie. Carolyn Passey, dyrektor generalny Mary Kay na Wielką Brytanię i Irlandię, otworzy sesję prelekcją, podczas której skupi się na zmianach, jakich oczekuje TIME’S UP UK w zakresie wyznaczenia granicy pomiędzy sferami osobistą i zawodową oraz pomocy tym, którzy są najbardziej narażeni na wykorzystywanie podczas pracy nad filmem.

“W Mary Kay działamy na rzecz upodmiotowienia kobiet oraz równości płci. Współpracujemy więc z organizacjami, które mają podobną misję – powiedziała Passey. - Dziś w obliczu kryzysu wywołanego chorobą COVID-19 widzimy, że zagrożenie kobiet i nierówność ulegają pogłębieniu [1] oraz że zaufanie i bezpieczeństwo mają bardziej krytyczne znaczenie niż kiedykolwiek we wspieraniu kobiet w realizacji ich potencjału. Zakłady pracy powinny być dla nas miejscami bezpiecznymi, gdzie szanowana jest ludzka godność. Jak możemy tego wymagać i to zapewniać? Już teraz z niecierpliwością oczekuję na dyskusję na ten temat z innymi liderami z całego świata”.

Prelegenci podczas sesji to:

Dame Heather Rabbatts, przewodnicząca Rady Dyrektorów Cove Pictures TIME’S UP UK, kierownik teatru Soho, członek niewykonawczy Arts Alliance.

Ita O’Brien, główna koordynatorka ds. intymności w Wielkiej Brytanii oraz założycielka firmy Intymność na Planie, przez którą opracowuje najlepsze praktyki w zakresie intymności i nagości w filmie, telewizji i teatrze i szkoli koordynatorów ds. intymności z całego świat.

“Obecnie, nawet bardziej niż kiedykolwiek, ważne jest to, by kontynuować rozmowy o bezpiecznych i równych warunkach pracy dla kobiet w branży rozrywkowej a także poza nią – powiedziała Stephanie O’Keefe, dyrektor zarządzający MFK. - Wraz z ogólnoświatowym rozwojem pojawiają się też nowe drogi pracy w kontekście COVID-19. Mam nadzieję, że opracowane zostaną strategie, które pozwolą kobietom podjąć na nowo pracę w zakładach pracy i zapewnią, że będą one tam bezpieczne oraz traktowane na równi z innymi pracownikami. Mary Kay od dawna wspiera kwestię upodmiotowienia kobiet i cieszymy się, że możemy kontynuować tę walkę ramię w ramię z nimi w celu stworzenia świata bardziej wrażliwego na tę kwestię”.

Link do wydarzenia będzie dostępny na stronie MFK oraz kanale YouTube 26 maja https://www.youtube.com/channel/UCdLPNS7ai1_XHaqgEnhEjtg

[1] Przegląd polityki Sekretarza generalnego ONZ na temat wpływu COVID-19 na sytuację kobiet, 9 kwietnia 2020 r.

https://www.un.org/sites/un2.un.org/files/policy_brief_on_covid_impact_on_women_9_apr_2020_updated.pdf

oraz wpis na blogu Fundacji Narodów Zjednoczonych. Artykuł na blogu autorstwa Michelle Milford Morse i Grace Anderson, 14 kwietnia 2020 r.

https://unfoundation.org/blog/post/shadow-pandemic-how-covid19-crisis-exacerbating-gender-inequality/

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.

Międzynarodowe Forum Kobiet i Fundacja Liderów

MFK jest organizacją, do której członkowie mogą dołączyć jedynie poprzez przyjęcie zaproszenia. Organizacja zrzesza ponad 7000 kobiet sukcesu z 33 krajów na 6 kontynentach. MFK promuje przywództwo i sukcesy kobiet na całym świecie poprzez łączenie ich, zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i lokalnym. Wśród członków odnaleźć można kierownictwo Fortune 500, przedstawicielki rządów od szczebla lokalnego po państwowy, liderki w zakresie organizacji non-profit oraz wybitne przedstawicielki akademii, sztuki i nauki. Więcej informacji na www.iwforum.org.

Wersja źródłowa informacji dostępna na: https://www.businesswire.com/news/home/20200519005709/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc. dział komunikacji korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.05.2020, 10:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ