Pobierz materiał i Publikuj za darmo
17-20 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IX edycja konferencji I Love Marketing, nazywana w branży „Nieoficjalnymi Mistrzostwami Polski w Marketingu”.
Event potrwa cztery dni i zgromadzi ok. 1500 uczestników oraz 64 prelegentów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie wykorzystać czas i skupić się na tym, co naprawdę istotne. Co więcej, prelegenci rywalizują między sobą o miano najlepszego wystąpienia i dodatkowe nagrody pieniężne, co podnosi ich motywację.
Barbara Piasek, prezes Evenea: „Prezentacje są na bardzo wysokim poziomie i format grywalizacji, który jest tutaj zaaplikowany, powoduje faktycznie, że prelegenci muszą wejść na najwyższy poziom po swojej stronie, żeby dostarczyć jak najbardziej wartościowy content”.
Konferencja podzielona jest tematycznie, aby każdy marketer znalazł odpowiedni dla siebie obszar tematyczny i są to: ads & analytics, seo & content, marketing oraz social media. Uczestnicy sami decydują, czy chcą obejrzeć wszystkie prelekcje, czy wezmą udział jedynie w danym bloku.
Jakub Biel, PR & Communication Manager x-kom: „Naprawdę duża dawka konkretnej wiedzy, z której warto jest skorzystać. Szczerze, gdyby nie to że występuję, na pewno sam bym tutaj przyjechał, żeby posłuchać prelegentów, bo poziom jest naprawdę bardzo, bardzo wysoki”.
Zaletą konferencji jest również to, że są tutaj przedstawiciele zarówno korporacji, MŚP, agencji reklamowych i interaktywnych, a także osoby pracujące w PR i sprzedaży. Dzięki temu networking stoi na bardzo wysokim poziomie, a wiele spotkań biznesowych można odbyć w czasie samego wydarzenia, zamiast opuszczać biuro w kolejnych miesiącach.
Michał Sadowski, CEO Brand24: „Co do #ilovemkt, powiedziałem już to wielokrotnie, więc powiem jeszcze raz. Jest to najlepsza marketingowa konferencja ever”.
Aby dowiedzieć się więcej o konferencji, warto zajrzeć na stronę internetową ilovemkt.pl.
KONTAKT:
Wojciech Markowski
PR & Partnership Manager
tel. +48 577 700 877
e-mail: wojciech.markowski@sprawnymarketing.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.02.2020, 09:57 |
Źródło informacji | sprawny.marketing |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.