Newsletter

Czy firmy i marki są gotowe na nowego konsumenta? Poznaj najnowszy raport o zachowaniach zakupowych Generacji „Z”

07.03.2019, 17:36aktualizacja: 07.03.2019, 17:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pokolenie „Z”, do którego powszechnie zalicza się osoby urodzone po 1998 roku, już teraz stanowi 30% globalnej populacji i około 50% ludności niektórych regionów Afryki. Za nieco ponad dekadę będzie stanowić jedną trzecią wszystkich konsumentów na świecie – co otwiera szerokie perspektywy przed biznesem.

A jak pokolenie „Z” prezentuje się dzisiaj? Ponieważ jego najstarsi przedstawiciele kończą właśnie 21 lat i wkraczają w dorosłość oraz na rynek pracy, perspektywy dla biznesu pojawiają się już teraz. Przedsiębiorstwa – rozumiane zarówno jako marki, jak i jako pracodawcy – znajdują się pod stale rosnącą presją, by zrozumieć rzeczywiste oczekiwania tej nowej grupy konsumentów.

Badanie „Pokolenie bez granic”, przeprowadzone przez globalną firmę doradczą OC&C Strategy Consultants, ma na celu pomóc biznesowi zrozumieć motywy, zachowania zakupowe i potrzeby najmłodszej generacji, by efektywnie optymalizować swoje strategie rynkowe.

Badanie „Pokolenie bez granic” wyróżnia się największym zasięgiem geograficznym ze wszystkich dotychczas przeprowadzonych badań nad konsumentami z pokolenia „Z”. Wzięło w nim udział 15 500 respondentów reprezentujących cztery pokolenia i dziewięć krajów, w tym Polska. Rygorystyczna analiza ponad 12 milionów punktów danych dostarcza cennych spostrzeżeń na temat pokolenia, które już teraz bywa mylnie oceniane. Odkrywa przy tym wiele wartości i postaw, którymi cechuje się ta grupa młodych konsumentów, a zarazem influencerów.

O pokoleniu „Z”, podobnie jak wcześniej o „milenialsach”, można powiedzieć dużo, ale na pewno nie to, że są biernymi konsumentami. Firma OC&C zaprasza Państwa w podróż do świata wiedzy o najmłodszych konsumentach, wzbogaconej o listę cennych rekomendacji i wskazówek dla firm jak w pełni wykorzystać potencjał zakupowy młodego pokolenia do budowania długofalowej przewagi konkurencyjnej na rynku.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 07.03.2019, 17:36
Źródło informacji OC&C Strategy Consultants
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ