Newsletter

Bricomarché w Galerii Pestka w Poznaniu

25.04.2017, 18:54aktualizacja: 25.04.2017, 18:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Uruchomieniem nowego supermarketu w poznańskiej Galerii Pestka, sieć Bricomarché rozpoczęła realizację strategii wchodzenia do dużych miast. Oficjalne otwarcie sklepu dla klientów, zaplanowane na 19 kwietnia, poprzedzone zostało uroczystą inauguracją 140. punktu sprzedaży w Polsce.

Poznański Bricomarché powstał w miejsce dawnego Praktikera. Nie jest to jednak pierwsza lokalizacja należąca wcześniej do konkurencji, którą przejęła sieć. W ostatnich latach Grupa Muszkieterów z sukcesem uruchomiła kilkanaście sklepów pod szyldem Bricomarché w punktach, gdzie wcześniej działały markety sieci NOMI. Dzięki temu Bricomarché zarządza sklepami o powierzchniach kilku tysięcy m2.

35 miejsc pracy, dodatkowe dochody do budżetu miasta z podatków, współpraca z lokalnymi dostawcami i akcje społeczne dla lokalnych mieszkańców - to główne korzyści, które przyniesie Poznaniowi nowy supermarket typu "dom i ogród" Bricomarché.

Dla klientów, Bricomarché to przede wszystkim bliska lokalizacja, wysokiej jakości produkty do domu i ogrodu w dobrej cenie oraz fachowe doradztwo. Dla całej społeczności lokalnej, to natomiast przyjazny i zaangażowany sąsiad oraz solidny partner w interesach.

Oficjalne otwarcie Bricomarché dla klientów odbyło się 19 kwietnia o godz. 8:00.

Praktyczne informacje na temat Bricomarché w Poznaniu:

Adres sklepu: al. Solidarności 47, Galerii Pestka

Godziny otwarcia: pon.-sob. 8:00-21:00, nd. 10:00-20:00

Liczba kas: 5

Akceptowane formy płatności: gotówka, karty płatnicze, raty, bony Sodexo, w sklepie honorowana jest Karta Dużej Rodziny

Liczba miejsc parkingowych: 750 (łącznie z Galerią)

Dodatkowe atuty Bricomarché:

  • ok. 30 000 tys. artykułów,
  • 4 działy: budowlany, majsterkowanie, ogród, dekoracja, ogród,
  • ogród zewnętrzny,
  • produkty od lokalnych dostawców, m.in. rośliny i wyroby artystyczne,
  • pomoc w załadunku i transporcie zakupionego towaru,
  • usługi: cięcie drewna, transport zakupionego towaru, wycinanie otworów w zlewach,

Najważniejsze akcje społeczne realizowane przez Grupę i Fundację Muszkieterów:

  • Zbieramy krew dla Polski,
  • Muszkieterowie dla Polek,
  • Place Zabaw - Muszkieterowie,
  • Wakacje z Muszkieterami.

Informacje o Grupie Muszkieterów

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu "dom i ogród" w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 290 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu "dom i ogród" Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy obecnie 371 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w podpoznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie ponad 15 tys. osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii oraz Portugalii.

Więcej informacji o Grupie Muszkieterów, Intermarché oraz Bricomarché w Polsce znajduje się na stronach: www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl oraz www.bricomarche.pl.

KONTAKT:

Eliza Orepiuk-Szymura

Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji

ITM Polska Sp. Z o.o.

ul. Św. Mikołaja 5

Swadzim, 62-080

Tarnowo Podgórne

tel. (61) 665 12 09

e-mail: eorepiuk@mousquetaires.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 25.04.2017, 18:54
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ