Newsletter

Sieć Leonardo Hotels włącza do swojej oferty nowy obiekt w Warszawie

23.02.2017, 17:10aktualizacja: 23.02.2017, 17:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jeden z najwyższych budynków w mieście.
<p>178 pokoi oraz pomieszczenia o łącznej powierzchni 500 metrów kwadratowych, przeznaczone na organizację imprez, w doskonałej lokalizacji w centrum miasta.

Berlin/Warszawa, 27 lutego 2017 r.: Sieć Leonardo Hotels rozszerza ofertę. W dniu 15 marca Warszawa stanie się kolejnym miastem uwzględnionym w ofercie sieci Leonardo. Czterogwiazdkowy obiekt pod nazwą JM Hotel Warsaw Center zajmuje piętra od 18 do 27 w wieżowcu JM Tower, zlokalizowanym w samym sercu Warszawy. Hotel posiada 178 pokoi i specjalizuje się w organizacji wszelkiego rodzaju imprez, oferując sześć funkcyjnych pomieszczeń o łącznej powierzchni ponad 500 metrów kwadratowych. JM Hotel pozostaje jednym z najwyższych budynków w mieście, gwarantujących fantastyczne widoki panoramiczne z pięter od 18 do 27. Obiekt zostanie włączony do oferty sieci Leonardo Hotels i będzie odtąd działać pod nazwą Leonardo Royal Hotel Warsaw. Dzięki współpracy z Andreasem Neudahmem, międzynarodowym projektantem specjalizującym się w wystrojach obiektów hotelowych, hotel zostanie zmodernizowany zgodnie z wymogami Leonardo Royal Standard.

Warszawa jest jednym z najważniejszych ośrodków handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Stolica Polski zyskała miano młodej i zróżnicowanej metropolii, która jednocześnie posiada malownicze Stare Miasto i bogatą ofertę artystyczno-kulturalną oraz została wpisana na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Daniel Roger, dyrektor zarządzający na obszar Europy, powiedział: „Warszawa stanowi ważną lokalizację na mapie Europy Wschodniej, zarówno jako ośrodek handlowy, jak i miejsce atrakcyjne pod względem kultury. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w wyniku długotrwałych negocjacji z zarządem JM Hotels Sp. z o.o. oraz prezesem zarządu, panem Jerzym Mendelką, udało nam się pozyskać ten obiekt pod wynajem. Dzięki temu Warszawa została włączona do naszej oferty, a nasi goście będą mogli cieszyć się pobytem w kolejnej atrakcyjnej lokalizacji".

Przedstawiciele GRUNDCONSULT Projektmanagement i Investment GmbH, spółki zależnej berlińskiej korporacji FFIRE AG, doradzili władzom Leonardo Hotels wynajem warszawskiego obiektu. Norbert Moraczewski, dyrektor generalny i dyrektor krajowy w Polsce, odpowiedzialny za realizację transakcji, komentuje ją w następujący sposób: „Warszawa to idealna lokalizacja dla pierwszego obiektu Leonardo Hotels w Polsce. Jesteśmy więc szczęśliwi, że udało nam się sfinalizować transakcję i przyczynić się do wejścia sieci na polski rynek. Jest to duży sukces dla wszystkich zainteresowanych stron, który dowodzi, że warszawski rynek hotelowy nadal charakteryzuje się wysokim popytem”.

Leonardo Hotels to europejski oddział Grupy Fattal Hotels Group, założonej w Izraelu przez Davida Fattala. Sieć Leonardo Hotels posiada ponad 120 hoteli w ponad 50 lokalizacjach na terenie Izraela i Europy. Grupa weszła na europejski rynek w 2006 r., pozyskując od tego czasu ponad 75 obiektów w ponad 40 miejscach w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Holandii, Anglii, Szkocji, Hiszpanii, Czechach, Polsce, Węgrzech i Włoszech. Mieszcząc w sobie łącznie ponad 13 tys. pokoi i ponad 22 tys. metrów kwadratowych powierzchni konferencyjnych, hotele należące do Grupy tworzą niepowtarzalny klimat, odzwierciedlający cechy regionalne i posiadający wyjątkowy urok, zgodnie z zasadą „czuj się dobrze” (ang. feeling good), zapewniając gościom 100% satysfakcji. Działając w wyższej kategorii obiektów 3-4 gwiazdkowych, Leonardo Hotels obejmuje następujące marki: Leonardo Hotels, Leonardo Royal Hotels, Leonardo Boutique Hotels oraz NYX Hotels.

Źródło: Leonardo Hotels Europe

Kontakt:

www.leonardo-hotels.com

Anne Radies

tel. +49 - 30 688 322 – 483

e-mail: a.radies@leonardo-hotels.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.02.2017, 17:10
Źródło informacji APA-OTS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ