Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Według raportu opublikowanego w specjalistycznym magazynie International Archives of Addiction Research and Medicine 96% niepalących w wieku 16-29 lat łatwo umie rozróżnić papierosy elektroniczne od tradycyjnych i uważa, że służą one jedynie do rzucenia albo ograniczenia liczby wypalanych papierosów tradycyjnych. Badania nie potwierdziły korelacji między nowoczesnym wyglądem urządzenia, a wzmożonej chęci jego używania. 61% badanych potwierdziło, że widok e-papierosa wzbudził ich ciekawość, jednak tylko 1/3 respondentów spróbowała e-papierosa raz, co jednak w żadnym przypadku nie przełożyło się na regularną konsumpcję.
Prawie wszyscy z tych, którzy wskazali, że nie odczuli żadnego zaciekawienia w wyniku widoku osoby palącej e-papierosa wyjaśniało, że wynika to z ich przekonania, że e-papierosy dedykowane są osobom uzależnionym jako sposób rzucenia i redukcji palenia. Respondenci przyznawali również (34%), że według nich popularyzacja e-palenia przyczyniła się do bardziej restrykcyjnego postrzegania samego palenia tytoniu. Większość (43%) uważa, że ich zdaniem zwiększenie widoczności e-palenia nie miało istotnego wpływu na zmianę społecznych postaw wobec palenia.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.01.2017, 14:28 |
Źródło informacji | eSmoking Association |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Czas na rower - szukamy okazji, stawiamy na bezpieczeństwo - prognoza OLX
Zmienił się model zakupu rowerów przez Polaków - teraz chętniej poszukujemy okazji czy dodatkowych akcesoriów. Inwestujemy też w rowery elektryczne [1]. Potwierdzają to dane OLX - w ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku, na długo przed szczytem sezonu, na ogłoszenia w kategorii rowery odpowiedziało blisko 180 tys. użytkowników.- 28.03.2024, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Image
Tumi prezentuje kolekcję damską Asra w kampanii z udziałem nowej globalnej ambasadorki marki, Mun Ka Young
TUMI umacnia swoje miejsce w świecie mody damskiej dzięki nowej kolekcji, która jest jednocześnie nowoczesna i wszechstronna.- 27.03.2024, 08:44
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Profesjonalne wsparcie biznesu HoReCa - warszawska Akademia Inspiracji MAKRO w nowej odsłonie PAP
Nowa siedziba Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie to nowoczesne wnętrze szkoleniowo-kompetencyjne, w którym doświadczeni szefowie kuchni, barmani, bariści, menadżerowie restauracji i marketingowcy szkolą klientów firm z branży HoReCa. O tym, że takie szkolenia są potrzebne i atrakcyjne świadczą liczby: od 2017 r. ponad 10600 uczestników wzięło udział w 1300 warsztatach zorganizowanych przez Akademię Inspiracji MAKRO.- 26.03.2024, 11:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom