Newsletter

Genesys finalizuje przejęcie Interactive Intelligence, tworząc czołową światową firmę specjalizującą się w wielokanałowych rozwiązaniach do obsługi klienta

02.12.2016, 11:41aktualizacja: 02.12.2016, 11:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SAN FRANCISCO, 2 grudnia, 2016 /PRNewswire/ - Genesys®, globalny lider w dziedzinie wielokanałowej obsługi klientarozwiązań contact center, sfinalizował zapowiedziane wcześniej przejęcie firmy Interactive Intelligence.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160915/408485LOGO

Genesys i Interactive Intelligence stworzyły rozwiązania do obsługi klienta uznawane przez analityków branżowych uznają za najlepsze w swojej klasie, a ich oferty produktów dobrze się uzupełniają. Po połączeniu Genesys będzie mógł wspierać klientów każdej wielkości we wszystkich branżach na całym świecie dzięki najszerszej gamie produktów chmurowych i lokalnych. Genesys ma obecnie ponad 10 000 klientów w ponad 100 krajach, a jego rozwiązania co rok wspomagają ponad 25 miliardów interakcji z klientami.

"Transakcja ta rozpoczyna nową erę w obsłudze klienta - powiedział Paul Segre, dyrektor generalny Genesys. - Z połączenia Genesys i Interactive Intelligence powstaje największy lider innowacyjności skupiony wyłącznie na zapewnianiu wyjątkowej obsługi klienta. Z radością witamy zespół Interactive Intelligence".

Tom Eggemeier, prezes Genesys, dodał: "Jesteśmy podekscytowani perspektywą szybszego osiągnięcia celu, jakim jest status wzorcowej firmy wśród naszych pracowników i klientów. Kombinacja ta rozpoczyna nową erę w historii Genesys jako firmy z grona 50 czołowych pracodawców z najlepszym w branży wskaźnikiem Net Promoter Score, który jest kluczową miarą satysfakcji klienta. Będziemy nadal oferować, wspierać i inwestować w najlepsze rozwiązania, takie jak PureCloud®, Communications as a Service? (CaaS) oraz Customer Interaction Center™ (CIC), oprócz podstawowych produktów Genesys".

Po zakończeniu transakcji Paul Segre będzie nadal pełnił funkcje dyrektora generalnego, kierując firmą tak, aby najlepiej spełniać potrzeby klientów, partnerów i pracowników. Genesys zachowa główną siedzibę w Daly City, a także kluczowe biura w Indianapolis w Indianie oraz w Durham w Karolinie Północnej.

Zgodnie z warunkami transakcji, udziałowcy Interactive Intelligence otrzymali 60,50 dol. w gotówce za każdą akcję Interactive Intelligence, a łączna wartość transakcji wyniosła około 1,4 mld dol. W rezultacie transakcji Interactive Intelligence przestała być spółką publiczną, a jej akcje nie będą już notowane na giełdzie Nasdaq.

Więcej informacji o zakończonej transakcji można znaleźć pod adresem: www.genesys.com/uk/interactiveintelligence.

O Genesys

Genesys® każdego roku wspiera ponad 25 miliardów doskonałych interakcji z klientami. Stawiamy klientów na pierwszym miejscu i mocno wierzymy w to, że znakomita obsługa klienta przekłada się na znakomite wyniki biznesowe. Ponad 10 000 firm z ponad 100 krajów zaufało najlepszej w branży platformie, która pomaga płynnie koordynować obsługę klienta w wielu ujednoliconych kanałach komunikacji i budować trwałe relacje. Genesys, uznany pionier i innowator, jest jedyną firmą, którą czołowi analitycy branżowi uważają za lidera w dziedzinie zarówno chmurowych, jak i lokalnych rozwiązań do budowania zaangażowania klientów. Więcej informacji o Genesys można znaleźć pod adresem www.genesys.com/pl, na TwitterzeFacebookuYouTubeLinkedInblogu Genesys.

Źródło: Genesys

KONTAKT:

Chris Nguyen

Genesys

tel. +1 650.466.2230

e-mail: chris.nguyen@genesys.com

-

Lisa Hawes or Sarah Koniniec

Sterling Communications

tel. 1+ 408.395.5500

e-mail: genesys@sterlingpr.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.12.2016, 11:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ