Newsletter

Say It With Pepsi™ - Wyraź to z Pepsi!

04.05.2016, 13:36aktualizacja: 04.05.2016, 13:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pepsi® umieszcza współczesny język komunikacji na ponad miliardzie butelek i puszek na całym świecie w ramach globalnej kampanii #PepsiMoji.

Purchase, Nowy Jork, 3 maja 2016 r. /PRNewswire/ - #PEPSIMOJI - Pozostawiając świat klawiatur daleko w tyle, Pepsi® wprowadza współczesny język komunikacji internetowej - emotikony - do świata rzeczywistego w ramach bardzo wizualnej i zachęcającej do udostępniania w mediach społecznościowych kampanii. Klienci mogą od teraz wyrazić siebie poprzez kampanię "Say It With Pepsi™". Obejmująca ponad 600 oryginalnych projektów emotikon PepsiMoji kampania zagości na ponad miliardzie butelek i puszek oraz na okularach przeciwsłonecznych i stadionach na ponad 100 rynkach całego świata. Motywem przewodnim tegorocznej kampanii globalnej #PepsiMoji jest prowokacyjne i nowe ujęcie fenomenu kulturowego emotikon.

Multimedialny komunikat prasowy dostępny jest tutaj: http://www.multivu.com/players/English/7812851-say-it-with-pepsi/.

Wykorzystująca oryginalne projekty oparte zarówno na rozpoznawalnych na całym świecie motywach, jak i lokalnych wzorach wciągająca kampania łączy miłośników napoju na całym świecie za pośrednictwem zrozumiałego języka, który jasno i mocno kojarzy się z Pepsi. Emotikony widoczne będą pod wieloma postaciami, włączywszy:

- limitowaną współpracę licencyjną ze znanym na całym świecie projektantem Jeremym Scottem,

- przyciągającą wzrok fotografię w plenerze autorstwa sławnego fotografa mody Bena Wattsa,

- tworzenie historii na platformach społecznościowych uwiecznione przez mistrza obiektywu i osobowość znaną z serwisu Instagram Daniela Arnolda,

- komplet reklam telewizyjnych i cyfrowych oraz treści związane z doświadczeniami dopasowane do lokalnych odbiorców.

"Kultowy symbol Pepsi jest synonimem naprawdę wielu rzeczy, od przygody, przez podekscytowanie do zabawy. Tak jak emotikony logo pozwala na wyrażanie nieograniczonej liczby emocji bez słów - wypowiedziała się Carla Hassan, starsza wicedyrektor do spraw globalnego zarządzania marką w Global Beverage Group, PepsiCo. - Kampania "Say It With Pepsi" pomaga nam podkreślić wartość emotikon w szerzeniu komunikacji bez granic. Nasz język PepsiMoji przyczyni się do wielu nieoczekiwanych, spontanicznych rozmów i działań na całym świecie, tym samym wykraczając poza oczekiwania związane z emotikonami" - dodała dyrektor.

Noś się z Pepsi

Tego lata Pepsi umożliwi także klientom spojrzenie na świat przez okulary w kolorach PepsiMoji w ramach współpracy z projektantem mody Jeremym Scottem. W ramach limitowanej edycji Pepsi x Jeremy Scott Capsule Collection w sprzedaży będzie sześć modeli okularów przeciwsłonecznych inspirowanych emotikonami, wykorzystujących oryginalne projekty PepsiMoji, włączywszy Kissy Face, Love, Smirk i oczywiście Sunglasses. Kolekcja dostępna będzie już w początkach lata.

"Pepsi od zawsze była dla mnie czymś więcej, niż tylko napojem. Pepsi jest ikoną popkultury. W tej chwili chyba nie ma nic bardziej popowego niż emotikony. Cieszę się, że będę mógł pracować z unikatowymi projektami PepsiMoji i wykorzystać je w zupełnie nowym wydaniu, czyli pod postacią okularów przeciwsłonecznych" - skomentował projektant Jeremy Scott.

#PepsiMoji bez ograniczeń

W celu jak najlepszego przedstawienia żywiołowej natury postaci PepsiMoji kultowa marka rozpoczęła współpracę ze sławnym fotografem Benem Wattsem, w wyniku której powstanie szereg realizacji plenerowych. Marka współpracuje także z Danielem Arnoldem, fotografem ulicznym mogącym poszczycić się okazałą liczbą fanów w serwisie Instagram. Współpraca z artystami pozwoli na wyrażenie ducha #PepsiMoji w podobny, niewerbalny sposób, nawiązując do komunikacji za pomocą emotikon. Żywa, pełna wyrazu fotografia plenerowa Wattsa pełna jest nieoczekiwanych elementów, ponieważ fragmenty świata rzeczywistego zestawione są z żartobliwym przedstawieniem postaci PepsiMoji. Życiowe ujęcia uliczne Arnolda obrazują zabawne chwile w połączeniu z nieoczekiwanymi, jednak wpasowującymi się w ducha projektu elementami PepsiMoji, tworząc tym samym atrakcyjną historię, którą można dzielić się na platformach społecznościowych.

"Zależało mi na prostych, życiowych ujęciach, które bezpośrednio przekazują uczucie lub pomysł, czyli w gruncie rzeczy emotikony" - skomentował Arnold.

PepsiMoji Origins

Ekosystem PepsiMoji zostanie uzupełniony przez reklamy w kanałach telewizyjnych na całym świecie oraz treści cyfrowe wykorzystujące autorską szatę graficzną PepsiMoji. Pierwszy w serii elementów treści cyfrowej, "Origins", już znany na świecie i opakowaniach Pepsi, przedstawia źródła PepsiMoji, czerpiące z całego wachlarza emocji towarzyszących pierwszej miłości. Po "Origins" do mediów trafi do 50 zwięzłych, zachęcających do rozpowszechniania treści na czasie. Będą one trwały do siedmiu sekund i skupią uwagę na zwyczajach i świętach międzynarodowych takich, jak na przykład Święto Zmarłych, czy bardziej przyziemnych okazjach, jak na przykład mały piątek czy rytuał porannej pobudki. Kreatywne treści, czyli "Backpackers""Concert Connection" zapremierują trzydziestosekundowymi spotami w tradycyjnej telewizji i dłuższymi, co najmniej dziewięćdziesięciosekundowymi wersjami na ekranach cyfrowych. Motywem przewodnim jest ukazanie, jak komunikacja poprzez ikony PepsiMoji może prowadzić do nieplanowanych i wspaniałych przygód, doświadczeń, a nawet zakochania.

Po początkowym wprowadzeniu kampanii na rynki w Australii, Kanadzie, Indiach, Meksyku, Rosji i Tajlandii w 2016 roku kampania PepsiMoji obejmie cały świat i całe portfolio produktów Pepsi: Pepsi, Pepsi MAX, Diet Pepsi i Pepsi Light. W ramach lokalnej adaptacji i intensyfikacji kampanii na przykład w Stanach Zjednoczonych wyemitowanych zostanie ponad 100 pięciosekundowych reklam, co stanowi innowacyjne i pierwsze tego rodzaju podejście do reklamy medialnej. W Indiach udostępnione zostaną automaty z emocjami, które wydawały będą produkty Pepsi ozdobione emotikonami PepsiMoji odpowiadającymi nastrojom kupujących. Na Bliskim Wschodzie wykorzystany zostanie intensywny program wpływu lokalnego, a w Argentynie wprowadzona zostanie internetowa platforma zaangażowania, na której konsumenci będą mogli tworzyć spersonalizowane projekty PepsiMoji lub wykorzystywać akcesoria PepsiMoji do ozdobienia zdjęć typu selfie.

W Centrum Projektu i Innowacji PepsiCo powstało ponad 600 projektów PepsiMoji w ramach uniwersalnego języka marki. Aby wykorzystać cały potencjał katalogu PepsiMoji, zachęcamy do pobrania bezpłatnej aplikacji klawiatura PepsiMoji ze sklepów Apple App Store i Google Play.

PepsiCo

Produkty grupy PepsiCo cieszą klientów miliard razy dziennie w ponad 200 krajach i terytoriach świata. Dzięki zróżnicowanemu portfolio żywności i napojów, w tym Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, grupa PepsiCo osiągnęła ponad 63 miliardy USD przychodu w roku 2015. Oferta produktów grupy PepsiCo obejmuje szeroką gamę smacznych przysmaków i napojów, w tym 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard USD szacowanego rocznego dochodu ze sprzedaży detalicznej. W PepsiCo dążymy do osiągania sukcesów biznesowych i finansowych, jednocześnie dbając o pozytywny wpływ naszej firmy na społeczeństwo i środowisko, w którym działamy. Na tym polega nasza filozofia "Performance with Purpose". Naszą wizję realizujemy przez szeroką ofertę produktów od smakołyków po zdrowe przysmaki, innowacyjne podejście do zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko i ograniczania kosztów operacyjnych, zapewnianie bezpiecznego i tolerancyjnego miejsca pracy na całym świecie oraz przez wspieranie, szanowanie i inwestowanie w społeczności, w których prowadzimy działalność. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.pepsico.com.

Żródło: PepsiCo

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.05.2016, 13:36
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ