Newsletter

Międzynarodowa Federacja Sportu Elektronicznego razem z World Cyber Arena przygotowuje Olimpiadę w Sporcie Elektronicznym

15.03.2016, 10:27aktualizacja: 15.03.2016, 10:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pekin, 14 marca 2016 r. /PRNewswire/ - 10 marca 2016 r. Międzynarodowa Federacja Sportu Elektronicznego - jeden z głównych autorytetów globalnego e-sportu, oznajmiła w Pekinie, iż zawarła kompleksową umowę o współpracy strategicznej z WCA (World Cyber Arena), imprezą organizowaną przez firmę Yinchuan International Game Investment Co., Ltd.

Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160314/343643.

Na mocy umowy obie strony przygotują specjalizowane szkolenie ukierunkowane na wszystko, co w jakiś sposób wiąże się ze sportem elektronicznym, włącznie z sędziami, komentarzem sportowym, przygotowaniem programu, trenerami, drużynami i ich kierownictwem, w celu stworzenia spójnego systemu edukacji w sporcie elektronicznym i wprowadzenia w warunkach standardowych rozwoju chińskiego przemysłu sportu elektronicznego.

W roli Komitetu Organizacyjnego IeSF zobowiązuje się do popularyzacji sportu elektronicznego na całym świecie, rozbudowując kompletny system szkoleń, kształcenia i korzyści dla światowych sportowców elektronicznych oraz przygotowując oferty sportu elektronicznego dla Igrzysk Olimpijskich.

Po prawie 10 latach dynamicznego rozwoju chiński rynek sportu elektronicznego rozwinął się w wyjątkowo potężną sieć ekonomiczną, przy czym raport iResearch podaje, że ogólna wartość chińskiego rynku sportu elektronicznego ma w przyszłości przekroczyć 50 miliardów yuanów.

Na skutek szybkiego rozwoju pojawiło się jednak kilka problemów, dotyczących niskiego udziału obcokrajowców, złej organizacji i monotonii podczas konkursów, niezdolności do organizowania imprez ogólnych, nierównego poziomu sędziów oraz zdolności komentatorskich, które stają się coraz bardziej zauważalne.

Zasadniczo stan ten wynika z braku talentów w dziedzinie sportu elektronicznego, jak również z braku zdolności w ramach programów edukacyjnych dotyczących sportu elektronicznego. Od czasu zastąpienia Igrzysk World Cyber Games (WCG) w 2014 r. WCA starała się promować rozwój sportu e-sportu oraz całego przemysłu sportu elektronicznego. Dlatego też starając się przezwyciężyć chaos w tej dziedzinie, jak również rozwiązać problemy ograniczające rozwój i zoptymalizować krajowe środowisko e-sportu, WCA i IeSF zawarły partnerstwo strategiczne.

Według tego źródła współpraca rozpocznie się od powstania oficjalnie certyfikowanych agencji szkoleniowych dla dziedziny e-sportu o zasięgu globalnym, przy czym szkolenia będą obejmowały wszystkie powiązania sieci e-sportowej. W bieżącym roku ruszy najpierw szkolenie sędziów i komentatorów telewizyjnych, pokrywając w kolejnym roku szeroką gamę działalności profesjonalnej takiej, jak trenerstwo, zarządzanie zespołami i marketing konkursowy. Szkolenia będą dostępne online i offline; początek szkoleń online przewidywany jest na koniec bieżącego roku.

Źródło: Yinchuan International Game Investment Co., Ltd

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.03.2016, 10:27
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ