Newsletter

118. edycja Targów Kantońskich przynosi "nowe inicjatywy w celu uczynienia najlepszych targów Chin jeszcze lepszymi"

13.10.2015, 11:37aktualizacja: 13.10.2015, 11:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GUANGZHOU, Chiny, 12 października 2015 r. /PRNewswire/ - Wiodące przedsiębiorstwa z Chin i całego świata wkrótce zjadą do Guangzhou na 118. edycję Targów Kantońskich, które rozpoczną się 15 października. Ze względu na szereg unowocześnień i zupełnie nowych inicjatyw zbliżająca się edycja najbardziej prestiżowych targów Chin zapowiada się na jeszcze bardziej zróżnicowane, przyjazne gościom i dochodowe wydarzenie.

Będące oknem na rynek chiński Targi Kantońskie są niemającą sobie równych platformą generacji biznesu. Tego roku w październiku na targach wystawionych zostanie więcej produktów niż kiedykolwiek wcześniej. Na przestrzeni wystawowej znajdzie się miejsce dla 25 sekcji, w tym ogrodnictwa, oświetlenia oraz spa odkrytego, podzielonych na pomniejsze strefy. Po raz pierwszy w historii Targi Kantońskie będą także promować produkty wystawców za pomocą całego zestawu platform medialnych.

Mając do dyspozycji prawie 1 000 stoisk wystawowych, 118. edycja Targów Kantońskich umożliwi gościom odwiedzenie dużo większego niż dotychczas Pawilonu Międzynarodowego. Pierwszy raz na targach pojawi się pawilon narodowy Australii, a szereg krajów, włączywszy Stany Zjednoczone, Włochy, Wielką Brytanię i Danię, wysyła na targi silną reprezentację.

Wystawiające się tuż obok siebie firmy międzynarodowe i chińskie z branży urządzeń do domu i tekstyliów nadal będą odgrywać ważną rolę w zwiększaniu dochodów z importu i eksportu. Natomiast centrum projektowania produktów i promocji handlu w ramach Targów Kantońskich będzie pracowało nad zwiększeniem poziomu innowacji i doskonałości projektów wśród wystawców.

118. edycja targów będzie najbardziej smart i technologicznie zaawansowanym wydarzeniem w serii. Organizatorzy wprowadzili usługę na bazie smartfonów poprawiającą działanie konta systemu WeChat oraz strony internetowej wydarzenia.

Rozbudowane zostało także gromadzenie i analizowanie danych, a nowe internetowe centrum smart zapewnia istotne informacje na temat trendów zakupowych w czasie rzeczywistym. Do zebrania dodatkowych informacji na temat kupców i ich potrzeb wykorzystano także platformę Facebook, której użyto również do promocji samych targów.

Zgodnie z założeniami chińskiej inicjatywy Jednego Pasa, Jednej Drogi przeprowadzono działania promocyjne za pośrednictwem połączenia wideo w 8 krajach członkowskich, a podobne wydarzenia miały miejsce w innych 15 krajach. Programy zaproszeń oraz partnerstwo z liniami lotniczymi China Southern Airlines zapewniające zniżkowe bilety nadal cieszą się popularnością.

Co więcej 118. edycja Targów Kantońskich będzie jeszcze czystsza, bezpieczniejsza i bardziej ekologiczna. 80% stoisk będzie wykorzystywać ekologiczne technologie.

Więcej informacji na temat 118. edycji Targów Kantońskich można znaleźć na stronie: http://www.cantonfair.org.cn/en/index.asp.

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2015, 11:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii