Newsletter

Hublot i Paris Saint-Germain zdobywają szczyt Rockefeller Center

23.07.2015, 17:33aktualizacja: 23.07.2015, 17:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka Hublot prezentuje limitowaną edycję zegarków inspirowanych klubem piłkarskim Paris Saint-Germain.

NOWY JORK, 23 lipca 2015 r. /PRNewswire/ - Marka Hublot wraz z Paris Saint-Germain, światowej sławy francuskim klubem piłkarskim, zaprezentowała oficjalny zegarek Paris Saint-Germain: Big Bang Unico Bi-Retrograde Paris Saint-Germain upamiętniający letnią trasę zespołu w Ameryce Północnej. Tuż po zakończeniu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet 2015 r. (FIFA Women's World Cup Canada 2015™) w Kanadzie, gdzie marce Hublot powierzono oficjalne pomiary czasu, nowe partnerstwo i projekt zegarka są kolejnym dowodem na zamiłowanie firmy do światowej piłki nożnej i ciągłe wsparcie kampanii Hublot Loves Football ogłoszonej minionego lata w trakcie mistrzostw świata w Brazylii (FIFA World Cup Brazil™).

Dyrektor zarządzający w firmie Hublot w Stanach Zjednoczonych Jean-Francois Sberro zaprosił zespół na zamknięte spotkanie przy drinkach w prywatnym ogrodzie na dachu zabytkowego budynku Rockefeller Center w celu zaprezentowania modelu Big Bang Unico Bi-Retrograde Paris Saint-Germain. Wśród gwiazd zespołu, które pojawiły się na spotkaniu, znaleźli się Zlatan Ibrahimovic, Blaise Matuidi i Thiago Silva oraz Kevin Trapp, który oficjalnie dołączył do paryskiego klubu w zeszłym tygodniu.

Wieczór był prawdziwym świętem francuskiej kultury, włączywszy muzykę francuskiego DJa Oliviera Meiji, a także pokaz sztuki na żywo przez francuskiego artystę JonOne. Ku zdziwieniu zaproszonych gości piłkarze Paris Saint-Germain spróbowali swoich sił w malarstwie, tworząc z pomocą artysty wyjątkowe dzieło w dużym formacie. Obraz zostanie zlicytowany później tego roku, a dochód zostanie przekazany fundacji charytatywnej klubu Fondation Paris Saint-Germain. Na zakończenie wieczoru goście mogli spróbować deserów przygotowanych przez znanego cukiernika zespołu, Dominique'a Ansela.

Prezentacji zegarka przewodził były rozgrywający New York Giants i przyjaciel marki Hublot Jesse Palmer, a wśród gości VIP znaleźli się: gwiazda New York Giants Victor Cruz, koszykarz zespołu New York Knicks Lance Thomas, mistrzyni Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA Women's World Cup Canada 2015™ Kelley O'Hara oraz dyrektor zarządzająca LVMH USA Pauline Brown.

"Hublot z zaszczytem wita zespół Paris Saint-Germain w Nowym Jorku, tym samym potwierdzając nasze wsparcie tej wyjątkowej drużyny poprzez niegasnącą pasję do piłki nożnej. Naszą markę łączy z Paris Saint-Germain prawdziwie fascynująca historia i dziś wieczorem możemy dalej świętować naszą misję Hublot Loves Footbal oraz sztukę łączenia różnorakich aspektów francuskiej kultury poprzez sport, sztukę, muzykę i kuchnię" - skomentował dyrektor wykonawczy firmy Hublot Ricardo Guadalupe.

Model Big Bang Unico Bi-Retrograde Paris Saint-Germain, drugi zegarek marki Hublot zainspirowany francuskim klubem piłkarskim, stworzono wyłącznie w 100 egzemplarzach wykonanych z 45,5-milimetrowej oprawy tytanowej oraz szafirowej powłoki antyrefleksyjnej wraz z logo Paris Saint-German na odwrocie oprawy. Bazując na kultowych kolorach zespołu, tarczę, wskazówki i pasek modelu wykończono w kolorach czerwieni, bieli i błękitu. Zegarek wyposażono w mechanizm dwuwstecznego samonakręcania UNICO opracowany przez firmę Hublot oraz zaprojektowano w celu odmierzenia dwóch połówek meczu piłkarskiego. Elegancki i sportowy model dostępny będzie wyłącznie w butikach marki Hublot na całym świecie.

Od czasu zaangażowania w europejskie piłkarstwo w 2006 roku jako pierwsza marka zegarków luksusowych marce Hublot udało się zbudować silny wizerunek w świecie piłkarskim. Współpraca firmy Hublot z francuskim klubem rozpoczęła się w 2013 roku, kiedy to firmie Hublot powierzono oficjalne pomiary czasu oraz rolę twórcy oficjalnego zegarka zespołu, co upamiętniono prezentacją modelu King Power Paris Saint-Germain.

Klub Paris Saint-Germain niedawno rozpoczął nową kampanię Paris Loves US w celu wsparcia trasy w Ameryce Północnej w trakcie Międzynarodowego Pucharu Mistrzów. Kampania ma na celu potwierdzenie zaangażowania klubu na tamtejszym kontynencie. Podczas 18-dniowego pobytu w Ameryce Północnej klub odbędzie podróż z Nowego Jorku do Charlotte, Chicago i Montrealu i rozegra spotkania z najlepszymi europejskimi klubami. Klub Paris Saint-Germain uruchomił także stronę internetową poświęconą trasie północnoamerykańskiej, na której fani z całego świata mogą podążać śladami zespołu i przyłączyć się do kampanii Paris Loves US. 

Łącze do zdjęć z wydarzenia: https://app.box.com/s/kp63l8ibsv9t2mbgx7fpnxfh1ipctlae

Łącze do zdjęć zegarka: https://app.box.com/s/p7shep7iu44dhzwzjvdi6wxu2jdxzamx

Łącze do wideo b-roll z wydarzenia: https://www.dropbox.com/sh/cxheltmsu71sjrk/AACaMBjhGpdf-HuDVGjGvpd9a?dl=0

Hublot

Hublot - inny sposób na postęp. Tak twierdzą ci, którzy znają tę wyjątkową markę luksusowych zegarków szwajcarskich, dzięki której każda chwila tworzy przyszłość w zawrotnym tempie. Marzenie, początkowo powstałe i rozwinięte dzięki prezesowi Jean-Claude'owi Biverowi z dyrektorem generalnym Ricardo Guadalupe w 2004 r., doprowadziło do przemiany marki w prawdziwą historię sukcesu. To właśnie tym dwóm mężczyznom marka Hublot zawdzięcza swój sukces, a modele King Power, Classic Fusion oraz Big Bang właśnie obchodzą swoją 10 rocznicę, upamiętnioną poprzez szereg limitowanych edycji, symbolizując nieustannie ewoluującą tradycję.

Od tworzenia zegarków we własnych pracowniach, włączywszy nagradzane rozwiązania powtarzania minut i konstrukcje tourbillon, przez rewolucyjne materiały, włączywszy opatentowany odporny na zainteresowania Magic Gold oraz barwione włókno węglowe Texalium, po współpracę z największymi markami na świecie takimi, jak Ferrari, FIFA™ World Cup oraz Italia Independent, markę Hublot charakteryzuje filozofia sztuki syntezy, czyli przenoszenia tradycji w przyszłość. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.hublot.com.

Paris Saint-Germain

Trzy lata temu klub Paris Saint-Germain postawił sobie za cel uzyskanie statusu globalnej marki sportowej, stając się symbolem elegancji, wybitności i szacunku - wartości kojarzonych z Paryżem, który dumnie stoi w nazwie klubu - wyrażanych w każdym działaniu i komunikacji zespołu. Mistrzowie Francji i już trzeci rok z kolei ćwierćfinaliści w Lidze Mistrzów UEFA w sezonie 2014/2015 wkraczają w pierwszy etap projektu, który ma doprowadzić zespół na sam szczyt piłkarstwa w Europie.

Klub Paris Saint-Germain jest bardzo aktywny w mediach, zwłaszcza w telewizji PSG TV dostępnej w internecie w trzech wersjach językowych (francuska, angielska i hiszpańska) oraz PSG.fr dostępnej w sieci w 8 wersjach, szczycąc się całkowitą liczbą 15 milionów odsłon i 1,5 miliona pojedynczych odwiedzających miesięcznie (z czego ponad 30% to goście z zagranicy). Klub Paris Saint-Germain jest najwyżej notowanym francuskim klubem na platformach społecznościowych, ciesząc się uwagą ponad 110 milionów fanów i obserwatorów (licząc łącznie klub, zespół i zawodników). www.psg.fr / @PSG_inside / facebook.com/PSG

O modelu Big Bang Unico Bi-Retrograde Paris Saint-Germain

Numer referencyjny: 413.NX.1129.LR.PSG15, edycja limitowana do 100 zegarków

Oprawa: „Big Bang Unico", średnica 45,5 mm

Polerowany tytan wykończony satyną

Obejma: polerowany tytan wykończony satyną z 6 tytanowymi śrubami w kształcie H

Szkło: szafirowe z powłoką antyrefleksyjną

Obejma: żywica kompozytowa Lug Blue

Korona: czarna guma i tytan wykończony satyną

Tłoki: tytan z czarno-czerwoną gumą

Spód oprawy: tytan wykończony satyną, grawer 100 NUM

Spód oprawy: szkło szafirowe z wewnętrzną powłoką antyrefleksyjną oraz nadrukiem z logo Paris Saint-Germain

Tarcza: metaliczna, niebieska, wielowarstwowa

Wskazówki: czerwona wskazówka wsteczna minutowa

Druga wskazówka wsteczna biała

Galwanizowane rodem piaskowanym i wykończone satyną wskazówki minutowe, godzinne i sekundowe z białą powłoką luminescencyjną

Mechanizm: dwuwstecznego samonakręcania HUB1261 UNICO z centralnym chronografem i kołem kolumnowym

Części 385

Rezerwa mocy: 72 godziny

Wodoszczelność: 10 ATM (100 m)

Pasek: czarna guma i niebieska skóra aligatora z białymi szwami

Klamra: tytanowe zapięcie klamry typu „deployant"

Źródło: Hublot and Paris Saint-Germain

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.07.2015, 17:33
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ