Newsletter

Procurri wprowadza globalną markę i przedstawia nowe logo

28.01.2015, 10:23aktualizacja: 28.01.2015, 10:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SINGAPUR, 28 stycznia 2015 r. /PRNewswire/ - Procurri, światowy lider w dziedzinie odzyskiwania infrastruktury informatycznej i świadczenia niezależnych usług konserwacyjnych, ogłosił dzisiaj swoją światową markę i przedstawił nową identyfikację wizualną, wraz z nowym logo i stroną internetową.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150115/169355 

Nazwa marki Procurri, która oznacza po łacinie bycie na czołowej pozycji, odzwierciedla ambicje spółki, która dąży do bycia liderem światowego rynku w zakresie centrów danych.

Nowa identyfikacja wizualna przynosi istotną zmianę ogólnej wizji, wyglądu i przekazu marki Procurri. Pomoże ona scementować transformację spółki i zharmonizować jej globalną działalność od czasu włączenia w jej struktury spółek zależnych Procurri LLC, Tinglobal Holdings Ltd, ASVIDA® Asia Pte Ltd oraz Verity Solutions Sdn Bhd, które odbyło się sześć miesięcy temu.

„Od czasu połączenia spółek potrzebowaliśmy silniejszej i bardziej spójnej identyfikacji wizualnej, która w klarowny sposób przekazałaby całościowe dążenie i wyjątkową wizję Procurri w kierunku osiągnięcia pozycji światowego lidera na rynku odzyskiwania infrastruktury informatycznej i świadczenia niezależnych usług konserwacyjnych - powiedział Sean Murphy, światowy dyrektor generalny Procurri. - Sądzimy, że nowa identyfikacja wizualna i logo ściśle łączą w sobie światowy zasięg, infrastrukturę i zasoby Procurri, wspierając tym samym misję spółki, jaką jest zmiana sposobu nabywania technologii przez klientów z całego świata”.

Nowe logo, stanowiące element identyfikacji wizualnej spółki, to dwie strzałki - jedna skierowana do przodu - przedstawiająca przyszłościowe podejście spółki, a druga do tyłu - przypominająca o jej sprawdzonej strategii w zakresie logistyki wstecznej. Wzajemnie zazębiające się strzałki symbolizują także synergię i ścisłą współpracę z naszymi partnerami i klientami. Kolory - zielononiebieski i szary - są kolejnym odzwierciedleniem jakości i ducha marki - jej wydajności, rzetelności i profesjonalizmu. Wszystko razem podkreśla zaangażowanie Procurri w świadczenie usług najwyższej jakości.

Mająca swoje biura w Singapurze, Malezji, Chinach, USA i Wielkiej Brytanii, Procurri zamierza nadal prowadzić działania na szczeblu międzynarodowym, zwiększając swój zasięg poprzez poszukiwanie strategicznych przejęć i umów joint venture w Ameryce Łacińskiej i Indiach w 2015 r. Wcześniej, aby zaoferować większą wartość swoim udziałowcom, Procurri ogłosiła również zamiar wydzielenia nowej spółki ze spółki macierzystej wraz z emisją akcji na rzecz swoich udziałowców. Działanie to zostanie zrealizowane w 2016 r.

Więcej informacji na temat Procurri dostępne jest na stronie internetowej: www.procurri.com. Aby zobaczyć film na temat nowej identyfikacji wizualnej marki kliknij tutaj.

Źródło: Procurri Corporation

Zapytania medialne:

Selina Lim / Fiona Wong

DeClout Limited

tel. +65-6818-1807

e-mail: selina.lim@declout.com

e-mail: fiona.wong@declout.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.01.2015, 10:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ