Newsletter

Rihanna wprowadza nowy kosmetyk Fenty Skin

04.08.2020, 10:50aktualizacja: 04.08.2020, 10:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Czysta, prosta i skuteczna pielęgnacja skóry dla wszystkich. „Fenty Skin to moja wizja nowej formy pielęgnacji skóry - pragnęłam stworzyć niesamowite produkty, które naprawdę działają, są proste w użyciu i każdy może je stosować” - Rihanna.

SAN FRANCISCO, 31 lipca 2020 /PRNewswire/ -- Rihanna, we współpracy z Kendo Brands, producentem kosmetyków należącym do LVMH, przedstawia swoją drugą globalną markę kosmetyczną, Fenty Skin, po przełomowej w 2017 roku premierze Fenty Beauty.

Firma zaprasza do zapoznania się z interaktywną, informacją prasową publikowaną na wielu kanałach:  https://www.multivu.com/players/English/8756451-rihanna-fenty-skin

Oczekiwana z dużym zainteresowaniem marka kosmetyków do pielęgnacji skóry Rihanny jest zwieńczeniem jej ogólnych doświadczeń, osobistej podróży w zakresie pielęgnacji skóry i niezachwianej misji dostarczania prostych rozwiązań dla wszystkich odcieni i typów skóry. W rezultacie Fenty Skin dostarcza czyste, wartościowe produkty spełniające wiele funkcji, które doskonale współgrają z makijażem i szanują naszą planetę dzięki świadomym opakowaniu i formule.

Po wielu latach, przez które kobiety czuły się przytłoczone licznym wyborem kosmetyków pielęgnacyjnych i złym doświadczeniem z produktem, który przebarwił skórę jeszcze w młodym wieku, Rihanna marzyła o stworzeniu linii, która byłaby łatwa i skuteczna. Teraz stworzyła przystępną markę kosmetyków do pielęgnacji skóry, zbudowaną w oparciu o lata niezrównanego doświadczenia, dostępu i edukacji, reprezentującą wszystko to, co chciała wiedzieć, kiedy była młodsza. Rihanna dzieli się poprzez Fenty Skin prawdziwą rutyną swojego życia, w której dąży do osiągnięcia jasnej, zdrowej cery. Seria znana jako „Fenty Skin Start'rs” obejmuje trzy produkty 2 w 1:

- Total Cleans'r Remove-It-All Cleanser (25 USD), płyn do demakijażu - środek do usuwania makijażu z kremową pianą do usuwania brudu, tłuszczu i długookresowego makijażu bez wysuszania skóry;

- Fat Water Pore-Refining Toner Serum (28 USD), przełomowy toner i serum, który oczyszcza pory, poprawia wygląd ciemnych plam, rozjaśnia, wygładza i likwiduje błyszczącą cerę - wszystko to bez pozbawiania cery bariery ochronnej.;

- Hydra Vizor Invisible Moisturizer Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen (35 USD), krem nawilżający z filtrem ochronnym, lekki, nie zawiera tłuszczu i jest naprawdę niewidoczny na wszystkich odcieniach skóry, o subtelnym różowym odcieniu. Przylega do skóry przy odwodnieniu, przebarwieniach i ciemnych plamach, jest przyjazny dla makijażu - nie roluje się i nie powoduje efektu flashback. Dodatkowo pojemnik z możliwością powtórnego napełnienia.

Fenty Skin zawiera czyste, wegańskie, bezglutenowe i beztłuszczowe formuły i łączy w sobie składniki pochodzące z całego świata, takie jak bogata w witaminę C wiśnia z Barbados, ze składnikami o najlepszej jakości do pielęgnacji skóry, takimi jak kwas hialuronowy i niacynamid. Rihanna chciała, aby Fenty Skin było w pełni zmysłowym przeżyciem, dlatego też produkty te charakteryzują się ciepłymi, tropikalnymi zapachami inspirowane ich składnikami, takimi jak wiśnia z Barbados, kokos i świeży arbuz kolokwinta. Kluczowym dla Rihanny było upewnienie się, że każdy może go używać i widzieć widoczne rezultaty, dlatego każdy produkt Fenty Skin został przetestowany na wszystkich odcieniach, teksturach i rodzajach cery.

Opakowanie Fenty Skin jest eleganckie, nowoczesne i bezpieczne dla środowiska. Marka wyeliminowała pudełka, wprowadziła materiały pochodzące z recyklingu i stworzyła systemy napełniania tam, gdzie było to możliwe.

Rihanna zaprosiła również eksperta w dziedzinie pielęgnacji skóry i wykwalifikowanego kosmetologa Seana Garrette’a jako ambasadora Fenty Skin.

Produkty Fenty Skin dostępne wyłącznie na FentySkin.com od 31 lipca z możliwością przesyłki międzynarodowej.

Źródło: Kendo

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.08.2020, 10:50
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ