Newsletter

Stylistka gwiazd T. Swennen i założycielka Glamhive S. Sprangers po raz kolejny przyciągają największe nazwiska z całego świata w dziedzinie stylu, mody, piękna i działań na rzecz równości kobiet, w ramach przełomowego wydarzenia

09.07.2020, 16:24aktualizacja: 09.07.2020, 16:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SEATTLE -- (BUSINESS WIRE) -- Stylistka gwiazd Tara Swennen i założycielka Glamhive Stephanie Sprangers po raz kolejny przyciągną największe nazwiska z całego świata w dziedzinie stylu, mody, piękna i działań na rzecz równości kobiet, w ramach „Glamhive Digital Summer Bazaar” – przełomowego wydarzenia cyfrowego.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna wersja jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20200708005857/en/

Podczas pierwszego cyfrowego wydarzenia Glamhive, pod nazwą Glamhive LIVE Style Summit, widzowie zostali zaproszeni do udziału w panelach tematycznych obejmujących serie pytań i odpowiedzi na żywo, w czasie rzeczywistym. Rozmowy obejmowały zarówno osobiste pytania o to, jak przełamać bariery płciowe przy zakładaniu firmy, jak i metody podboju rynkowego poprzez działania marketingowe. Ze względu na ogromny sukces tego wydarzenia, Swennen i Sprangers postanowiły podjąć wyzwanie związane z organizacją kolejnego globalnego wydarzenia.

„Branże stylistyki, piękna i społeczności projektantów są ze sobą ściśle powiązane; wielu z nas pracuje razem lub zna się od lat, a ten rok jest dla wszystkich szczególnie trudny. Jestem podekscytowana możliwością zorganizowania tego spotkania i podzielenia się spostrzeżeniami, doświadczeniami i radami z każdym, kto zechce być częścią naszej społeczności” – powiedziała Tara Swennen, stylistka gwiazd. Swennen należy do Gildii Projektantów Kostiumów, cztery lata z rzędu została wybrana jedną z 25 najbardziej wpływowych stylistów w ramach Hollywood Reporter’s Top 25 oraz otrzymała tytuł Najlepszego Stylisty Mody Wegańskiej podczas imprezy Vegan Fashion Week. Do jej klientów należą Kristen Stewart, Matthew McConaughey, Lana Condor i Allison Janney. Swennen współpracowała przy realizacji dużych kampanii z Chanel, Ralph Lauren, Neutrogena, E!, Target i Netflix, a jej prace pojawiły się m.in. w „Flaunt”, „InStyle”, „Nylon”, „Teen Vogue”, „Esquire UK” i „Maxim”.

Glamhive Digital Summer Bazaar jest największym na świecie cyfrowym wydarzeniem przyciągającym największe talenty z branży mody, stylu i piękna. Jego uczestnicy gromadzą się przy okrągłym stole, by prowadzić rozmowy z udziałem publiczności. Tegoroczną edycję podzielono na 3 kategorie i 32 panele. Weźmie w niej udział ponad 100 różnych prelegentek i prelegentów, którzy zaoferują bardzo intensywne „kursy mistrzowskie” poświęcone konkretnym tematom, z możliwością udziału w pogłębionych, osobistych rozmowach z ekspertkami i ekspertami o światowej renomie.

„Wizją Glamhive jest promowanie idei kreowania własnego stylu niezależnie od miejsca na świecie, a nasze wydarzenie cyfrowe doskonale się w nią wpisuje. Po raz pierwszy ludzie, którzy są entuzjastami mody i urody lub działają w tej branży, mogą uczyć się od najlepszych” – powiedziała Stephanie Sprangers, założycielka Glamhive. Sprangers jest założycielką i dyrektorem generalnym Glamhive, internetowego serwisu stylizacyjnego, który zapewnia wszystkim użytkownikom bezpośredni kontakt z ekspertami w dziedzinie kreowania własnego stylu i wizażystami znanymi z Hollywood i Instagramu. Firma Glamhive opracowała autorskie oprogramowanie, które pozwala stylistom wprowadzić klientów w świat stylizacji wyłącznie poprzez kontakt internetowy, co umożliwia współpracę ze stylistami z dowolnego miejsca na świecie.

Koszty uczestnictwa w wydarzeniu są następujące: 99 USD za bilet całodzienny i 149 USD za bilet całodzienny + pakiet VIP Gift Box. Glamhive przekaże 15% zysków ze sprzedaży biletów na rzecz NAACP [Krajowe Stowarzyszenie na Rzecz Popierania Ludności Kolorowej – przyp. tłum.]. Aby uzyskać 25% zniżki na bilet całodzienny, należy użyć kodu promocyjnego: GLAMHIVEGLOBAL.

Sponsorem głównym Glamhive Digital Summer Bazaar jest Mary Kay i Mary Kay Global Design Studio. W gronie sponsorów znaleźli się również m.in. 11 Honore i Michael Stars.

Kategoria 1: Kreowanie własnego stylu

Na nasz własny styl składają się: sposób wyrażania siebie, komunikacja, kontakty i poczucie własnej wartości, które pozwala nam wykorzystać wewnętrzny potencjał. Zgodnie z ideą wydarzenia własny styl jest tak samo wyjątkowy jak każda i każdy z nas.

• Każde CIAŁO jest mile widziane, niezależnie od rozmiaru. Prelegenci: Brooke Jaffe, Mary Katrantzou, Mary Alice Haney, Amber Tolliver, Amanda Lim i Sarah Ahmed.

• Na drodze do sukcesu – rozmowy na temat działań podejmowanych przez firmy w okresie zmian. Prelegenci: Andrew Bevan, Ripley Rader, Cynthia Sakai, Emily P Wheeler, Victor Glemaud i Suzanne Lerner.

• Zabłyśnij: wyraź własną osobowość poprzez fryzurę i makijaż. Prelegenci: Mark Townsend, Kira Nasrat, Mary Wiles i Christine Symonds.

• Kierowanie zmianą – spojrzenie przedsiębiorczych kobiet na kwestię budowania firmy opartej na celach. Prelegenci: Rose Apodaca, Arianne Phillips, Carineh Martin, Jill Lincoln, Jordan Johnson, Camila Alves McConaughey, Adir Abergel i Melisse Shaban.

• Ustalone porządki i rytuały – przewodnik „krok po kroku” po pielęgnacji skóry i makijażu. Prelegenci: Kelly Atterton, Sarah Akram, Jamie Greenberg i Tamah Krinsky.

• Sylwetka ma znaczenie – rozmowy na temat kochania siebie i swojej sylwetki. Prelegenci: Kelly Atterton, Sarah Akram, Jamie Greenberg i Tamah Krinsky: Simone Harouche, Jamie Mizrahi, Andrea Racey, Laurel Berman i Christian Juul Nielsen.

• Stuart Weitzman – Wykorzystaj akcesoria, by wyglądać jak najlepiej. Prelegenci: Edmundo Castillo, Sharon Kanter, Kesha McLoud, Dani Michelle.

• Profesjonalny styl w dobie zoomu. Prelegentka: Shaye Strager

Kategoria 2: Branża mody

Innowacja. Kreatywność. Zrównoważony rozwój. Różnorodność. Ogólnoświatowa wartość branży mody wynosi 2,5 biliona dolarów. Konsumenci, twórcy, filantropi, przedsiębiorcy i firmy muszą mieć silniejszy głos w zmienianiu tej branży na lepsze.

• Przyszłość mody – jak innowacje technologiczne zmienią branżę. Prelegenci: Stephanie Sprangers, Andrew Bevan, David Schottenstein, Lindsay Albanese, Irina Sulemanovic, Alexandra Mandelkorn i David Sheinkopf.

• Moda w dobie globalizacji. Prelegenci: Louise Roe, Aimee Croysdill i Elisa Nalin.

• Patrzenie w przyszłość, działanie teraz – rozmowy o zrównoważonym rozwoju. Prelegenci: Marcy Medina , Evet Sanchez, Tara Swennen, Umberto De Marco, Jennifer Stucko, Vanessa Barboni Hallick, Saima Chowdhurry i Samata.

• Przyszłość, którą wybieramy. Przedstawiciele w świecie mody – liderzy, których potrzebujemy, jeśli chodzi o zwiększanie różnorodności w modzie. Prelegenci: Booth Moore, Courtney Mays, Joan Reidy, Tracy Reese, Mecca Cox, Jeanne Yang i Kibwe Chase Marshall

• Świadomy konsument – kupuj z sercem i wydając pieniądze, kształtuj rynek. Prelegenci: Booth Moore, Stefan Siegel, Sasha Skoda oraz Dana Rebecca, Negar Ali Kline i Chloe Gosselin.

• Wstań, wyjdź przed szereg, wypnij dumnie pierś! Prelegenci: Scott Studenberg, Ruthie Davis, Kimberly Van Schoyck-Riojas, Rebecca Lay, Sam Ratelle, Christina Pacelli, Brett Heyman i Nicolas Bru.

• Kobiety w świecie mody – przywództwo kobiet. Prelegenci: Melinda Maria, Dani Michelle, Lindsey Dupuis, Stephanie Walters Abramow i Mollie Faithe Good.

• Wstęp do makijażu. Prelegenci: Tracy O’Connor i Megumi Asai.

Kategoria 3: Branża piękna

Spersonalizowane piękno to nowy rodzaj piękna, a rozwój firm przebiega w kierunku zindywidualizowanych, unikalnych działań, tworzenia ofert produktowych i kształtowania wszystkich obszarów działalności w taki sposób, by sprostać wymaganiom konsumentów.

• Nowe piękno: Jak etyka zmienia branżę – omówienie najnowszych innowacji i przyszłości piękna. Prelegenci: Amy Nadine, Jill Crosby i Frédéric Fekkai.

• Wszystkie rodzaje włosów są dobre – przełamywanie ideału piękna. Prelegenci: Saisha Beecham, Miles Jeffries, Marc Mena, Ken O’Rourke i Ben Skervin.

• Wypełniając pustkę: Działania na rzecz włączania – rozmowy na temat różnych rodzajów skóry i włosów oraz wpływu ich zróżnicowania na branżę piękna. Prelegenci: Riley Blanks, Amber Amos, Vincent Oquendo, Georgie Eisdell, Anastasia Stylianou i Tasha Reiko Brown.

• Podbój branży piękna – założyciele firm i liderzy biznesowi uchylą rąbka tajemnicy na temat tego, w jaki sposób podbili rynek. Prelegenci: Camara Aunique, Etienne Ortega, Kelsey Deenihan, Allan Avendano i Tracey Cunningham.

• Oto kim jestem – wewnętrzne a zewnętrzne piękno: omówienie prawdziwego znaczenia tej koncepcji. Prelegenci: Molly Stern, Joey Maalouf, Alexx Mayo, Pati Dubroff, Sheridan Ward, Anton Khachaturian i Kara Yoshimoto Bua.

• Jak być bezpiecznym: od planu filmowego do salonu – nowe zasady, od pracy na planie do sukcesu w salonie. Prelegenci: Ted Gibson, Jason Backe, Laura Rugetti, Denis De Souza i Mikey Koffman.

• Stawienie czoła zmianom – jak artyści i liderzy dostosowują się do zmieniającego się świata. Prelegenci: Marcy Medina, Beau Nelson, Africa Miranda, Tracy O’Connor i Matthew Collins.

Kursy mistrzowskie

Kategoria ta obejmuje szerokie spektrum działań – od tworzenia marki do budowania biznesu, poprzez koncentrację na informacjach poufnych i przełamywanie wszelkich barier, aby rozpocząć, rozwijać lub poszerzać swoją wiedzę o modzie, pięknie i stylu.

• Nadchodzi Panna Młoda. Uczestnicy dyskusji panelowej: Micaela Erlanger, Mark Badgley i James Mishka.

• Na drodze do sukcesu – wybierz WŁASNĄ drogę do zostania stylistą. Uczestnicy dyskusji panelowej: Meg Chapman, Jordan LaValle, Shani Thomas, Shatora Adrell i Tiffany Gifford.

• Wskaźnik rentowności z inwestycji (ROI) w własny styl – w jaki sposób wyrazisty styl przyczynia się do budowania zaufania i sukcesu. Prelegenci: Andrew Weitz i Quentin Thrash

• Nubra Style Out. Warsztaty z udziałem Jennifer Rade.

• Media Mastery – naucz się kształtować obecność cyfrową, która pozwoli ci stać się widocznym, a z czasem zarabiać. Warsztaty z udziałem Africa Mirandy.

• Kształtowanie własnej marki – jak kształtować markę, budować grono odbiorców i wyrażać własną osobowość w autentyczny sposób. Warsztaty z udziałem Carrie Colbert.

• Tworzenie własnego studia stylizacji – dowiedz się, jak sprawić, by twoja firma zaczęła przynosić zyski, z udziałem Sarah Cohen, założycielki The Styling Advisory.

• Podstawowe wskazówki z zakresu stylizacji – odkryj swoje powołanie w przemyśle kreatywnym i branży stylizacji. Warsztaty z udziałem Keshy McCloud.

Wypowiedzi prelegentów/uczestników dyskusji panelowych:

Pati Dubroff, makijażystka gwiazd

Dubroff jest uważana za jedną z legendarnych i najbardziej szanowanych hollywoodzkich wizażystek wszechczasów.

„Jestem zachwycona, że mogę dołączyć do tego niezwykle imponującego składu i być wśród najlepszych z najlepszych w świecie piękna, mody i projektowania. Razem stworzymy zespół, który będzie dzielić się doświadczeniami i inspirować. Mimo, że musimy być fizycznie z dala od siebie, możemy utrzymać przepływ kreatywnych pomysłów, uczyć się od siebie nawzajem i rozwijać z tą wspaniałą społecznością Glamhive”.

Adir Abergel, stylistka włosów gwiazd

Abergel ma na swoim koncie tworzenie niezapomnianych fryzur dla najbardziej utalentowanych artystów Hollywood, takich jak Gwyneth Paltrow, Anne Hathaway, Kristen Stewart, Jennifer Garner, Charlize Theron i wielu innych.

„Jestem zaszczycona, że zostałam włączona do tak licznego grona inteligentnych i inspirujących kobiet, które są liderkami w naszej branży”.

Africa Miranda, prezenterka telewizyjna | autorka | przedsiębiorca z branży piękna | osobowość mediów cyfrowych | założycielka Beauty by Africa Miranda

Dynamiczna prelegentka, prezenterka, aktorka i modelka, z charakterystycznym stylem i ciętym dowcipem, oraz gwiazda breakoutowa Bravo TV „Nowa Atlanta”.

„Jeśli twórca w każdej dziedzinie może zmaksymalizować swoją obecność cyfrową, to może dosięgnąć nieba. Jestem zaszczycona i podekscytowana, że mogę współpracować z Glamhive jako prelegentka podczas Digital Summer Bazaar. To będzie fantastyczna okazja dla stylistów i miłośników mody, by poszerzyć swoją wiedzę i zbudować markę”.

Mark Badgley, współzałożyciel Badgley Mischka

James Mischka, współzałożyciel Badgley Mischka

Badgley i Mischka zostali zaliczeni przez magazyn Vogue do grona dziesięciu najlepszych amerykańskich projektantów i ulubieńców hollywoodzkich planów filmowych. Jest to duet, który mocno zaznaczył swoją obecność w ciągu ostatnich dwóch dekad.

„Jesteśmy zachwyceni, że możemy być częścią GlamHive Live Digital Summer Bazaar” –powiedział Mark Badgley. „Możliwość porozmawiania z Micaelą i podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i przemyśleniami na tematy ślubne, będzie prawdziwą gratką. Jesteśmy podekscytowani możliwością kontaktu z tak wspaniałą publicznością, jaką tworzą fani mody” – dodał James Mischka.

Glamhive

Firma Glamhive została założona w 2017 r. przez Stephanie Sprangers, której wizją było zdemokratyzowanie kreowania własnego stylu w oparciu o założenie, że pewność siebie, jaką daje atrakcyjny wygląd, nie powinna być dostępna wyłączne dla bogatych i sławnych. Platforma stylizacji online zapewnia wszystkim posiadającym Wi-Fi dostęp do stylistów, którzy zapewnią wsparcie pozwalające stać się najlepszą wersją siebie. Dla stylistów jest to łatwa w użyciu, a jednocześnie kompleksowa platforma, która pomaga im rozwijać sieć klientów i działalność, w stu procentach wirtualnie.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200708005857/en/

Źródło: Glamhive

KONTAKT:

Stephanie Sprangers

tel. 206-851-0446

e-mail: steph@glamhive.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.07.2020, 16:24
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ