Newsletter

Mopar® powtórny start: kompletny program obsługi klientów

08.07.2020, 12:06aktualizacja: 08.07.2020, 12:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po przymusowej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, marka Mopar® powoli wznawia swoją działalność i udostępnia klientom nowości zapewniające czystość i dezynfekcję samochodu. Przy okazji wprowadzenia na rynek nowego Fiata 500 Hybrid, został wprowadzony pakiet „D-Fence by Mopar®”, który pomaga zdezynfekować kabinę pasażerką. Marka stworzyła także „Zestaw do dezynfekcji PRIME”, który pozwala zagwarantować czyste powietrze w kabinie pasażerskiej.

Wracamy do codziennego życia, choć „normalnego” nieco inaczej niż dotychczas, a marka Mopar® już od pierwszego dnia stoi u boku swoich klientów, zapewniając im swój niezmienny profesjonalizm i zaangażowanie sieci serwisowej marek Fiat, Abarth, Lancia, Fiat Professional, Alfa Romeo i Jeep®. Jest to konkretne zobowiązanie, które w praktyce nigdy nie zawiodło, nawet w najtrudniejszych momentach ostatnich miesięcy, dając początek programowi „Mopar® Restart”, który ma na celu stopniowy restart zgodnie z przepisami rządowymi.

„Zawsze staliśmy u boku swoich klientów, ale też ramię w ramię ze swoją siecią serwisową, zapewniając konkretny wkład w ich codzienną działalność - powiedział Giuseppe Galassi, dyrektor ds. Marketingu i komunikacji Mopar® na region EMEA. - Było tak podczas ‘lockdownu’, kiedy świadczyliśmy usługi dla tych, którzy byli na pierwszej linii walki i potrzebowali zawsze idealnie sprawnego samochodu. Było tak, kiedy sprawiliśmy, że nasze salony i serwisy są bezpieczne i gotowe na przyjęcie klientów. I jest tak teraz, kiedy stopniowo wracamy do codziennego życia, zwracając większą uwagę na bezpieczeństwo, higienę i dezynfekcję otoczenia, w którym żyjemy, w tym kabin pasażerskich naszych samochodów. Zresztą, taka jest misja Mopar®: stawić czoła każdemu, nawet najbardziej nieoczekiwanemu wydarzeniu, gwarantując maksymalny spokój tym, którzy na co dzień nam zawierzają”.

„W tych trudnych miesiącach wykazaliśmy się profesjonalizmem i charakterem, wykonując autentyczną pracę zespołową na rzecz klientów i sieci serwisowej. I jestem pewien, że przyczyniło się do tego silne poczucie przynależności do marki Mopar i jej wartości założycielskich, jak: wyjątkowość, oryginalność, autentyczność, pasja, zaufanie, oddanie, innowacyjność i zrównoważony rozwój. Są to kluczowe słowa, które kierują naszą codzienną pracą i które każdego dnia wzbogacają bezcenne dziedzictwo doskonałości wykute w ponad 80 latach historii marki. I tak będzie w przyszłości i zawsze, przy silnej świadomości, wzmocnionej jeszcze bardziej w tych szczególnych miesiącach, że można wygrać tylko grając do jednej bramki, bez względu na cel do osiągnięcia” – podsumował Francesco Abbruzzesi, szef działu Mopar Service, Części Zamiennych i Obsługi Klienta.

Zestaw do dezynfekcji PRIME, nowy wzorzec dobrego samopoczucia w samochodzie

Od początku czerwca dostępny jest zestaw do dezynfekcji Mopar® PRIME niezbędny do wykonania usługi kompletnej dezynfekcji kabiny. Właśnie na tym aspekcie skupia się nowa kampania informacyjna przygotowana przez Armando Testa, która określa dezynfekcję przestrzeni, w których przebywamy mianem „nowego wzorca dobrego samopoczucia”. W szczególności, ze względu na zarazki, grzyby i bakterie, które mogą gromadzić się w układzie klimatyzacji, przez co powietrze w kabinie staje się zanieczyszczone, ważna jest dezynfekcja całego układu klimatyzacji i wymiana filtra kabinowego podczas każdego przeglądu okresowego, wykonywanego co 15000 km lub co najmniej raz w roku, zwłaszcza jeśli samochodem podróżują dzieci, osoby starsze lub osoby narażone na ryzyko zachorowania.

Ponadto, w ofercie produktów PRIME by Mopar, dostępny jest nowy wysokowydajny filtr kabinowy, który dzięki specjalnej powłoce polifenolowej jest w stanie zneutralizować do 96% alergenów, niemal całkowicie zapobiegać przenikaniu drobnego pyłku i szkodliwych gazów (PM 2.5) oraz ograniczać rozwój pleśni i bakterii o ponad 98%. W ten sposób można zapewnić skuteczną i pełną ochronę wszystkich osób podróżujących samochodem.

Usługa obejmuje również wykorzystanie parownika do czyszczenia układu ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC). Oczywiście, dodatkowo klienci mogą wykonać inne kontrole zalecane po dłuższym postoju, takie jak wymiana opon, kontrola akumulatora, kontrola hamulców i amortyzatorów.

Konkretny wkład marki Mopar® w ożywienie działalności dealerów i punktów serwisowych

W ramach odmrażania gospodarki, sieć sprzedaży i obsługi posprzedażnej FCA, szybko była gotowa powitać swoich klientów w pełnym poszanowaniu norm bezpieczeństwa, dzięki zapewnieniu środków ochrony indywidualnej pracownikom i klientom oraz specjalnie opracowanym procedurom uwzględniającym przyjęcie do serwisu, jazdy testowe i naprawy. Został również oficjalnie zaprezentowany nowy pakiet ochronny D-Fence by Mopar® oferowany dla nowych wersji Fiata 500 i Pandy z napędem hybrydowym. Pakiet, dostępny teraz dla całej gamy Fiata, składa się z trzech urządzeń: wysokowydajnego filtra kabinowego PRIME, oczyszczacza powietrza z filtrem HEPA i lampy UV-C.

Zacznijmy od przenośnego oczyszczacza powietrza, wyposażonego w filtr HEPA, który w ciągu kilku minut oczyszcza powietrze w samochodzie. Urządzenie filtruje pyłki i mikrocząsteczki (PM 2,5) oraz eliminuje toksyczne gazy i usuwa do 98% bakterii. Natomiast lampa UV-C dezynfekuje wszystkie powierzchnie wewnątrz samochodu, eliminując do 99% bakterii, dzięki systemowi sterylizacji UV-C. Ponadto, jest wyposażona w technologię plug&play.

Co ważne, Mopar® uspokoił wszystkich swoich klientów, których gwarancja kontraktowa na samochód, gwarancja rozszerzona czy pakiet przeglądów okresowych upływały w okresie ogólnonarodowego „lockdownu”. W takich przypadkach, okres karencji na wykonanie przeglądu został dobrowolnie przedłużony przez FCA o jeden miesiąc po terminie zakończenia wspomnianych wyżej ograniczeń. A każdy utracony termin wizyty czy naprawy zostanie ponownie zaplanowany po wznowieniu normalnej działalności.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.07.2020, 12:06
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ