Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„Od początku istnienia naszej firmy w centrum naszych działań stał zawsze człowiek i jego zdrowie - mówi Robert Jurgawka, Chief Marketing & Organization Officer USP Zdrowie. - Nie mogliśmy pozostać obojętni wobec obecnej sytuacji, dlatego w trosce o osoby na pierwszej linii zdecydowaliśmy się wesprzeć polską służbę zdrowia".
Wybrane placówki otrzymały pełen zakres artykułów do ochrony zdrowia podczas pandemii COVID-19. Zamówiony przez firmę sprzęt objął między innymi:
- 92 tys. masek jednorazowych,
- 500 tys. rękawic,
- 7,9 tys. fartuchów jednorazowych,
- 11 tys. płynów dezynfekujących,
- 3,1 tys. przyłbic,
- 2,5 tys. kombinezonów ochronnych,
- 1 tys. masek FFP2,
- 1 tys. masek FFP3,
- 600 szt. termometrów bezdotykowych.
Akcja ma zasięg ogólnopolski, a koordynatorem całej kampanii jest Medical Unit USP Zdrowie - zespół 48 osób, który na co dzień współpracuje ze środowiskiem medycznym.
„Pracując ze środowiskiem lekarskim, mamy możliwość bezpośredniego wsłuchania się w ich potrzeby. W obliczu pandemii SARS-COVID-19 ta akcja jest naszą naturalną odpowiedzią właśnie na te potrzeby. Nie wyobrażaliśmy sobie, by postąpić inaczej” - mówi Aniela Nowakowska - Medical Unit Director USP Zdrowie.
Firma USP Zdrowie powstała w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych z inicjatywy Voitka Napiórkowskiego i szybko stała się liderem na polskim rynku leków dostępnych bez recepty. Obecnie zatrudnia ponad 800 osób, posiadając biura zlokalizowane w Warszawie, na Litwie, Ukrainie, w Bułgarii i Stanach Zjednoczonych oraz Wytwórnię leków US Pharmacia we Wrocławiu, która dostarcza na rynek ponad 100 mln opakowań rocznie. W portfolio firmy znajdują się znane i cenione marki, m.in. Apap, Ibuprom, Gripex, Verdin, Stoperan i Xenna. Więcej informacji na www.uspzdrowie.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.04.2020, 11:43 |
Źródło informacji | USP Zdrowie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Lider komunikacji biznesowej Woodpecker.co zadebiutował na Głównym Rynku GPW PAP
W piątek 19 kwietnia na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zadebiutował Woodpecker.co SA — innowacyjna firma z Wrocławia, której usługi rewolucjonizują komunikację biznesową. To czwarty debiut na głównym parkiecie GPW w tym roku.- 19.04.2024, 15:20
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Pierwszy polski fundusz inwestujący w światowe REITy zadebiutuje na Głównym Rynku GPW PAP
Mount Globalny Rynku Nieruchomości FIZ - to nazywa polskiego funduszu aktywnie inwestującego w akcje światowych REIT-ów, który w poniedziałek 22 kwietnia stanie się 412. podmiotem notowanym na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.- 19.04.2024, 15:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Shanghai Electric rozpala Światowy Szczyt Energetyki Przyszłości 2024 w Abu Zabi swoimi zeroemisyjnymi technologiami
- 19.04.2024, 15:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire