Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sanity dołącza do grona marek, które czynnie włączyły się w pomoc w walce z COVID-19 w Polsce.
Wsparcie rzeczowe zostanie przekazane do najbardziej potrzebujących instytucji medycznych. Łącznie do szpitali przekazanych zostanie 500 nowoczesnych, precyzyjnych, elektronicznych termometrów BabyTemp Sanity do bezdotykowego pomiaru temperatury ciała. Pierwsza dostawa do szpitali będzie realizowana już w tym tygodniu.
Sanity to marka, która od 25 lat dba o zdrowie Polaków, dostarczając do aptek urządzenia do autodiagnostyki medycznej w warunkach domowych – termometry, pulsoksymetry, ciśnieniomierze, inhalatory. W ofercie marki znajdują się także termometry bezdotykowe, które obecnie stanowią podstawowe narzędzie oceny stanu zdrowia.
„W chwili mierzenia się z tak olbrzymim wyzwaniem, jakim jest koronawirus i potrzeba jego szybkiej diagnostyki, w poczuciu odpowiedzialności i solidarności zdecydowaliśmy się dużą partię tych urządzeń przekazać charytatywnie +na pierwszą linię frontu+, gdzie najlepiej będą służyły potencjalnie chorym pacjentom. Zdajemy sobie sprawę, że obecnie każdy z nas może z osoby zdrowej stać się ewentualnym zakażonym, więc ta darowizna jest wsparciem nas wszystkich. Stawiamy diagnostykę wyżej niż nasz zysk, także w interesie naszych pracowników i ich rodzin” - mówi Adrian Słupski, dyrektor generalny firmy Albert Polska, do której należy marka Sanity.
Pomoc w postaci przekazania urządzeń, których obecnie brakuje polskiej służbie zdrowia, skierowana będzie w miejsca, gdzie wsparcie jest kluczowe. Termometry bezdotykowe BabyTemp Sanity trafią do szpitali zakaźnych oraz pozostałych szpitali. Szczegółami ich rozdzielenia zajmie się Ministerstwo Zdrowia, z którym marka Sanity podpisała umowę o przekazaniu na początku kwietnia.
Sanity to polska marka wytwórcy sprzętu diagnostycznego i wyrobów medycznych, firmy Albert Polska, działającej w Polsce od ponad 25 lat z siedzibą w Dobczycach w województwie małopolskim.
KONTAKT:
Anna Głowacka
Brand Manager
e-mail: glowacka@albert.com.pl
tel. 533-340-458
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.04.2020, 14:36 |
Źródło informacji | Sanity |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dlaczego kontrahenci nie płacą? Bo sami mają problemy lub po prostu złe intencje
Aż 94 proc. firm handlujących z odroczonym terminem płatności przynajmniej raz zetknęło się z problemem faktur, które nie były opłacone na czas. Ponad połowa z nich przeterminowana jest o co najmniej 60 dni - wynika z cyklicznego badania Skaner MŚP realizowanego na potrzeby BIG InfoMonitor. Nieodzyskane należności to zmora przede wszystkim firm transportowych i handlowych, ale też mikro i małych przedsiębiorstw. Spóźnialski klient przeszkadza w płatnościach i inwestycjach, ale często ma też złe intencje.- 24.04.2024, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Konfederacja Lewiatan
-
Image
Iron Mountain inwestuje 10 mln zł w modernizację centrum digitalizacji w Radomiu PAP
Radomskie centrum digitalizacji Iron Mountain - jeden z największych tego rodzaju obiektów na świecie, został w 2023 r. uhonorowany tytułem Center of Digital Excellence. Na modernizację obiektu, w tym budowę dedykowanego Centrum Digitalizacji Dziedzictwa Kulturowego, Iron Mountain przeznaczy do 10 mln zł.- 24.04.2024, 14:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
SUPCON już w czerwcu zaprezentuje przełomowe produkty, w tym pierwszy na świecie UCS
- 24.04.2024, 13:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire