Newsletter

Firma Comarch planuje uruchomić nową platformę opartą na chmurze, Comarch Loyalty Cloud, dedykowaną do wzrostu zaangażowania klientów

02.04.2020, 16:23aktualizacja: 02.04.2020, 16:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KRAKÓW, Polska, 2 kwietnia 2020 r. /PRNewswire/ -- Firma Comarch, wprowadza do swojej oferty zaawansowaną technologicznie platformę opartą na chmurze, dedykowaną do budowania lojalności i zaangażowania klientów. Comarch Loyalty Cloud pozwala użytkownikom budować i realizować wciągające programy lojalnościowe przy niewielkim wysiłku, braku opłat licencyjnych i bez kosztów implementacji dzięki wykorzystaniu wbudowanych opcji promocji i nagród.

Uruchomienie nowej platformy zaplanowane jest na 4 kwietnia br. Comarch Loyalty Cloud umożliwi firmom szansę na obejście czasochłonnego procesu wdrażania i uzyskanie szybkiego dostępu do przyjaznego dla użytkownika interfejsu do budowania i zarządzania spersonalizowanych programów lojalnościowych, który pozwoli również na monitorowanie zaangażowania klientów w czasie rzeczywistym. Produkt będzie dostępny zarówno w ramach abonamentu na czas oznaczony, jak i dzięki rozliczaniu w modelu pay-as-you-go. Użytkownicy będą mieli również możliwość kontaktu ze specjalistami Comarch w zakresie podstawowej lub rozszerzonej pomocy biznesowej i technicznej.

„Mając ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu prostych i złożonych projektów lojalnościowych na całym świecie, firma Comarch była zainteresowana możliwością dostarczania swoich systemów i usług na jeszcze większą skalę. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć wysoce intuicyjne rozwiązanie, które oferuje wiele możliwości budowania kampanii promocyjnych i usuwa wszystkie bariery wejścia na rynek dzięki rozliczaniu w modelu pay-as-you-go.

To, co w przeszłości było niemożliwe, a w szczególności wprowadzenie pilotażowego programu lojalnościowego bez angażowania znacznych zasobów i długoterminowych zobowiązań, stało się rzeczywistością. Teraz możliwe jest zbudowanie zaawansowanego programu promocyjnego w kilku kliknięciach myszy. Wierzymy, że nasi klienci docenią to połączenie łatwości użycia z zaawansowaną logiką biznesową" – Łukasz Słoniewski, dyrektor konsultingu Comarch.

Chociaż CLC wejdzie na rynek w kwietniu, firma Comarch zamierza dodać jeszcze bardziej nowoczesne funkcje w postaci darmowych aktualizacji. Poza tym będą również dostępne dodatkowe, płatne rozszerzenia podstawowych modułów CLC, które poszerzą funkcjonalność platformy Comarch Loyalty Cloud. Zaliczają się do nich m.in. grywalizacja, aplikacje in-store, OCR, chatbot, algorytmy AI/ML, czy usługi lokalizacyjne.

Aby dowiedzieć się więcej o Comarch Loyalty Cloud wejdź na oficjalną stronę Comarch i zapisz się na darmowe DEMO CLC.

Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/1140763/Comarch_Loyalty_Cloud.jpg

Logo: https://mma.prnewswire.com/media/1139881/Comarch_Logo.jpg

Źródło: Comarch S.A.

KONTAKT:

Marek Wiśniewski

e-mail: media@comarch.pl

tel. kom. +48 691 464 715 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.04.2020, 16:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ