Newsletter

eWinner sponsorem tytularnym pierwszej ligi żużlowej przez trzy lata

02.04.2020, 17:31aktualizacja: 02.04.2020, 17:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

eWinner - logo
eWinner - logo
Polski Związek Motorowy oficjalnie ogłasza, że firma eWinner będzie sponsorem tytularnym pierwszej ligi przez trzy najbliższe sezony. Dzięki tej współpracy i sprzedaży praw telewizyjnych platformie Canal+ rozgrywki mają wejść na jeszcze wyższy poziom.

„Cieszę się, że możemy przekazać tę ważną informację dla polskiego żużla w tak trudnym czasie dla nas wszystkich. Po niezwykle udanej sześcioletniej współpracy z poprzednim sponsorem tytularnym tym razem podpisujemy umowę od razu na trzy lata. Dzięki tej współpracy chcemy dalej podnosić jakość rozgrywek eWinner Pierwszej Ligi Żużlowej i zaproponować kibicom nowe atrakcje. Trzyletnia umowa świadczy o tym, że mamy ambitne plany, a przede wszystkim czas na ich realizację” - komentuje prezes Polskiego Związku Motorowego Michał Sikora.

„Pierwsze pół roku naszej działalności w dużej mierze poświęciliśmy realizacji strategicznych planów związanych z zaznaczeniem naszej wizji wspierania polskiego sportu, z którym nieodwołalnie utożsamiamy się jako bukmacher. Oficjalne potwierdzenie umów sponsoringowych z 1. Ligą Żużlową oraz Ekstraligą jest przypieczętowaniem wspólnego wysiłku wszystkich stron” - mówi Grzegorz Nowak, prezes eWinner.

eWinner Sp. z o.o. to nowy legalny bukmacher oferujący zakłady polegające na typowaniu zdarzeń sportowych i społeczno-kulturalnych. W ofercie firmy znajdują się także zakłady na zdarzenia esportowe. „Chciałbym podkreślić, że nasza współpraca będzie mieć nie tylko wymiar finansowy. Podpisanie umowy gwarantuje także przeprowadzenie wielu działań, które przyczynią się do promocji pierwszej ligi na niespotykaną do tej pory skalę. O wszystkim poinformujemy jeszcze przed startem sezonu. Mogę zdradzić, że cały czas trwają intensywne prace nad nowymi rozwiązaniami, które zapewnią nam zdecydowanie bliższy kontakt z kibicami” - dodaje przewodniczący GKSŻ Piotr Szymański.

„Z 1. Ligą Żużlową wiążemy się na 3 lata. Nasze rozmowy z PZM pokazały sporą przestrzeń do dodatkowego uatrakcyjnienia doświadczenia żużlowego - zarówno pod kątem kibicowskim, jak i bukmacherskim. Żużlowa dynamika, duża baza oddanych kibiców oraz wielokrotnie podkreślana najwyższa jakość sportowa polskich lig żużlowych obrazują wartości, które są bliskie eWinnerowi. Więcej szczegółów i naszych działań ujawnimy z początkiem rozgrywek” - dodaje Grzegorz Nowak, prezes eWinner.

Polski Związek Motorowy zamyka w tej chwili udany rozdział i otwiera kolejny, z którym wiąże jeszcze większe nadzieje. „Tak naprawdę zaczynaliśmy od współpracy z Telewizją Polską, kiedy liga nie była jeszcze rozpoznawalna. Wtedy wraz ze sponsorem rozgrywek musieliśmy opłacać transmisje. Ten etap był jednak bardzo potrzebny, bo doprowadził do podpisania umowy z telewizją Polsat. To wszystko sprawiło, że liga stała się atrakcyjnym produktem. Teraz mierzymy jeszcze wyżej. Optymizm naszego nowego partnera jest zaraźliwy i stanowi motywację do dalszych działań. Wchodzą do żużla w trudnym czasie, kiedy wokół nas szaleje koronawirus, ale podobnie jak my są przekonani, że podołamy i stworzymy w 2020 roku świetny produkt” - przekonuje Piotr Szymański.

„Wraz z telewizją Polsat wypracowaliśmy naprawdę znakomite zasięgi. Teraz możemy mówić o kolejnym milowym kroku. Jestem przekonany, że wraz z firmą eWinner i platformą Canal+ zrobimy jeszcze więcej dla pierwszej ligi i całego polskiego żużla” - podsumowuje Michał Sikora.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 02.04.2020, 17:31
Źródło informacji Polski Związek Motorowy
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ