Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Griffiny posiadają certyfikat zgodności z systemem ETCS poziomu 2 baseline 3.4.0. Europejski System Sterowania Pociągiem ma za zadanie zapewnić interoperacyjność transportu kolejowego, czyli możliwość swobodnego poruszania się pociągów w sieciach kolejowych poszczególnych państw bez konieczności zatrzymywania się na granicach oraz wymiany lokomotyw lub maszynistów. System ETSC Baseline 2, aktualnie głównie wykorzystywany w wielu krajach, w zestawieniu z ETCS Baseline 3 został zoptymalizowany.
Lokomotywy Elektryczne Griffin to czteroosiowe pojazdy potrafiące rozwinąć prędkość do 160km/h. Pojazdy cechują się wysokim standardem bezpieczeństwa, wygodnym wnętrzem zapewniającym najwyższy komfort pracy maszynisty i wysoką siłą pociągową pozwalającą na transport składów pasażerskich do 800 ton oraz składów towarowych do 3200 ton. Modułowa konstrukcja pozwala na dostosowywanie jej do specyficznych potrzeb poszczególnych przewoźników.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.02.2020, 16:52 |
Źródło informacji | NEWAG |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dlaczego kontrahenci nie płacą? Bo sami mają problemy lub po prostu złe intencje
Aż 94 proc. firm handlujących z odroczonym terminem płatności przynajmniej raz zetknęło się z problemem faktur, które nie były opłacone na czas. Ponad połowa z nich przeterminowana jest o co najmniej 60 dni - wynika z cyklicznego badania Skaner MŚP realizowanego na potrzeby BIG InfoMonitor. Nieodzyskane należności to zmora przede wszystkim firm transportowych i handlowych, ale też mikro i małych przedsiębiorstw. Spóźnialski klient przeszkadza w płatnościach i inwestycjach, ale często ma też złe intencje.- 24.04.2024, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Konfederacja Lewiatan
-
Image
Iron Mountain inwestuje 10 mln zł w modernizację centrum digitalizacji w Radomiu PAP
Radomskie centrum digitalizacji Iron Mountain - jeden z największych tego rodzaju obiektów na świecie, został w 2023 r. uhonorowany tytułem Center of Digital Excellence. Na modernizację obiektu, w tym budowę dedykowanego Centrum Digitalizacji Dziedzictwa Kulturowego, Iron Mountain przeznaczy do 10 mln zł.- 24.04.2024, 14:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
SUPCON już w czerwcu zaprezentuje przełomowe produkty, w tym pierwszy na świecie UCS
- 24.04.2024, 13:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire