Newsletter

Messi, Salah, Pogba i Sterling demonstrują światowej klasy tricki i umiejętności w nowej kampanii Pepsi®

20.02.2020, 10:28aktualizacja: 20.02.2020, 10:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Premiera międzynarodowej kampanii piłkarskiej pepsi na rok 2020 z wypełnioną po brzegi akcją reklamą autorstwa nagradzanego filmowca.

DUBLIN, 20 lutego 2020 r. /PRNewswire/ -- Czwartek, 20 lutego – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi® rozpoczyna międzynarodową kampanię piłkarską na rok 2020 wraz z obchodami ciągłej współpracy z Ligą Mistrzów UEFA. Kampanii obejmującej pierwszą taką współpracę czterech najlepszych na świecie piłkarzy przewodzi dynamiczna, wyrazista reklama, która zelektryzuje fanów piłki na całym świecie.

W tym roku Pepsi wita dwóch nowych graczy w robiącej wrażenie grupie piłkarzy. Mistrz świata Paul Pogba i poczwórna sensacja Manchester City Raheem Sterling dołączą do powracających gwiazd, czyli sześciokrotnego zwycięzcy Ballon d'Or Leo Messiego i obecnego czempiona Ligi Mistrzów UEFA Mohameda Salaha. Czterech piłkarzy staje naprzeciw siebie w międzynarodowej reklamie pod tytułem „Play Never Stops” i wykazuje się umiejętnościami i dynamiką nie z tej ziemi w walce o ostatnią puszkę Pepsi.

Do wyreżyserowania reklamy Pepsi wytypowało wielokrotnie nagradzanego producenta filmowego i reżysera Henry'ego Scholfielda, znanego z tworzenia kultowych wideoklipów dla największych gwiazd. Reklama „Play Never Stops” charakteryzuje się kreatywną mieszanką stylowej fabuły w szybkich ujęciach, które pokazują fanom, do czego gracze posuną się, żeby skosztować Pepsi.

„Praca z tak wielkimi gwiazdami piłki w ramach tegorocznej reklamy Pepsi była prawdziwym zaszczytem” - skomentował Scholfield. „Każdy z graczy wniósł do reklamy idealnie podkreśloną osobowość spoza boiska tak naturalnie, jakby właśnie trwał mecz. Pepsi, nasz zespół kreatywny i wszyscy partnerzy postprodukcji byli wspaniałymi współpracownikami. Wspólnie daliśmy z siebie wszystko na każdym poziomie, przez co powstało kultowe nagranie” - dodał reżyser.

W tegorocznej reklamie przewija się latynoski utwór „Presidente” z szybkimi, pozytywnymi i energetycznymi rytmami idealnie pasującymi do kampanii piłkarskiej Pepsi 2020. Utwór autorstwa wschodzącego artysty i producenta WOST z wokalem Ginette Claudette jest dowodem zaangażowania marki we wspieranie nowych talentów muzycznych.

Kampania ruszy w ponad 80 krajach na całym świecie w ramach międzynarodowej platformy i hasła marki Pepsi, FOR THE LOVE OF IT, której premiera odbyła się w zeszłym roku w celu zachęcenia fanów do dania z siebie wszystkiego za to, co kochają. Kampania międzynarodowa obejmuje także treści zakulisowe, kolekcję limitowaną puszek z motywami piłkarzy oraz materiały zewnętrzne i w sklepowych punktach sprzedaży dotyczące Pepsi i Pepsi Black (znanej na niektórych rynkach jako Pepsi MAX).

„Jak zawsze udział w kampanii piłkarskiej Pepsi to czysta zabawa. Nowy zespół, ciekawe wyzwania i kreatywne nagranie sprawią, że kampania na pewno nie zawiedzie” - skomentował Leo Messi.

„Cieszę się, że mogłem wrócić do Pepsi w ramach kolejnej międzynarodowej kampanii piłkarskiej. Wiem, że spodoba się fanom” - powiedział Mohamed Salah.

„Kręcenie nowej reklamy Pepsi było świetną zabawą. Mam nadzieję, że tegoroczna kampania ponownie zachęci fanów do oddawania się pasjom i dawania z siebie wszystkiego za to, co kochają” - skomentował Paul Pogba.

„Ogromnie się cieszę z tego, że należę do piłkarskiej paczki Pepsi. Tegoroczną reklamę przepełnia świetna energia, mieszanka muzyki, mody i, co najważniejsze, niesamowitych umiejętności piłkarskich” - dodał Raheem Sterling.

Podczas kręcenia reklamy piłkarskiej na rok 2020 Pepsi nagrała piłkarzy pokazujących ukryte talenty w ramach wyzwania #PepsiCanBalance. Pogba zbalansował limitowaną puszkę na krawędzi szklanki, a Sterling zrobił wrażenie na członkach załogi przez utrzymanie puszki na swojej słynnej prawej stopie. Salah i Messi nie zostali w tyle. Salah pokazał balans puszki na piłce, a z pewną ręką Messi ustawił na krawędzi dwie puszki na raz. Gracze zainspirowali osoby wpływowe i fanów piłki do podejścia do wyzwania #PepsiCanBalance.

Limitowanej edycji opakowania w ramach kampanii, które obejmują wizerunki wszystkich czterech graczy na puszkach Pepsi i Pepsi Black/MAX są nowym źródłem interaktywnego doświadczenia marki dla fanów piłki. Fani mogą wzbogacić doświadczenia przez kody QR na wybranych puszkach i odblokować możliwość interakcji z wersjami mini Messiego, Salaha, Pogby i Sterlinga w rzeczywistości rozszerzonej. Po zeskanowaniu kodu konsumenci mogą grać w podbijankę z ulubionymi piłkarzami i udostępniać wyniki w historiach w serwisie Instagram.

„Z wielką radością rozpoczynamy tę dynamiczną i pozytywną kampanię. Mamy w niej jednych z najlepszych graczy, ich tło kulturowe spoza boiska i niekonwencjonalne sytuacje z zaskakującymi zwrotami akcji, a wszystko to okraszone jest dużą dozą śmiechu i popisówki. Naszym celem była zabawa energią reklamy i stanie się źródłem rozrywki, a nie tylko pokazywanie ludzi, którzy się dobrze bawią. Mamy nadzieję, że fanom spodobają się historie +Play Never Stops+ tak bardzo, jak nam podobała się praca nad reklamą” - skomentowała Natalia Filippociants, wiceprezes do spraw marketingu w dziale międzynarodowym napojów w PepsiCo.

Pepsi jest dumnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA.

Dołącz do rozmowy ze znacznikiem #FORTHELOVEOFIT.

Informacje dla redaktorów

O PepsiCo

Produkty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2019 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 67 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 23 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.

Działaniom PepsiCo przewodzi wizja bycia międzynarodowym liderem w artykułach spożywczych i napojach przez odnoszenie sukcesu z wyższych pobudek. Filozofia „Winning with Purpose" odzwierciedla naszą ambicję w zakresie osiągania sukcesu rynkowego w sposób zrównoważony i z wyższymi celami w każdym aspekcie naszej działalności. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.pepsico.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1091760/PEP_Football_2020_Blue.jpg

Źródło: PepsiCo

KONTAKT:

Beth Porter

e-mail: Beth.Porter@pepsico.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.02.2020, 10:28
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii