Newsletter

Mary Kay Inc. świętuje przełomowe rocznice na całym świecie

23.01.2020, 11:18aktualizacja: 23.01.2020, 11:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Zdmuchnij różowe świeczki i wypowiedz życzenie - w 2020 r. spółka Mary Kay Inc. będzie obchodzić przełomowe rocznice na najważniejszych dla niej rynkach na całym świecie. Mary Kay Ash, pochodząca z małego miasteczka w Teksasie, założyła legendarną markę w 1963 r., nazywając ją swoim imieniem. Marka szybko stała się światowym fenomenem - związały się z nią miliony niezależnych konsultantek kosmetycznych w niespełna 40 krajach. Trendy przemijają, ale Mary Kay cały czas jest stałym punktem w branży kosmetycznej. Tę siłę marka czerpie z czegoś, co zawsze jest w modzie: działania na rzecz upodmiotowienia kobiet i czynienia dobra na świecie.

„Nasze nowatorskie produkty do pielęgnacji skóry, zawsze modne kosmetyki kolorowe czy też zapachy i produkty do pielęgnacji ciała niezmiennie cieszą się ogromną popularnością wśród milionów konsumentek na całym świecie już od ponad 56 lat. Ale za powstaniem naszej firmy stoi coś więcej niż tylko chęć tworzenia dobrych kosmetyków - powiedziała Deborah Gibbins, dyrektorka operacyjna Mary Kay. - W budowie jej przedsiębiorstwa marzeń założycielce, Mary Kay Ash, przyświecały bowiem dwa cele: wspieranie niezależności finansowej kobiet poprzez przedsiębiorczość oraz czynienie świata lepszym miejscem”.

Pierwotna wizja Mary Kay Ash nie przestaje błyszczeć niczym świeżo nawoskowany różowy Cadillac. Jej sprawdzony model biznesowy, bazujący na kreowaniu wartości i wytrzymałości rynkowej, pomógł niezliczonej liczbie kobiet w rozwinięciu czy pogłębieniu ich zmysłu przedsiębiorczego. Mary Kay zależy na wspieraniu kobiet i ich rodzin poprzez nawiązywanie współpracy z organizacjami na całym świecie, finansowanie badań nad nowotworami, ochronę ofiar przemocy domowej, upiększanie otoczenia, a także zachęcanie dzieci do realizacji marzeń i wiele innych działań.

W 2020 r. na niżej wymienionych rynkach spółka Mary Kay Inc. świętować będzie przełomowe rocznice, z okazji których przygotowano różne obchody, działania w ramach wolontariatu i wydarzenia specjalne z udziałem pracowników firmy i współpracujących z nią niezależnych sprzedawców firmy:

5 lat

Kolumbia,

10 lat

Armenia,

15 lat

Mołdawia,

20 lat

Kazachstan,

Malezja,

Filipiny,

Słowacja,

25 lat

Chiny,

Portugalia,

40 lat

Argentyna.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Marzenie to przerodziło się z czasem w firmę wartą miliardy dolarów, dysponującą milionami niezależnych sprzedawców w prawie 40 państwach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie: MaryKay.com.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200122005069/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Mary Kay Inc.

dział komunikacji korporacyjnej

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.01.2020, 11:18
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ