Newsletter

HONOR odnosi ogromne sukcesy na targach CES 2020 dzięki coraz większej popularności urządzeń noszonych (wearables)

13.01.2020, 14:22aktualizacja: 13.01.2020, 14:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HONOR okrzyknięty jedną z czołowych 15 międzynarodowych marek smartfonów roku przez IDG.

LAS VEGAS, 13 stycznia 2020 r. /PRNewswire/ -- Globalna marka technologiczna HONOR ogłosiła dziś serię nagród zdobytych na targach CES 2020 przyznanych przez międzynarodowe media i organizacje. Osiągnięcia te są dowodem na najlepszą w klasie jakość produktów, solidne wyniki finansowe, przełomowe technologie i uznanie marki na całym świecie.

Zegarek HONOR MagicWatch 2, drugiej generacji asystent inteligentny i zdrowia z 14-dniową baterią, zdobył wyróżnienie najlepszego produktu na targach CES 2020 od międzynarodowych wiodących publikacji Android Headlines, PocketNow i Ubergizmo. Łącząca wiele funkcji śledzenia aktywności fizycznej bransoletka HONOR Band 5 Sport także zdobyła nagrodę CES 2020 Spotlight Award od Android Authority jako jeden z czołowych produktów na tegorocznych targach CES.

Firma HONOR zdobyła tytuły jednej z wiodących 15. międzynarodowych marek smartfonów roku oraz globalnej marki innowacji smartfonów w zakresie 5G przyznawane przez IDG. Wyróżnienia te wiążą się z pionierskimi innowacjami firmy na arenie 5G.

W 2019 r. firma HONOR doświadczyła ogromnego rozwoju na rynkach zagranicznych, osiągając 21% wzrostu w porównaniu do roku ubiegłego pod względem dostaw smartfonów tylko w pierwszych trzech kwartałach, zgodnie z doniesieniami IDC [1]. Na bazie pomyślnej i przyszłościowej strategii internetu rzeczy 1+8+N firma HONOR zanotowała ogromny wzrost w porównaniu do roku ubiegłego na poziomie 1333% w zakresie sprzedaży urządzeń noszonych (wearables) w tym samym okresie [2]. Marka nadal umacniała pozycję lidera na kluczowych rynkach. W Rosji marka HONOR opanowała 25% udziałów rynkowych [3].

„Z dumą przyjmujemy odznaczenie dla jednej z czołowych marek w branży z rąk IDG. Wyróżnienie to podkreśla sukces naszej strategii 1+8+N, której celem jest budowa ekosystemu zintegrowanych produktów inteligentnych w celu utworzenia prawdziwie połączonego społeczeństwa. Marka HONOR nadal będzie siłą napędową innowacji w branży i odegra kluczową rolę w przyspieszaniu wdrażania 5G i rozwiązań inteligentnego mieszkania” – skomentował George Zhao, prezes firmy HONOR.

W roku 2020 i w przyszłości firma HONOR z zaangażowaniem będzie opracowywać jeszcze więcej nagradzanych, pionierskich technologii komputerowych, noszalnych, inteligentnego dźwięku i inteligentnych ekranów. Nie przegap kolejnych niespodzianek ze strony HONOR!

O HONOR

HONOR jest wiodącą marką technologiczną. Marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają niedoścignioną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka HONOR wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Więcej informacji można znaleźć na stronie HONOR www.hihonor.com lub na platformach:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

[1] Raport IDC, kwartał 1 do 3 w 2019 r.

[2] Raport IDC, kwartał 1 do 3 w 2019 r., na podstawie wzrostu w produktach zegarków i bransoletek inteligentnych HONOR

[3] Raport IDC, listopad 2019 r.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1075449/HONOR_1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1075451/HONOR_2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1075450/HONOR_3.jpg  

Źródło: HONOR

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.01.2020, 14:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ