Newsletter

Zynga świętuje 110. rocznicę Bugatti, uruchamiając serię wydarzeń specjalnych w grze „CSR Racing 2”

25.11.2019, 17:19aktualizacja: 25.11.2019, 17:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Gracze mogą ścigać się i kolekcjonować unikatowe samochody sportowe stworzone przez Bugatti.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)—Spółka Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowy lider w branży interaktywnej rozrywki, uruchamia dzisiaj serię wydarzeń specjalnych przy współpracy z producentem doskonałych samochodów sportowych, Bugatti, w popularnej grze wyścigowej na urządzenia mobilne, w której gracze rywalizują w wyścigach równoległych, „CSR Racing 2” („CSR 2”). Wydarzenie to upamiętnia 110. rocznicę powstania Bugatti i zapewnia graczom możliwość kolekcjonowania najpotężniejszych samochodów sportowych w „CSR2” i rywalizowania z nimi.

„Bugatti jest jednym z najbardziej kultowych i szanowanych producentów samochodów w Europie i jesteśmy zaszczyceni, że możemy świętować razem z nimi tę ważną rocznicę - powiedział Julian Widdows, wiceprezes ds. „CSR 2”. - Nasz zespół wykonał ogromną pracę w celu zapewnienia, że wszystkie elementy pojazdów Bugatti, od ich eleganckiej formy po potężny silnik, zostaną odwzorowane w grze. Miłośnicy motoryzacji poczują, że są właścicielami samochodu Bugatti, bez konieczności jego faktycznego zakupu”.

Seria wydarzeń przedstawia 24 różne samochody Bugatti, z których trzy są dostępne wyłącznie w grze „CSR2”. Gracze mogą obejrzeć samochody w rzeczywistości rozszerzonej i doświadczyć możliwości znalezienia się na siedzeniu kierowcy najbardziej pożądanych samochodów sportowych, jakie kiedykolwiek zaprojektowano. Integracja obejmuje siedem rożnych wydarzeń odbywających się w okresie ośmiu tygodni i wyeksponowanych w kontynuacji wersji beta nowej opcji Showdown, w której gracze rywalizują pomiędzy sobą.

Modele Bugatti wyłącznie w „CSR2”:

- Chiron Super Sport 300: pierwszy seryjnie produkowany samochód, który przekroczył magiczną granicę prędkości 300 mil na godzinę;

- La Voiture Noire: jedyne tego typu arcydzieło w dziedzinie samochodów grand tourisme;

- Centodieci: nowo wprowadzony model nawiązujący do wspaniałego samochodu sportowego, EB110.

„Rozrywka interaktywna jest siłą napędową entuzjastycznego nastawienia młodego pokolenia do samochodów i wspaniałym sposobem na utrzymywanie kontaktów z fanami na całym świecie - powiedział prezes Bugatti, Stephan Winkelmann. - Cieszymy się, że poprzez partnerstwo z firmą Zynga nasi miłośnicy zyskają okazję do doświadczenia wszystkich naszych najnowszych hiper-samochodów sportowych w grze +CSR2+”.

Każdy aspekt 24 samochodów Bugatti, od grilla poprzez kolor karoserii, po wykończenie tablicy rozdzielczej i szwy tapicerki, został pieczołowicie odwzorowany w „CSR2”, pokazując prawdziwe hiper samochody sportowe. Gracze mogą odkrywać detale samochodu poprzez dotykanie specjalnych punktów uruchamiających jedyne w swoim rodzaju animacje, pozwalające na otwieranie drzwi, zajrzenie pod maskę silnika, obejrzenie komory silnika, wysuwanych spoilerów i wiele więcej.

Gra „CSR2” jest dostępna bezpłatnie w App Store oraz Google Play Store. Więcej informacji o „CSR2” znajduje się na kanałach społecznościowych gry na portalu Facebook, Twitter, Instagram, i YouTube.

Dodatkowe materiały promocyjne dotyczące gry „CSR Racing 2” („CSR2”) można zobaczyć tutaj: https://app.box.com/s/56junq0iv8ibm2dx0mqfo8hpkd7qlk64.

Zynga Inc.

Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Już ponad miliard osób miało bezpośrednią styczność z takimi tytułami tej firmy jak „CSR Racing”™, „Empires & Puzzles”™, „Merge Dragons!”™, „Words With Friends”™ i „Zynga Poker”™. Gry Zynga dostępne są w ponad 150 krajach świata na wielu platformach społecznościowych i urządzeniach mobilnych. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w San Francisco i biura w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Indiach, Turcji i Finlandii. Więcej informacji na stronie www.zynga.com lub na profilach Zynga na portalach Twitter i Facebook.

Bugatti

Bugatti Automobiles S.A.S. produkuje najpotężniejsze, najszybsze i najbardziej luksusowe samochody sportowe na świecie. Od założenia firmy w 1909 r., ta francuska marka luksusowych aut ma swoją siedzibę w Molsheim, w Alzacji. Model Veyron, pierwszy nowoczesny hiper samochód sportowy, był tam produkowany pomiędzy 2005 a 2015 r., przy czym 450 samochodów było produkowanych ręcznie. Od jesieni 2016 r., pracownicy zakładu w Molsheim produkują modele Chiron(1).

Z mocą 1500 KM, która jak dotąd nie została osiągnięta w seryjnie produkowanych pojazdach, 1600 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 2000 do 6000 obrotach na minutę, oraz licznymi innowacjami technicznymi, model Chiron(1) wyznacza nowe standardy w motoryzacji.

W 2017 r. Bugatti dostarczył klientom 70 tych pojazdów, przy czym liczba ta zwiększyła się do 76 w 2018 r. Do końca 2019 r. planowane jest wyprodukowanie ponad 80 pojazdów. Bugatti ogłosił plany budowy 500 modeli, przy czym obecnie możliwe jest zamówienie tylko 100 samochodów Chiron. Produkcja modelu Divo(2), pojazdu przystosowanego do przyspieszenia bocznego, rozpocznie się wkrótce.

Od 1998 r. Bugatti należy do grupy Volkswagen i zatrudnia ponad 300 osób. Większość z nich pracuje w Molsheim, w Alzacji. Firma Bugatti jest obecna na rynku międzynarodowym za pośrednictwem 37 dilerów i partnerów serwisowych w 18 krajach Europy, Ameryki Północnej, Bliskiego Wschodu oraz w regionie Azji i Pacyfiku.

(1) Zużycie paliwa, 1/100km; jazda w mieście: 35,2 / poza miastem 15,2 / mieszana 22,5; łączna emisja CO2. g/km 516; klasa efektywności energetycznej: G

(2) Zużycie paliwa, 1/100 km; nie podlega przepisom Dyrektywy 1999/94/WE, ponieważ homologacja typu nie jest jeszcze dostępna.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejszy komunikat prasowy zawiera wypowiedzi prognozujące dotyczące, m.in uruchomienia przyszłych wydarzeń w grze powiązanych z grą „CSR Racing 2”. Wypowiedzi takie cechują się obecnością takich wyrazów i wyrażeń jak „perspektywa”, „przewidywany” „planowany”, „zamierza”, „będzie”, „przewiduje”, „uważa”, „ma na celu”, „przewiduje”, „oczekuje”. Wypowiedzi wyrażone w czasie przyszłym zazwyczaj mają charakter wypowiedzi prognozujących. Wykonanie lub powodzenie działań zawartych w takich wypowiedziach prognozujących wiąże się ze znacznym ryzykiem, niepewnością i założeniami. Nie należy nadmiernie polegać na prognozach, które opierają się na informacjach dostępnych w dniu publikacji niniejszego komunikatu. Spółka nie zobowiązuje się do aktualizacji takowych wypowiedzi prognozujących. Dalsze informacje na temat tych czynników ryzyka, wątpliwości i założeń są lub będą opisane bardziej szczegółowo w naszych publicznie dostępnych sprawozdaniach składanych na potrzeby Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych („SEC"), których kopie można uzyskać odwiedzając naszą stronę internetową poświęconą relacjom inwestorskim: http://investor.zynga.com lub na stronie SEC: www.sec.gov.

Galeria multimediów/zdjęcia dostępne na: https://www.businesswire.com/news/home/52134485/en.

Źródło: Zynga

KONTAKT:

Zynga Media

Kenny Johnston

e-mail: kjohnston@zynga.com

tel. (602) 999-1890

lub

Bugatti Automobiles S.A.S.

Tim Bravo

kierownik ds. komunikacji

tel. +33 640 151969

e-mail: tim.bravo@bugatti.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.11.2019, 17:19
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ