Newsletter

Podczas tegorocznego okresu świątecznego klienci Amazon po raz kolejny dokonali rekordowych zakupów - niedawny Cyber Monday osiągnął najlepsze wyniki w historii spółki

03.12.2019, 14:50aktualizacja: 08.12.2020, 14:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W okresie od Święta Dziękczynienia do Cyber Monday klienci platformy Amazon na całym świecie kupili setki milionów przedmiotów.

- Tegoroczny Black Friday był dla Amazona rekordowy - firma odnotowała największe zakupy w całej swojej historii.

- Podczas Cyber Monday 2019 od niezależnych sprzedawców (w większości małych i średnich przedsiębiorstw) zakupiono więcej przedmiotów niż podczas jakiegokolwiek innego dnia w dotychczasowej historii działania portalu.

- Klienci zakupili także rekordową liczbę urządzeń od samego Amazona - najlepiej sprzedającymi się produktami z globalnej oferty sklepów Amazon były Echo Dot oraz Fire TV Stick 4K ze sterowaniem przy pomocy Alexa Voice.

SEATTLE--(BUSINESS WIRE)-- (NASDAQ:AMZN) – Spółka Amazon podała dziś, że Cyber Monday po raz kolejny przyniósł najlepsze wyniki sprzedażowe w historii firmy pod względem liczby zamówionych na całym świecie przedmiotów. W wielu kategoriach produktowych klienci dokonali rekordowych zakupów, tylko pomiędzy Świętem Dziękczynienia i Cyber Monday zamawiając setki milionów produktów. W porównaniu do tego samego okresu zeszłego roku, klienci zakupili o kilka milionów urządzeń więcej od samego Amazona. Najlepiej sprzedającymi się produktami z globalnej oferty sklepów Amazon były głośnik Echo Dot oraz pilot do telewizora Fire TV Stick 4K ze sterowaniem przy pomocy Alexa Voice.

„Naszym celem jest uczynienie tego okresu świątecznego jeszcze wygodniejszym dla naszych klientów, szczególnie zważywszy na to, jak mało czasu będziemy mieć w tym roku na zakupy - stwierdził Jeff Wilke, dyrektor generalny w Amazon ds. klientów na całym świecie. - Bardzo się cieszymy, że duże rzesze klientów wracają na platformę Amazon, szukając inspiracji zakupowych na święta. Pragnę podziękować naszym klientom i pracownikom z całego świata. To dzięki Wam tegoroczny weekend zakupów świątecznych był najlepszym w historii”.

Podsumowanie przedświątecznego weekendu zakupów:

- Klienci z całego świata zakupili w sumie więcej zabawek podczas tegorocznych Black Friday i Cyber Monday niż kiedykolwiek wcześniej. Spośród dziesiątek milionów zabawek zakupionych w tym okresie, największym zainteresowaniem cieszyły się zamek Lorda Vadera z serii LEGO Star Wars, gra Monopoly - edycja Kraina Lodu II oraz gry od Hasbro, takie jak „Jenga”, „Zgadnij kto to”, czy „Candy Land - Kraina słodkiej przygody”.

- Podczas samego Cyber Monday, Amazon Fashion odnotował najlepsze wyniki zakupowe dla jednego dnia w całej historii spółki. Wśród bestsellerów można wymienić męską czapkę zimową Carhartt z włókien akrylowych oraz bluzę męską z kapturem firmy Champion z miękką tkaniną podszewkową.

- Podczas Back Friday i Cyber Monday klienci Amazona na całym świecie zamówili łącznie ponad 25 mln akcesoriów do domu.

- Wśród bestsellerów Black Friday w Stanach Zjednoczonych znalazły się głośnik Echo Dot, pilot do telewizora Fire TV Stick ze sterowaniem przy pomocy Alexa Voice, szybkowar Instant Pot Duo80 - 8 Quart, zestaw od 23andMe do samodzielnego pobrania materiału genetycznego w celu przeprowadzenia badań DNA określających pochodzenie, lalki L.O.L. Surprise! Winter Disco Bigger Surprise oraz inteligentny odkurzacz/robot sprzątający iRobot Roomba 675 Robot Vacuum.

- W porównaniu do poprzedniego roku, podczas tegorocznego Cyber Monday klienci na całym świecie zakupili ponad 4 mln produktów. Do najpopularniejszych można zaliczyć szczoteczkę elektryczną Oral-B Genius Pro 900, zestaw 6 olejków eterycznych od Lagunamoon oraz maskarę L'Oreal Paris Voluminous Makeup Lash Paradise.

- Do najlepiej sprzedających się kategorii należały: zabawki, dom, moda oraz zdrowie i higiena osobista.

- Podczas Cyber Monday najlepiej sprzedającymi się produktami Amazon w Stanach Zjednoczonych były głośnik Echo Dot, pilot do telewizora Fire TV Stick ze sterowaniem Alexa Voice, ciastolina Play-Doh Sweet Shoppe Cookie Creations, ekspres do kawy Keurig K-Cafe Coffee Maker oraz zestaw klocków LEGO City Ambulance Helicopter 60179 (helikopter ratunkowy).

- Podczas Cyber Monday 2019 niezależni sprzedawcy (w większości małe i średnie przedsiębiorstwa) sprzedali więcej przedmiotów niż podczas jakiejkolwiek innej doby w dotychczasowej historii działania portalu.

- Już trzeci rok z rzędu Whole Foods Market (ryneczek zdrowej żywności) pobił swój dotychczasowy rekord ilości indyków sprzedanych w okresie Święta Dziękczynienia.

- W ciągu pięciu dni dzielących Dzień Dziękczynienia i Cyber Monday Amazon dostarczył miliony produktów spożywczych do klientów Prime w Stanach Zjednoczonych. Na ryneczku zdrowej żywności Amazona najlepiej sprzedawały się jabłka odmiany Honeycrisp, cytryny i awokado.

- Podczas świątecznego weekendu największą popularność z pozycji dostępnych w Amazon Books i sklepach partnerskich Amazon z najlepiej ocenianymi pozycjami (min. 4 gwiazdki) zdobyły: inteligentne gniazdko Amazon Smart Plug, głośnik Echo Dot, głośnik Echo Dot w nowej odsłonie z zegarkiem, lalki L.O.L Suprise! Tom 14 z serii „Dziennik cwaniaczka - Wrecking Ball” oraz bezprzewodowa kamera IP do domu z noktowizorem Wyze Cam 1080p HD.

Rekordowy weekend w kategorii Urządzenia

- Podczas tegorocznego świątecznego weekendu kupujący nabyli rekordową liczbę urządzeń Amazon.

- W porównaniu do tego samego okresu zeszłego roku klienci Amazon zakupili o kilka milionów urządzeń więcej od samego Amazona. Najlepiej sprzedającymi się produktami z globalnej oferty sklepów Amazon były urządzenia z serii Echo Dot, piloty do telewizora Fire TV, urządzenia z serii Kindle oraz tablety z serii Fire.

- Był to także rekordowy weekend, jeśli chodzi o urządzenia typu „smart-home”. Klienci zamówili miliony inteligentnych urządzeń do domu, takich jak odkurzacz iRobot Roomba 675 Robot Vacuum, kamera Furbo Dog Camera, czy gniazdko Wemo Mini Smart Plug.

- Najlepiej sprzedającymi się produktami z globalnej oferty sklepów Amazon były głośnik Echo Dot oraz pilot Fire TV Stick 4K ze sterowaniem przy pomocy Alexa Voice.

Zorganizuj święta szybko, bezpłatnie i wygodnie

- Błyskawiczna i darmowa dostawa produktów spożywczych: aktualnie klienci oferty Prime mogą skorzystać z bezpłatnej i szybkiej dostawy produktów z ryneczku zdrowej świeżej żywności Amazon (Fresh and Whole Foods Market). Oferta obejmuje szereg niezbędnych produktów świątecznych - od mięsa po owoce morza, produkty rolne, przekąski oraz produkty niezbędne w każdym domu. Dostawa może być zrealizowana w ciągu godziny lub dwóch. Klienci Prime mieszkający w jednym z ponad 2 tys. miejscowości, gdzie dostępna jest dostawa produktów spożywczych mogą poprosić o specjalne zaproszenie pozwalające na dokonywanie zakupów na ryneczkach świeżej i zdrowej żywności Amazon. Więcej informacji pod adresem amazon.com/grocery.

- Dla tych, którzy odkładają na ostatnią chwilę: oprócz darmowej dostawy obejmującej przeszło 100 mln przedmiotów, dostępnej dla wszystkich klientów Amazon, klienci oferty Prime w Stanach Zjednoczonych mogą, zamawiając spośród ponad 10 mln przedmiotów, skorzystać z darmowej dostawy w ciągu 1 dnia, a dla kilku milionów przedmiotów w 46 największych obszarach metropolitalnych dostępna jest dostawa jeszcze tego samego dnia.

- Więcej opcji dostawy niż kiedykolwiek: w okresie tegorocznych świąt klienci mogą odbierać swoje przesyłki w punktach Amazon Hub. Są to tysiące punktów odbioru znajdujących się m.in. w sklepach Rite Aid, GNC czy Stage oraz niezależnych aptekach Health Mart. Punkty obsługiwane są przez personel danego sklepu. Dodatkowo, kilkadziesiąt milionów produktów może zostać łatwo i wygodnie dostarczonych do 900 miejscowości w całym kraju w ramach paczkomatów Locker oraz Locker+. Dostępne punkty Amazon Hub można wyszukiwać pod adresem amazon.com/Hub. Klienci oferty Prime z 50 miast i terenów podmiejskich na terenie Stanów Zjednoczonych mogą także korzystać z bezpiecznej i wygodnej dostawy dzięki technologii Key od Amazon (amazon.com/key). Klienci Prime, którzy nie chcą zepsuć obdarowywanej osobie niespodzianki, mogą uniknąć dostarczenia przesyłki, gdy dana osoba jest w domu, korzystając z opcji Amazon Day (amazon.com/amazonday), która pozwala na dokładniejsze określenie terminu dostawy świątecznych zakupów.

Media społecznościowe:

Facebook: @Amazon

Instagram: @Amazon

Twitter: @Amazon

Strona internetowa: amazon.com/cybermonday

Amazon

Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon, jako pierwszy na świecie zaoferował m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo i Alexa. Więcej informacji dostępnych jest na stronie firmy pod adresem: amazon.com/about oraz na profilu @AmazonNews.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20191203005397/en/

Źródło: Amazon.com, Inc.

KONTAKT:

Amazon.com, Inc.

e-mail: Amazon-pr@amazon.com

www.amazon.com/pr

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.12.2019, 14:50
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ