Newsletter

Rozwijająca się branża przedsiębiorstw społecznych w Chinach daje możliwości Ujgurom i Tybetańczykom

18.11.2019, 14:54aktualizacja: 18.11.2019, 14:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hongkong, 18 listopada 2019 r. /PRNewswire/ - Tashi Yangzom, założycielka tybetańskiej marki herbaty NIDUMA i Mewlan Turaq, założyciel marki upominków ujgurskich RUMI, wspólnie tworzą nową niszę na rynku turystyki. Czerpiąc inspirację z chińskiej technologii płatności mobilnej, duo z pomyślnością łączy kultury i religie z biznesem w celu utworzenia jasnego i innowacyjnego modelu przedsiębiorstwa społecznego w celu podniesienia poziomu zatrudnienia wśród miejscowych kobiet i zniesienia ubóstwa.

Idea przedsiębiorstw społecznych narodziła się w Europie w latach 70. Podejście to wniosło znaczący wkład w przemiany w systemach opieki socjalnej, tworzenie miejsc pracy, krzewienie spójności społecznej i budowę kapitału społecznego oraz rozwój lokalny i kultury społecznej. Z czasem przedsiębiorstwa te zaczęły odgrywać coraz ważniejszą rolę w zapewnianiu zrównoważonego rozwoju społecznego.

Dziś w Chinach przedsiębiorstwa społeczne realizują misje na wielu polach, w tym walka z ubóstwem, promocja kultury, edukacja, rozwój społeczności, zatrudnienie i rozwój umiejętności.

Zgodnie z raportem "China Social Enterprise and Social Investment Industry Scanning - Research Report 2019"

• 36,2% przedsiębiorstw społecznych osiągnęło równowagę finansową;

• 20,5% przedsiębiorstw społecznych wygenerowało w 2017 r. nadwyżki.

Wideo - https://mma.prnewswire.com/media/1030486/Short_1115.mp4

Źródło: Universal Media International Co., Ltd

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.11.2019, 14:54
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ