Newsletter

PGNiG: do końca 2021 roku zostaną zmodernizowane wszystkie Biura Obsługi Klienta

15.11.2019, 11:40aktualizacja: 15.11.2019, 11:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PGNiG/Otwarcie BOK Łódź
PGNiG/Otwarcie BOK Łódź
Największe w Polsce biuro obsługi PGNiG Obrót Detaliczny w Łodzi, które przeszło gruntowną rewitalizację, jest już dostępne dla klientów. To już 43. BOK, które lider polskiego rynku sprzedaży gazu zmodernizował od 2018 roku. „Klient jest w centrum naszej uwagi, to on jest najważniejszy” - powiedział Henryk Mucha, prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny, podczas uroczystego otwarcia łódzkiej placówki.

Projekt „BOK 2.0” realizowany przez PGNiG od dwóch lat zakłada unowocześnienie do 2021 roku całej sieci biur w Polsce. Do końca 2019 do użytku zostanie oddanych jeszcze pięć placówek, a na przyszły rok planowane są prace modernizacyjne w kolejnych 32 lokalizacjach. „W 2017 roku zakończyliśmy prace nad strategią operacyjną PGNiG Obrót Detaliczny. Kluczowym elementem tej strategii było wypracowanie modelu, który miał m.in odpowiedzieć na pytanie, w jakim miejscu na rynku spółka będzie się znajdować w 2020 roku i m.in., w jaki sposób będziemy obsługiwać naszych klientów oraz sprzedawać nasze produkty” - powiedział prezes Henryk Mucha. Dodał, że w efekcie analiz stwierdzono, że przez następne 15 lat podstawowym miejscem obsługi i sprzedaży będą właśnie BOK. „Stąd decyzja o modernizacji w zasadzie całej sieci”- stwierdził.

Nowe biura mają nowoczesny design i są tak zaprojektowane, by zapewnić interesantom maksymalny komfort przy załatwianiu wszystkich spraw. „Jest w nich większa przestrzeń, miejsca do odpoczynku, kolejkomaty, które usprawniają obsługę klienta - dzięki nim wiadomo, jaki jest czas oczekiwania - oraz stanowisko szybkiej obsługi, przy którym można załatwić najprostsze sprawy” - wyjaśnił Marcin Szczudło, wiceprezes PGNiG Obrót Detaliczny. Nowo otwarte biuro w Łodzi znajduje się w pobliżu stacji kolejowej Łódź Fabryczna przy ulicy Składowej 35, ma powierzchnię blisko 360 metrów kwadratowych i jest wyposażone aż w 18 stanowisk do obsługi klientów.

Prezes Mucha zaznaczył, że modernizacja obejmuje również zmianę lokalizacji części biur. „Zaczęliśmy pojawiać się w galeriach handlowych takich miast jak Warszawa, Kraków, Poznań, Kielce czy Lublin. Będziemy otwierać nowe placówki w kolejnych tego typu lokalizacjach, bo tam są potencjalni klienci oraz osoby, które już korzystają z naszej coraz bogatszej oferty produktowej” - zapowiedział Henryk Mucha.

Jak podkreślił, niezbędne jest też rozwijanie drugiego, zdalnego kanału usług. „Od blisko dwóch lat intensywnie inwestujemy w zdalne kanały komunikacji z klientem. Mamy jedną z najlepszych na rynku energetycznym w Polsce aplikację mobilną, z której korzysta ponad 550 tysięcy użytkowników. Posiadamy także największe w tej części Europy elektroniczne biuro obsługi klienta, świadczące usługi dla ponad 1 mln użytkowników - powiedział prezes PGNIG Obrót Detaliczny. - Jesteśmy też pierwszą i zarazem największą firmą energetyczną w Europie, która oferuje możliwość podpisania umowy gazowej w całości przez internet bez konieczności wychodzenia z domu. Te wszystkie zmiany realizujemy po to, aby już w 2020 roku zacząć sprzedawać pierwsze produkty i usługi w segmencie e-commerce”.

PGNiG Obrót Detaliczny to prawdziwy gigant sprzedaży gazu w Polsce. Posiada niemal 7 mln klientów detalicznych, 132 biura obsługi, w których pracuje 625 konsultantów. W ciągu ostatnich 12 miesięcy spółka zawarła ponad 560 tysięcy umów z klientami.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 15.11.2019, 11:40
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ