Newsletter

Ponad 1000 m2 ekranów LED firmy Absen w użyciu na targach GITEX 2019

14.11.2019, 09:36aktualizacja: 14.11.2019, 09:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHENZHEN, Chiny, 13 listopada 2019 r. /PRNewswire/ -- Po sukcesie zeszłorocznych targów technologicznych GITEX firma Absen (SZSE: 300389) została ponownie wytypowana do odegrania kluczowej roli w wydarzeniu. Firmy Huawei, STC, TRA i Etisalat znalazły się wśród spółek, które zdecydowały się na wykorzystanie ekranów LED firmy Absen w projektach stanowisk. W sumie ponad 1000 m2 ekranów LED firmy Absen zostało zintegrowanych ze stanowiskami lub dookoła nich w celu wywołania wizualnego wrażenia, przyciągnięcia gości i utworzenia niezapomnianych wspomnień związanych z markami.

Firma Saudi Telecom Company (STC) zaprezentowała swoje rozwiązania cyfrowe w ramach motywu „jutrzejsze rozwiązania już dziś". Firma wzniosła ogromny, przezroczysty ekran, który został płynnie zintegrowany z projektem stanowiska. Ściana wideo z ekranami LED o grubości 3,9 mm została wykorzystana do wyświetlania kluczowych przekazów dotyczących marki firmy i motywu targów. Ponadto firma STC wykorzystała także tablice LED o grubości 4,8 mm, które zostały zamontowane na suficie w celu utworzenia bardziej wciągającego efektu.

Urząd Regulacji Telekomunikacji (TRA) wykorzystał dwa duże banery LED w kształcie fali, które pokryły przednią część stanowiska. Pokaźne ekrany w rozmiarze 144 na 2 metry złożono z ekranów LED firmy Absen o grubości 2,9 mm. Rozwiązanie to było idealnym odzwierciedleniem zobowiązania firmy do przewodzenia transformacjom cyfrowym w Zjednoczonych Emiratach Arabskich zgodnie z motywem technologii stykającej się z przyszłością. Żywe kolory i wysokiej jakości obrazy sprawiły, że stanowisko urzędu TRA było wizualnie uderzające. Wewnątrz stanowiska kolumny sięgające od podłogi po sufit przyozdobione były czterema ekranami LED firmy Absen o grubości 2,9 mm. Czterostronne kolumny LED były kolejnym głównym punktem stanowiska podnoszącymi poziom doświadczeń gości.

Wiodący, międzynarodowy dostawca rozwiązań informatycznych firma Huawei po raz kolejny podjęła współpracę z Absen w celu zaprezentowania rozwiązań Smart City i 5G z wykorzystaniem serii Acclaim A27 firmy. Ekran o grubości 1,5 mm został wykorzystany do utworzenia inteligentnego centrum operacji transportowych, a drugi ekran o grubości 2,5 mm posłużył do utworzenia inteligentnego centrum wideo i operacji mózgu. Seria A27 firmy Absen charakteryzuje się wymiarem 27,5" i proporcją ekranu 16:9, a także modułowym projektem. Te cechy sprawiają, że ekrany tej serii są idealnym rozwiązaniem w zastosowaniach korporacyjnych, detalicznych i w centrach kontroli, ponieważ łączą zalety tak technologii LCD, jak i LED.

Firma telekomunikacyjna z siedzibą w Emiratach Etisalat także wykorzystała ekrany LED firmy Absen na swoim stanowisku drugi rok z rzędu, tym razem do utworzenia zautomatyzowanej ściany 3D. Każdy moduł ekranu porusza się niezależnie, tym samym tworząc wyjątkowe i wielodoznaniowe wrażenia 3D.

Ekrany LED zostały także umieszczone przy wejściach i wyjściach oraz w korytarzach, gdzie tablice wideo LED zostały wykorzystane do odtwarzania reklam i wyświetlania informacji dla gości targów.

„GITEX Technology Week to największe targi branży informatycznej na Bliskim Wschodzie. Wydarzenie jest także okazją do zaprezentowania najnowszych technologii audiowizualnych – skomentował Jet Liu, dyrektor regionu zatoki w Absen. – Technologia LED jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem, jeżeli chodzi o ekrany cyfrowe ze względu na niekłamane zalety dużej jasności, dokładnego odwzorowania kolorów i możliwości tworzenia dużych powierzchni z zachowaniem elastyczności. Z przyjemnością odnotowujemy, że nasi partnerzy po raz kolejny wybrali Absen do zapewnienia zaufanych rozwiązań cyfrowych dla swoich klientów” – dodał dyrektor.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1027464/Absen.jpg

Źródło: Absen

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.11.2019, 09:36
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ