Newsletter

Lewiatan: codziennie 2 mln Polaków odwiedza sklepy sieci franczyzowej

13.11.2019, 09:39aktualizacja: 13.11.2019, 09:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wśród sieci franczyzowych Lewiatan zajmuje pierwsze miejsce w Polsce pod względem wielkości obrotów – poinformował Marcin Poniatowski, członek zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding. Według niego, zakupy w sklepach z tym logo robi każdego dnia ok. 2 mln klientów.

Firma Lewiatan, która obchodzi w tym roku 25. rocznicę istnienia, jest jednym z największych pracodawców w kraju i zatrudnia ok. 30 tys. osób. Do sieci należy 3200 sklepów o powierzchni do 200 m2.

Marcin Poniatowski podkreślił, że sieć, która skupia polskich przedsiębiorców, stawia też na rozwój własnej marki. „W wielu przypadkach produkty oznaczone logo Lewiatana stają się liderami w swoich kategoriach, sprzedają się najlepiej i klienci właśnie po nie przychodzą – znając ich jakość i dobrą cenę” – podkreślił przedstawiciel Lewiatana.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 13.11.2019, 09:39
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ