Newsletter

Clé de Peau Beauté prezentuje nowy La Creme, arcydzieło w nowej odsłonie

21.10.2019, 11:03aktualizacja: 21.10.2019, 11:03

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 18 października 2019 r. /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, prestiżowa, luksusowa marka kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu należąca do SHISEIDO Company, Limited zaprezentowała odnowioną wersję kultowego La Creme, bardzo skutecznego kremu do twarzy, który w idealny sposób oddaje DNA marki: inteligencję, bezkompromisowość i wyjątkowość. Będący kulminacją dogłębnej analizy, przełomowej technologii, dokładnego rzemiosła i niedoścignionej wydajności nowy La Creme ma wejść na rynek w sezonie wiosna-lato 2020.

Opracowany na dogłębnej analizie inteligencji skóry, czyli wrodzonych umiejętności skóry pozwalających na rozróżnienie między złymi a dobrymi stymulantami oraz możliwości komórek skóry w zakresie dzielenia się informacjami, La Creme wykorzystuje precyzyjne zrozumienie zachowania komórek skóry do zapewnienia wyjątkowych rezultatów. Opracowany ponownie osiem razy od zaistnienia na rynku w 1982 r. La Creme w każdej odsłonie opiera się na najnowszych odkryciach płynących z ciągłych badań Clé de Peau Beauté. Każda nowa wersja jest skuteczniejsza i bardziej złożona niż poprzednia.

W skład nowego La Creme wchodzi bardzo skuteczna mieszanka własnościowego kompleksu Skin-Empowering Illuminator, który obejmuje pięć kluczowych składników: esencję z platynowo złotego jedwabiu, ekstrakt z muszli japońskiej perły, teaninę, ekstrakt z pachnotki i ekstrakt z dzięglu Angelica Acutiloba. Kompleks składników wzmacnia inteligencję skóry i usprawnia jej możliwości w zakresie naprawy i ochrony przed różnorodnymi szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Ponadto unowocześniona formuła zawiera nowy ekstrakt CeraFerment pozyskany z drożdży odkrytych w prefekturze Akita w Japonii. Składnik ten wzmacnia możliwości regeneracyjne skóry i ujędrnia ją od środka.

Wyjątkowo bogata i luksusowa w dotyku tekstura La Creme została opracowana przez mistrzów kosmetyki w procesie obejmującym wiele dni pracy i wiele etapów opierających się na szczegółowych pomiarach i dokładnym mieszaniu ponad sześćdziesięciu wyselekcjonowanych składników. Efekt wyzwala wewnętrzny blask i skutecznie poprawia wygląd skóry, dodając jej młodości i młodzieńczej pełności w 12 tygodni[1].

Nowy La Creme sprzedawany w wyjątkowym, przypominającym klejnot opakowaniu został zaprezentowany na zamkniętym wydarzeniu, które odbyło się w kultowym londyńskim Serpentine Magazine w Hyde Parku. Ponad 100 najważniejszych redaktorów, osobistości wpływowych i detalistów z całego świata było gośćmi Yukari Suzuki, głównej dyrektor marki Clé de Peau Beauté i Katsunori Yoshidy, głównego dyrektora technologii w Clé de Peau Beauté Laboratory.

Przepełniony światłem budynek, który odzwierciedlał obietnicę blasku La Creme, był idealnym miejscem pozwalającym na pełne wykorzystanie technologii i światła do utworzenia interakcyjnego i całościowego doświadczenia marki. Każdy element podkreślał osiągnięcia Clé de Peau Beauté na drodze do pokonywania granic nauki i innowacji. Goście wspólnie podziwiali cyfrowe i interaktywne instalacje multimedialne, które przedstawiały podróż marki, ewolucję La Creme i odkrycia naukowe dotyczące skóry leżące u podstawy wyjątkowo luksusowych rezultatów La Creme.

Wydarzenie było także innym ważnym kamieniem milowym - wejściem marki na rynek europejski w Londynie jako pierwszym punkcie.

„La Creme jest w samym sercu marki Clé de Peau Beauté i z dumą przedstawiamy odnowioną formułę, która powstała na bazie naszego niesłabnącego zobowiązania do badań i innowacji w zakresie pielęgnacji skóry. Krem jest symbolem luksusu, który łączy najpotężniejsze technologie w celu wzmocnienia wrodzonych możliwości skóry co do blasku każdego dnia” - skomentowała dyrektor Suzuki.

„Co więcej, zdecydowaliśmy się na organizację prezentacji produktu w Londynie, ponieważ to wspaniałe miasto jest pierwszym krokiem na drodze naszej marki w Europie. Jesteśmy podekscytowani niekończącymi się możliwościami w przyszłości, do których dostęp mamy dzięki zaangażowaniu naszego oddanego zespołu badań i rozwoju, ciągle dążącego do przekraczania granic nauki w celu zapewnienia blasku tak wyraźnego, że emanuje z wnętrza” - dodała dyrektor.

Prezentację produktu uświetniła uroczysta kolacja w Corinthia Hotel London, której gospodarzami były: marka Clé de Peau Beauté i międzynarodowa ambasadorka marki Felicity Jones.

O Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do Shiseido Cosmetics powstała w 1982 r. jako wysublimowany wyraz połączenia elegancji i nauki. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez innowacyjne technologie kosmetyków do pielęgnacji skóry i wykorzystywanie makijażu z całego świata. Marka, której zawsze przewodzi duch rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, którego źródło jest we wnętrzu. Kosmetyki marki dostępne są w 14 krajach i regionach na świecie.

Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté: www.cledepeau-beaute.com

Oficjalny profil Clé de Peau Beauté w serwisie Instagram: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/

[1] *Badania przeprowadzone w RPA na 100-103 kobietach z populacji kaukaskiej w wieku od 40 do 68 lat w dniach 25 lipca do 18 października 2018 roku.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1013291/Cle_de_Peau_Beaute_unveils_new_La_Creme.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1013292/La_Creme_physical_celebration.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1013290/L_RMSY_1.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1008917/Cle_de_Peau_Logo.jpg

Źródło: Clé de Peau Beauté

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.10.2019, 11:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ